H:Zayn tu plangi cumva?-si ramase cu gura deschisa-Oricum chiar nu avem timp sa stam sa vorbim...Trebuie sa o gasim ,nu stiu anuntam la stiri .ceva?! Se vedea pe fata lui Harry ca era speriat ,defapt toti erau speriati dar Zayn era distrus,poate ca intr-un fel e bine ca am fost "furata" asa...imi dau seama cine e defapt cu adevarat Zayn si ce vrea de la mine!
H:Ne vom impartii pe grupe .Eu cu Zayn o luam in spre padure sa vedem drmul pe care au plecat si Niall tu mergi cu Louis si Liam pe strazile principale si intrebati lumea daca a vazut'o ..sau nu!Veniti toti cu mine si Zayn.
Zayn nu mai scotea nici un cuvant era complet distrus.
***Inapoi la mine
Jack intra in camera si imi arunca in brate o pereche de blugi scurti rupti si un maieu super decoltat si o pereche de sandale cu platforma.
J:Imbracate cu astea ,trebuie sa arati atragator ca sa facem bani-S-a tampit complet asta,cum adica "sa facem " bani ,ce sunt eu ..sclava lui?
Eu:Stii ca nu o sa iti tina planul asta nu?O sa vina baietii dupa mine si o sa vezi tu ce patesti!
J: Esti chiar amuzanta !-si incepe sa rada ironic-Zayn al tau nu va putea sa faca nimic ca sa te scoata de aici.Ori tu ori el.Va plati insfarsit pentru tot ce mi-a facut.
Eu:Ammm..helau..ti se pare ca stiu ce se intampla aici?Nu chiar nu am nici o idee.Totusi ce ti-a putut faci
J:Fufo!Din cauza lui a murit sora mea!Mai multe amanunte nu primesti!-tipa el la mine- Am inghitit in sec si m-am dus sa ma imbrac. Aratam exact ca o ...Stiti voi .Dar ce puteam face .Daca mi-a trebuit sa ma incurc cu faimosii One direction.Suport conseciintele.
***Inapoi acasa
H:Va trebuii sa ii spunem tatalui ei .Nu avem ce face,poate ne va ajuta el.
Z:Bine pornim acum.-spune el stergandusi lacrimile din ochi.-
Intra in casa si il striga pe tata.
Am decis sa fac mai scurta partea asta pentru a pune si un trailer :3 Ce ziceti?