Multi:Durukan SANCAKTAR😉
Defne'nin ağzından;
Parti tüm hızı ile devam ederken biz de ağacın altındaki puflarda oturuyorduk.Olmak istediğim yerdeydim.Sevdiğim adamın kollarında onun kalp atışlarını dinleyerek huzur buluyordum.
Ta ki bu huzurum Ekin koşarak yanımıza geldiğinde son buldu.
-Pasta zamanııı!!!
Ekinin alkış yaparak söylediği şeyle ben de birden heyecan yaptım ve Batuhan'ın kollarından çıktım.
-Hadi pasta kesip dilek dileyeceksin!
Dedim ve elinden tutup çokta zorlanmadan kaldırdım. İki garson pastayı tekerlekli masayla ortaya getirdiklerinde Batuhan tüm coolluğu ile pastanın başına geçti. Ellerimi çenemin altında birleştirerek olduğum yerde sallanmaya başladım.Ne dileyeciğini deli gibi merak ediyordum.Bana bakıp sıcacık gülümsedi. Sonra ise kolunu bana doğru uzatıp başıyla komut verdi. Çok geçmeden kolunun altındaki yerimi aldım.Başımın üstüne ufak bir buse kondurduktan sonra konuştu.
-Beraber üfleyelim.
Kocaman gülümsedim bu teklifine ve başımı salladım. Kimileri benim gibi heyecanla beklerken kimileri telefonlarına sarılmış video çekiyorlardı.Batuhan üfleyeceği sırada hızla elimi ağzına kapattım.Kaşlarını çatarak baktı bana. Şirince gülümsedim.
-Dilek tutmayacak mısın?
Çarpık bir gülüş attı.
-Salla, zaten benimsin.
Söylediği şey bir anlık kalbimdeki teklemeye sebep olsada üsteledim.
-Ya olsun dile yine de.Fazla dilek göz çıkarmaz.
Bıkkınlıkla başını salladı.
-3 diyince birlikte.
Başımı salladım hevesle ve gözlerimi kapattım.
"Mutluluk bizim olsun"
Batuhan'ın '3' diye ikaz etmesi yerine elimi tutup sıkması ile sinyali aldım ve beraber üfledik mumları. Büyük bir alkış koptuğunda beni sarmalayan Batuhan'a biraz daha sokuldum.
-Ne diledin?
Omuzumu silktim.
-Söylemem, söylersem gerçek olmaz.Sen de söyleme.
Tüm içtenliği ile güldü ve elini yanağıma koyarak okşadı.
-Benim dileğim çoktan gerçekleşti.
Burnumun üstüne tüy gibi bir öpücük kondurduğunda gülümsedim.
-Aboo.
Bu saçma ve bir o kadarda komik Nida yı dudaklarından döken Ekine baktık.
-Kanki sen dedemle aynı yaştaymışsın.Ben biliyordum zaten.Böyle bir bunak bunak hareketler, sürekli sabır çekmeler.
-Ne diyorsun oğlum?
Ekin gözleri ile pastayı işaret ettiğinde gördüğüm şey bende de kahkaha atma isteği uyandırmıştı.Pastanın üzerinde ki uzun çubuklara takılı olan rakamlar Batuhan'ın yaşını gösteriyordu ama bu işte bir terslik vardı. 20 yazması gerekirken 91 yazıyordu.Kahkahamı daha fazla içimde tutamadım ve patlattım.Batu bir taraftan bana;
-Gülmesene şöyle.
Diye ikaz ederken bir taraftan da Ekin'e öldürücü bakışlar atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Mezuniyeti 2
Novela JuvenilAşk topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir.Ya canın acıya acıya adım atacaksın ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da tek bir gerçek olacak; canın çok ama çok acıyacak...