Bab 12 : |Lily| Nothing's Good

43 0 1
                                    

No, aku tak hilang dara malam tu.

Nothing much happened. We're just kissed.

Sekarang dah masuk seminggu Lee duduk rumah aku. Unbelieveable right? Tapi 2 minggu lagi dia kena keluar jugak sebab kakak aku nak balik sini.

Aku dengan Lee? Hmm... Yea, kami in relationship.

He seems to be soooo in love with me. Kadang-kadang sambil tengok tv pun dia boleh menangis sebab dia taknak balik.

Mak dan ayah dia, abusive. Tapi dia masih sayang dua-dua.

Disebabkan Lee tinggal dekat rumah aku, pergi sekolah tu dia kena keluar pukul 5 pagi la memandangkan taknak jiran nampak. Mati aku kalau JAIS tangkap.

Pergi sekolah pun, dah start famous sebab Lee asyik post gambar aku kat Instagram. Abang Niel pun aku layan macam kanak-kanak riang je hahahah. So aku dah tak berapa nak mibat sangat. Just layan gitu-gitu je.

Dekat sekolah, orang bagi nama couple name, LeeLy. Bunyi dia sama je dengan nama aku so benda ni meaningless ye kekawan.

Tapi, aku asyik rasa diperhatikan. Actually sejak hari pertama keluar dengan Lee aku asyik rasa macam ada orang perhatikan aku.

Tapi aku biarkan je perasaan tu berlalu.

"Lilyy!!!" Jerit Arina disebelahku. "Kau mengelamun apa? Lee? Aku bebel selama ni kau tak dengar la?"

Aku terus angkat kepala dari meja. "Ha??"

"Haritu Atirah gaduh dengan budak kelas sebelah..." Arina membuka cerita.

Aku terkejut. "Eh bila lak!?"

Arina meletakkan menompang dagu guna tangannya. " Haritu, tak ingat bila. Kau balik awal. Then dia orang gaduh pasal apa ntah. Pasal pintu bilik guru kot hahahah. Bila dua-dua rushing, confirm la terlanggar kan."

"Ohh... So sekarang dah elok ke macam mana?" soalku. Mataku tiba-tiba terpandang ke luar kelas.

Tergelak aku nampak Lee tengah usya aku. Bila aku dah perasan yang aku nampak dia mula la dia kelam kabut lari.

"Hmm... dari gaya macam tak je... Oh by the way budak kelas sebelah tu nama Hairi. Kau tau kan Atirah tu jenis berdendam kan.. Hairi tu pulak jenis suka sebar hal orang," kata Arina dengan nada risau.

Aku senyum fake, "biar jelah dia orang nak buat apa. Kalau nasihat pun selalu tak jalan. Asalkan kita tak terlibat je."

"Hmm betul..." Arina diam seketika. " Weh aku teringin nak jadi hot lol hahahah. Dah lama nak cakap tapi malu."

Aku kerutkan muka. "What seriously Arina?"

"Yea... Like, ramai minat kau. Instagram banyak dapat like. Ada ramai member yang boleh backup. Aku rasa aku nak try berkawan dengan budak hot like, Nini and kakak dia Liana."

Lol dalam banyak-banyak orang kenapa mesti Nini.

Aku malas nak ambik kisah. "Ikut kau la Arina. Try la komen kat Instagram Nini mana tau start situ boleh berkawan."

"Yea... Okay jugak tu."

Balik rumah~~

Sedang aku syok mengelamaun sambil berjalan kat loronh sunyi tu tiba-tiba ada makhluk memegang tangan lembutku. Terus kena karate.

Makhluk itu menjerit halus. "Aduh sakitlah babi!"

Hmm budak Lee ni.

"Babi kau panggil aku!?"

Lee terus memegang pipiku. "Eh sorry sayang. Kau karate sakit do. Sorry tak sengaja."

I just rolled my eyes.

Sampai je rumah, dah siap mandi apa semua. Tiba masa untuk tengok tv yeay.

Tapi makhluk ni nak mengganggu aku lagi.

"Hi babyyyyyyyy. Saya nak kasih sayang pleaseeeee...." Lee memeluk leherku.

Aku menolak lembut muka putihnya tu. "Aku nak tengok movie ni."

Lee buat suara jelik "tapi sayang... esok aku dah tak boleh datang lagi. Kena balik rumah. Kena marah dengan parents aku lagi. Kena pukul lagi. Kena hadap dia orang gaduh lagi... And kita dah tak boleh camni lagi sebab kakak kau nak balik sini...."

Sedih pulak aku dengar.

"Iye sayang. Lily sedia untuk memberikan kasih sayangnya kepada Lee."

Lee senyum lebar. "Yeayy!!"

Lee memeluk aku dengan badannya yang boleh tahan tegap. Aku selesa sangat bila kena peluk camni hahahah.

Lee dekatkan muka dia. Buat aku berdebar as fuck. This guy... ishhh. Aku tolak muka dia lagi sambil gelak-gelak.

"Ada movie best ni jomlah tengok sama-sama!!" Aku pujuk Lee.

Lee sengih," ada lagi 10 minit kan sayang? Kau fikir aku tak check?"

Aku tergelak je. "Jap aku nak ambik makanan and air. Then kita enjoy tengok movie hehe. Aku terus turun sofa and gerak ke dapur.

Tapi dapat dengar Lee mengeluh sebab tak dapat nak 'sweet-sweet' hahahahha

Keropok and biskut kat kabinet atas. Quite high tapi aku malas nak ambik bangku. So aku berjengket jelah.

"Mak kau babi!" Habis melatah aku tiba-tiba ada tangan tolong capaikan keropok tu untuk aku.

Lee dengan muka poyonya bangga sebab tinggi, dia boleh la ambik keropok tu. Huh.

Tiba-tiba tangan kirinya pegang kat belakang pinggang aku and menolak aku dekat dengan dia. Kesian aku terlanggar dada bidang dia.

"Apa ni Lee..."

Lee tak menjawab apa- apa. Dia tenung dengan muka serius and yea, what do you expect.

Dia kiss aku of course. This one. A heated kiss.

Kedua tangan Lee memegang pinggang aku and angkat aku duduk atas kaunter. Lee sambung kiss aku and tangan dia mula masuk ke dalam baju aku.

Dia mula meraba ke dada aku. Aku moan lembut. I can feel him smirking while still kissing.

Lee angkat aku lagi and baringkan aku atas sofa. Lee sambung kiss aku dan kerja merabanya. Dia membuka tshirtnya dan tshirt aku. Aku mula meraba abs dia.

Dia tak bukak bra aku tapi dia masukkan tangan ke dalam and meraba and main dengan nipple aku. Aku moan kuat.

But

Aku tolak dia.

Lee terkejut and confused.

"Lee, sorry Lee, sorry!" Kataku sambil cepat- cepat kutip baju aku and tutup badan aku.

Lee datang dekat dah usap kepala aku. Dia dapat lihat mata aku mula berkaca.

"Its okay sayang. Aku takkan paksa kau. Aku sayang kau. Aku bukan buat sebab nafsu. Kalau aku paksa kau means aku buat sebab nafsu bukannya sebab aku sayang kau..."

Aku diamkan diri. Lee pakai balik tshirt dia and cium kepala aku. "Ok movie nak start!"

Little GirlWhere stories live. Discover now