Partea a VII-a :|

209 10 0
                                    

M-am dus sa vad ce s-a auzit...dar atunci am simtit 2 maini reci cuprinzadu'mi una gura si cealalta m-a cuprins talia.Am incercat sa tip dar in zadar.L'am auzit pe Zayn cum ma striga dar degeaba .
*** 

M'am trezit intr'o camera friguroasa,legata de un scaun cu niste sarme groase.Am tipat speriata :

-Datimi drumul! Cine sunteti si ce mama dracului vreti de la mine?

Atunci am vazut o silueta neagra iesind din cealalta camera.Era un barbat de vreo 25 de ani.

-Tu cine dracu mai esti?-tip eu nervoasa-
-Gata papusa!Eu sunt Jack,te'am urmarit de mult!Tu nu esti ca alte fete ai ceva special-si zambeste pervers- 
Imi veneau in minte mii de injuraturi dar ma abtineam crezand crezand ca fac ceva bun.

-Ce vrei de la mine?
-In primul rand ii urasc pe 1D ,am avut un incident neplacut cu iubitul tau ...Zayn!Si am o retea de prostitutie,cred ca ai fii numai buna?
-Esti nebun?-tip eu nervoasa-De ce te razbuni pe mine?
-Gata cu intrebarile!Vom pleca imediat in Paris.

Ok..omul asta e chiar psihopat.Ce n'as da sa fiu acasa cu blegul meu de Zayn . Mda...chiar tin la el....

***Acasa la baieti

Zayn a fugit repede din padure nepasandui de paparazzi.A ajuns acasa si le'a povestit baietilor.

H:Boule esti nebun?!Cum l-ai lasat sa plece cu ea?!cine era?!O sa ne omoare tata ei!

z:Scuuze...nu stiu cum s'a intamplat!-si incepe sa planga-

Baietii erau uimitii.Zayn nu a mai plans niciodata pentru o fata....

Helaaaauuu...scuzati ca e asa scurta dar nu prea am timp :( Sper sa va placa :) Astept pareri ;)

One direction TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum