Shawn
,,Shawne," zašeptala mi černovláska do ucha a svými umělými nehty mě škrábla přes tričko po hrudníku. ,,Myslím, že bys měl vstát."Otevřel jsem oči a zamžoural na bledý strop. Místnost, ve které jsem se momentálně nacházel, mi byla neskutečně moc povědomá, ale rozhodně jsem neležel ve svém pokoji.
Se zajíknutím jsem se prudce vyšvihl do sedu a ujistil se, že jsem pořád oblečený a vedle mě neleží žádný oplzlý chlápek.
,,Páni, tys fakt neumřel! Chtěla jsem ti o hlavu třísknout nějakou pánví nebo hrncem, ale Violet mě zarazila. Je hodná. A když už se bavíme o Violet, přestaň mi tak okukovat přítelkyni."
Reese seděla u kuchyňského stolku, který mimochodem taky stál v místnosti (i s celým kuchyňským vybavením, obyvákem, postelí, skříní, a mnoho dalšího), a dělala něco na noťasu. Rukou jsem si prohrábl už tak rozcuchané vlasy a potom se zase otočil na Violet, která si upravovala výstřih fialového trička.
,,Shawne, vidím tě," zavrčela Reese a Vio se hned nato zvedla z postele a odešla za svojí přítelkyní. Sedla si na židli vedle ní a zahihňala se jako školačka. Bylo to trochu děsivé, protože jsem věděl, že by mě dokázala na místě rozmáčknout jako rozinku.
,,Já jen koukal na její hladké ruce, zlatíčko," oznámil jsem Reese a protáhl se. Potom jsem se zaúpěním zase spadl do peřin.
,,Čuměl jsi jí do výstřihu, nevymlouvej se."
,,Ale ona v tom výstřihu měla ruce."
,,Máš se jí dívat do očí."
,,Nebyly vidět."
,,Jestli hned nesklapneš, tak za chvíli nebudeš vidět ty, jakou ti dám palbu mezi oči."
Zíral jsem na strop a snažil se rozpomenout, co tu vlastně dělám a proč nejsem u sebe v pokoji, kde bych měl teď být. Pamatuju si, že jsem se včera dost pohádal s rodiči kvůli tomu sňatku. Snažil jsem se jim to rozmluvit, ale otec mě pěkně setřel a já odešel pryč.
,,Usnul jsem tu?" Zeptal jsem se Reese a otočil na ni hlavu. Violet na mě upřela svůj tvrdý pohled.
,,Tys tu chcípnul, kámo," oznámila mi a Reese jen přitakala.
Zavrtěl jsem se. V téhle posteli bych mohl spát každou noc, pomyslel jsem si. ,,Chtěl jsem jít do hotelu, ale otec mi zablokoval účet. Xander byl u nějaký holky a-"
,,Už se kvůli tomu tolik nestresuj," poradila mi Reese a zvedla se ze židle. Potom doťapkala za mnou a sedla si na kraj postele. ,,Jsi náš kamarád, rády ti pomůžeme."
,,Každopádně, nebudeme tě z toho furt tahat," vložila se do toho Violet a mrkla na zrzku vedle mě. ,,Musíš si to už trochu vyřešit. Jako ženatý už nebudeš moct jen tak utíkat od své ženy, nebo spát na gauči. Včera jsi říkal, že Lucille vypadá jako velmi milá a vychovaná slečna. Ta holka si nezaslouží, aby sis na ní vylíval svoji zlost, Shawne."
Zavrtěl jsem hlavou. ,,Vždyť to já ani nedělám. Nechci si ji brát. Nemám s ní nic... společnýho."
,,Viděli jste se jednou," připomněla mi Reese.
,,Právě," zavrčel jsem, ,,no a hurá, už je to láska na celej život. Žili šťastně až dokud manželka neoznámila, že čeká trojčata a manžel se psychicky nezroutil."
Violet nahodila svůj klasický pokřivený úsměv. ,,Trojčata?"
Pokrčil jsem rameny.
,,Víš, co předchází těhotenství?" Zahihňala se Reese a já po ní hodil polštář.
,,Právě jsi fyzicky napadl moji holku, bráško!" Vypískla Violet od stolu.
Reese se smála. ,,Ty draku."
,,Neřekl jsem, že by nestála za hřích," zakmital jsem na ně obočím, ,,jen, že ať nečeká, že to bude jak v těch klasických románech. Žádná nenávist, která se změní ve velkou lásku, žádná šťastná rodina, ani náhodou jí nebudu vykládat, jak moc ji miluju... nebo další kecy."
Reese objala polštář, který jsem po ní před necelou minutou hodil. ,,Říkal jsi, že to byla taková ta klasická poslušná holčička."
Přikývl jsem. ,,Taková ta, co poslouchá na slovo svýho manžílka, vyvařuje mu a pak na něj večer čeká v posteli se slzami v očích, zatímco si to chlapec trajdá po barech a honí se za každou sukní."
Violet se vydala za námi a rozplácla se na posteli vedle mě. ,,Chceš ji takhle zničit?"
,,Já si ji nechci brát."
Reese si podrbala pihy na tváři. ,,A co kdyby ses namísto plánu, jak zrušit svatbu, staral o to, aby to fungovalo, Shawne?"
Uchechtl jsem se. ,,Včera jsem vám říkal o jednom plánu."
Obě dvě si povzdechly. ,,O tom, jak jí chceš zlomit srdce, aby odešla se slzami v očích a s bolestí na duši žalovat? Nepomohl by sis, Shawne," kritizovala Violet.
Reese mě pohladila na rameni. ,,Víš, že v nás máš vždycky podporu. Ale jsme taky holky. I Lucille je holka, jenom obyčejná mladá holka toužící po lásce a svobodě a trocha dobrodružství. Pochybuju, že se jí líbí, že si bere někoho, koho nezná. Má strach, Shawne. Děsí ji to, nejspíš se chce bránit a neví jak. Nedělej jí to ještě těžší. Ukaž jí, že v tobě má spojence."
Uvažoval jsem o tom, co říkala. Dlouhou chvíli jsem nic neříkal, jen přemýšlel. ,,Popřemýšlím o tom."
Ahoj všichni! Dnes je kapitola z pohledu Shawna, a já doufám, že se Vám líbila! ♡
Omlouváme se, za dlouhé spoždění, ale máme teď s Chrissy258 dost školy, takže moc nestíháme, ale doufám, že se Vám kapitola líbila a udělala Vám radost.
ČTEŠ
I am not your Princess
RomanceVincenzo Lazzar a Henry Darryl se znají už od svých batolecích let, jejich otcové se znali a jejich praotcové se znali. Jenže Lazzarové skrývají ono temné tajemství. Dědictví, které může všechno zničit. Proto sepíšou s Darylly dohodu, která je může...