Partea a IX-a

178 8 7
                                    

H:Domnule,domnule !-il striga el disperat pe tata-
T:Da Harry ce s-a intamplat?
H:Karla a,a fost rapita!
T:Ce?-intreaba el speriat de moarte-V-am spus sa aveti grija de ea.
Z:Dar domnule.....-si nu apuca Zayn sa termine caci tata ii spuse inapoi-
T:Nu avem timp de smiorcaielile tale,trebuie sa o cautam!-spune el nervos-

Intradevar rapirea mea a fost un lucru ingrozitori atat pentru tatal meu cat si pentru baieti.

***Inapoi la mine

Mda.Am o super viata.Am dat de un retardat mintal care vrea sa ma prostitueze in nu stiu ce tari doar din cauza minunatului de Zayn.

J:Papusa!Ai un client pe ziua de azi.Vad ca deja esti imbracata.Sper sa fii pregatita pentru plecarea de maine.-apoi imi pune mana pe obraz si incerca sa ma sarute.In acel moment i-am dat o palma pe care sa o tina minte.

Eu:Dute dracului de jegos imputit ce esti! Mi-ai distrus viata!Pleaca de aici nenorocitule pana nu te omor cu mana mea.-ii spun eu crapand de nervi-

J:Curvo!Nu esti decat o curva.Daca mai faci asta odata ai sa suporti conseciintele.-apoi pleaca si tranteste usa.

Eu incept sa tip de nervi sperand sa ma aud cineva .Oricine.Simteam ca lumea se prabuseste peste mine.Cu ce am gresit eu ?De ce platesc eu in locul lui Zayn?Oare chiar tine la mine si imputitul asta crede ca daca imi face rau mie ii face si lui Zayn?

***Inapoi la baieti

T:Zayn!Daca tot mi-ai spus povestea asta presupun ca stii pe unde trebuie sa mergem-spune el incercand sa se calmeze -
Z:Da domnule ,mi-am amintit ca el are o retea de prostitutie undeva la capatul orasului,putem merge acolo!

Zis si facut!Dintr-o data am auzit cum cineva incearca sa sparga usa din spate.Atunci a fost cel mai frumos moment din viata mea.I-am vazut intrand pe baieti si tata in cabana.Eram in extaz total.Zayn mi-a sarit in brate si m-a sarutat !

Lo:Nu avem timp de saruturile voastre trebuie sa o soatem de aici fara sa ne vada.

Prea tarziu.Am auzit o voce ragusita care a spus: - Cred ca azi am sa am cateva victime!- Atunci a inceput bataia.Eram pe cale sa castigam dar atunci Jack a scos din buzunar un pistol si l'a indreptat spre Zayn.Zayn a ridicat involutar mainile sus si s'a indepartat incet venind spre mine.Dar prea tarziu .Am auzit o .......

Helaaaaau!Scuzati ca am postat asa putin dar nu am avut timp.Sper sa va placa :* Scuzati greselile

One direction TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum