Kapitola šestá

157 12 0
                                    

Shawn
Kap. Kap. Kap.

Hrom.

S povzdechem jsem odvrátil zrak od okna. Venku lilo jako z konve a já se neskutečně nudil.

Tím, že jsem nemohl nic dělat, jsem pořád musel myslet na Lucille a to, co jsem se jí chystal provést.

Jen co jsem zabořil hlavu do polštáře, vzpomněl jsem si na úryvek z knížky, kterou mi kdysi dávno předčítala Reese. To bylo ještě v době, kdy si umanula, že se zapojí do literárního kroužku a neustále mi recitovala Poeho Havrana.

Byla krásná jako růže. Chtěl ji zlomit. Jenže zapomněl, že růže mají trny.
Byla tajemná jako kočka. Chtěl ji zničit. Jenže zapomněl, že kočky mají drápy.
Byla čistá jako voda v potoce. Chtěl ji zkazit. Jenže zapomněl na proud, který ho měl dříve či později stáhnout na dno.

Uvažoval jsem o tom ještě dalších několik minut. Zdálo se to tak jednoduché. Namotat, nechat. Jenže co kdyby mě prokoukla a sama mě takhle využila? Byla by toho vůbec tahle křehká holka schopná?

Co kdybych jí přece jen ublížil, ale i přesto by naši otcové ze sňatku nepovolili? Nenáviděla by mě.

Ale o to mi přece šlo! Chtěl jsem, aby mě neměla ráda. Chtěl jsem to zrušit, chtěl jsem život, který si povedu já sám. Nemínil jsem poslouchat otce, dodržovat jeho striktní zásady, ani se podřizovat nějaké dohodě.

Kap. Kap. Kap.

Venku zuřila bouřka. Ale ani ten největší hurikán neměl na tu bouři, která vířila ve mně samotném a dávala mi najevo, že svým ,,skvělým" nápadem ublížím nejen sladké Lucille, která za nic nemohla, ale také sobě.

Proč, to jsem však zatím netušil.

Ahooj:)) Po dlouhé době vyšla nová kapitola :) Omlouváme se, ale moc s Chrissy258 nestíháme :/ :( Máme školy až po krk. :(

Ale i tak doufáme, že se kapitola líbila :))

Ahoj :)

I am not your PrincessKde žijí příběhy. Začni objevovat