Partea a X-a

248 12 5
                                    

Am auzit o impuscatura.In acel moment am inceput sa tip.L-am vazut pe Zayn cazut pe podea si plin de sange.I-am spus idiotului de Jack asa :

-Criminalule ! Te urasc ,uite ce ai facut ! I-am tipat eu nervoasa si speriata de moarte.Am rupt sforile si am sarit jos de pe scaun aruncandu-ma peste Zayn.Lacrimile au inceput sa imi navaleasca ochii obositi si indurereati.Am inceput sa plang in hohote.In spatele meu era o bataie continua intre baieti.Il tineam in brate pe Zayn si mainile mele erau pline de sange.Simteam ca inecet incet incep sa il pierd,Lumea mea s-a prabusit comlplet.Simtem ca nu mai traiam.Nu vedeam viata fara el.Il iubeam atat de mult si muream sa il vad ranit in bratele mele si stiind ca nu pot face nimic sa il ajut.Atunci am vazut ca incearca sa dechida ochii si sa imi sopteasca. 

-Orice ar fii vreau sa stii ca esti sngura fata pe care am iubit-o.Sa nu il lasi pe Jack sa va distruga cum a facut cu mine.Imi pare rau ca nu am putut avea grija de tine.....spune el si il vad cum incepe sa inchida ochii.

-Nu Zayn,fii puternic ,eu te iubesc si nu voi putea sa te pierd .Lupta pentru ca esti un invingator.I-am soptit eu cu lacrimi in ochi.
In spatele meu era o lupta continua.La un moment dat l-am vazut intins pe jos pe Jack .Era distrus complet.Baietii l-au batut bine incat sa nu se poata trezi prea repede.Eu incep sa tip la baieti care erau speriati de moarte si nu stiau ce sa faca :

-Chemati odata o salvare idiotilor nu il lasati sa moara aici! Tip eu la ei disperata !

-Acum sun dar nu poate veni in padure ,trebuie sa mergem pe strada principala.Spune Harry indecis.

L-am urcat in masina pe Zayn .Nu m-am dezlipit de el nici un minut.Il tinem strans cu capul pe picioarele mele si intins pe bancheta din spate.Il mangaiam incet pe fata in timp ce lacrimile mele curgeau pe obrajii lui si ii spuneam ,, Rezista,eu te iubesc si totul o sa fie bine".Daca patea ceva eu nu mai traiam.Nu stiu cum faceam dar nu traiam fara el.

*** 
Auzeam sunetele enervante ale salvarii si vedeam luminile ei care imi intrau in ochi.Cei din salvare  l-au urcat pe targa si l-au pus in salvare.I-am rugat sa ma lase sa vin cu el explicandule sa faca tot ce e posibil caci daca nu ii omor cu mana mea.

***

Il asteptam trista pe holul spitalului doctorul care l-a internat pe Zayn sa imi spuna ce se intampla cu el.Am inceput din nou sa plang.Stateam cu capul in pamant si ma simteam atat de vinovata pentru ce patise.Atunci am vazut o silueta venind spre mine .Era doctorul .Am sarit in sus de pe scaun si am inceput sa vorbesc cu doctorul.

-Doctore ,cum se simte?Il intreb eu in timp ce baietii se adunau in jurul meu pentru a auzi si ei.

-A intrat in coma.Va trebui sa il operam .Nu stim daca ............


Heeeya :3 Sper ca va place scuzati daca e scurt :3 si scuzat greselile :* Va puuup ....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 24, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

One direction TimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum