Bab 2 : |A| Minat

113 8 0
                                    

Previously...♥

Aku tertinggal fon aku kat DM. Aduuuu naik gila aku boleh jadi kalau benda tu hilang. Apa aku nak jawab kat mak aku nanti??

Aku masuk DM balik dengan jantung berdebar gila macam nak terkeluar.

Aku mencari- cari meja yang aku duduk tadi. Ting! Dah jumpa! Yang paling best, fon aku pon ada kat situ haahahahah!

First sekali, mestilah aku nak check fon aku.

Oh, ada mesej dari Instagram. And of course from budak Lilyana tu.

Nanti ajalah aku baca! Busy nih!

Skip~

"Malam yang sepipipi. Adam minum kopipipi."

Aku jeling budak ni. Firdaus."Dah pahal?"

"Aku bosan. Layanlah aku." Firdaus cuba buat muka comel macam monyet dia tu.

Meremang bulu roma aku.

"Kau nak aku buat apa?"

"Aku nak kau layan aku..." aku sebenarnya malas nak layan budak ni. Buat dek je la.

Aku belek fon aku lagi, sebab aku lupa nak balas mesej budak Lilyana tu.

L: abg~
L: oh abg
L: oioioioi

Dah pahal?

A : ye adik

L: hai abg

A : hai

L: abg pegi mana tadi?

A : i main futsal

Saje nak test bahasakn diri aku "i" tengok dia balas apa.

L: oh abg pandai main futsal eh? Sama lah macam niel! Dia pro main futsal. Saya suka niel. Tapi saya lebih sukakan abang. CHIAA

Cis! Melting lak aku. Dia tak kisah pon pasal 'i' tu.

A : cia cia. I mana ada pro sangat

" oi! Aku tengah cakap dengan kau boleh pulak kau tersengih-sengih macam kambing. Apa kau buat tu meh sini!" Firdaus rampas fon aku dari genggaman.

Terbeliak mata dia baca mesej aku dengan Nia.

"waaaah Adam dah ada peminat wooooo!"

Mampos den!

' Cerita aku dan Lilyana tersebar luas satu campus maigad. Thanks to Firdaus :')'

Sambung conversation tadi...

L: abg pernah couple tak?

A : tak dan takkan

L: alaaa.. Saya takde chance la ni?
L: jkjk

Disebabkan aku memang tak tau nak cakap apa. Aku...

A: ahahaha

L: ermm abg

A:ye?

L: saya minat abg lah
L: jujur nih

Hah?

Omaigad ni first time selama 18tahun aku hidup ada orang cakap dia minat kat aku. Betapa lonelynya hidup i huhu..

Apa yang aku balas dekat Lilyana biarlah rahsia. Lu pikirlah sendiri yew...

Note from your beloved (and cute) author:

Sorry bab ni hambar namaty. And...

Sorry pasal cover yang tak seberapa tu. Insha Allah dalam masa terdekat saya akan tukar ye!

Namaty bermaksud nak mati

Little GirlWhere stories live. Discover now