Hogy kerül ide?
Hogy látott meg?
Meg egyébként is, mi az, hogy vicces a sálam?Ezernyi kérdés futott át April agyán egyetlen pillanat alatt, miközben a kezdeti sokkos meglepődés helyét átvette a viszolygó kíváncsiság. Végigmérte az idegent, aki az egyik kör alakú fémszéken ült keresztbe tett lábakkal, lehetőségeihez mérten igen kényelmesen. Fekete nadrág, bőrcipők, halvány levendulaszínű ing, felette fekete mellény, végül a sötét szövetkabát, mely a metsző, fehér fényben egészen lilának tűnt. Eddig nagyjából rendben van. De milyen, emberi szintű intelligenciával fel nem fogható indíttatás vezette arra, hogy ezek mellé csokornyakkendőt és egy fezt vegyen fel? Mi a szentséges sípoló gumidalek?
Vicces sál?
- Elég zavarba ejtő ezt egy olyan embertől hallani, akinek egy mini homokozóvödör van a fején. Mellesleg, hol van az orvosom?
- HÉ! Ne bántsd a fezemet! A fez menő! Az orvosod pedig - szemében pajkos fény csillant, ahogy féloldalas vigyorra húzta a száját - én vagyok.
Aprilen olyan szintű megrökönyödés lett úrrá, ami már réges rég túlmutatott az elfojtható kategórián. Az idegen ezt észrevette, láthatólag remekül szórakozott rajta.
- Te? - kérdezte hitetlenül, igyekezve, hogy hangjába ne keveredjen a megvetés íze. - Nem nézel ki doktornak.
- Pedig az vagyok.
- Doktor? Milyen Doktor? - kérdezte April, mostmár leplezetlenül viszolyogva.
Az idegen elégedetten felnevetett, majd készségesen válaszolt.
- Hát csak így... A Doktor.
- Ne szórakozz velem! - csattant April ingerült hangja. Térde egyre élesebb fájdalommal adta tudtára, hogy igencsak szeretne meggyógyulni, ő maga pedig fáradt volt a napját kitöltő munkától és kémkedéstől. - Ez nem egy név.
- De, igenis az - vigyorgott a Doktor... Nem, nem a Doktor, ez nem lehet név! Eszébe jutott Jack Harkness és a története. Hát mégis ő lenne? Ez az ízlésficamos, félőrült fickó? Elgondolkozva nézett rá. Jack sosem beszélt a kinézetéről, így még az is megeshet. Feltéve, hogy a Doktor tényleg létezik, amire az elmúlt pár percben elég sok bizonyítékot talált.
- Te nem lehetsz Időúr - bukott ki belőle, de amint kimondta, azonnal meg is bánta. Alig bírta legyőzni a kísértést, hogy ne vágja arcon magát, saját hülyeségét büntetni kívánva. A férfi szemöldökei oldalra fésült hajkoronájáig felszaladtak meglepetésükben. Arcáról azonnal leolvadt a vigyor, meglepődéssel és enyhe szorongással pillantott Aprilre.
- Honnan ismered őket? Ki vagy te? - kérdezte. A szobából mintha az összes levegő kiszorult volna.
- April Valentina Kittenberg. Időügynök - válaszolt halkan. Az utolsó szó hallatán mintha visszatért volna a fény a Doktor zöldes tekintetébe, majd megint elvigyorodott. Lehetetlenség követni.
- Volt egyszer egy Időügynök barátom... Nagyszerű ember volt! - csacsogott, majd egy pillanatra elgondolkozott, mintha elbizonytalanodott volna, de utána lelkes felismeréssel folytatta mondanivalóját. - Ó, várjunk! Nem az én barátom volt. Deee, egy kicsit mégis. Mindegy. Nehéz lenne megmagyarázni és most nincs rá elég időnk.
Hirtelen felpattant a székéről. April ijedten hátrahőkölt, amit fájó térde egyáltalán nem díjazott.
Ülj le! - utasította a férfi. Hülye lennék nem engedelmeskedni. Fáradtan lehuppant a kényelmetlen, fém vázú székre és próbálta olyan pozícióban tartani a lábát, hogy minél kevésbé kelljen meghalnia a fájdalomtól.
- Mostmár engeded, hogy ellássanak?
- Természetesen.Harmadik nap a STASIS II fedélzetén
Rettenetesen kiakasztott az a pasas! Teljesen logikátlan, mégis mindent tud, ismeri az Ügynökség legfontosabb tagjait kétszáz évre visszamenőleg, minden bolygón járt, amit ismerek és mégis olyan, mint egy tízéves. Viszont rendbehozta a térdemet, amiért nem tudom, hogy kedvelnem kéne inkább, vagy elgáncsolnom, amikor legközelebb látom. Ami remélem nem történik meg. A vészjelző szirénák ébresztettek fel, de a szintemen nem látok mozgást, noha már hét perce szüntelenül sivalkodnak. Valaki biztosan elaludt a gomb fölött, nem ez lenne az első ilyen eset, amit megélek. Megnézem, ki volt ez a barom...
Állapot: Bal térdben fájdalom megszűnt, gyógyultnak tekintett.
Kontroll: Változatlan
Legközelebbi kontroll esedékes 89 földi nap múlva.
Helyzet: Változatlan
Koordináták:
Rect: Változatlan
Decl: Változatlan
Idő: 0000111111000010/110/11010
Földi idő szerint i.sz. 4034. év, VII. hó, XVIII. nap. Jelenlegi mozgási állapot változatlan.
Visszajelzés az Időügynökségtől nem érkezett.
Bejegyezte: A. V. Kittenberg, földi idő szerint 18/7/4034, 6:34
ESTÁS LEYENDO
Az Időügynök
Ciencia FicciónNem fogom már folytatni, sokáig próbáltam magamnál tartani, de halott projekt sajnos, nem tudtam, hová tartok a sztorival, szart meg nem akarok csinálni, de nagyon örülök minden egyes olvasónak, a folytatást rátok bízom. <3 / / / Az Időügynökség...