Shawn
Safíry. Měla oči modré jako safíry. Představil jsem si ji se safírovým náhrdelníkem, jak se na mě usmívá z balkónu v mé košili a slunce jí tvoří na jejích blonďatých vlasech krásné odlesky.Určitě by ji ten náhrdelník potěšil. Jako každou ženskou tady v baru.
Se zavrčením jsem popadl skleničku, která dopadla přede mě na pult a s letmým pohledem na barmančiny modré oči jsem do sebe kopl všechen obsah skleněného nádobí.
Rozkašlal jsem se.
,,Ale ale," rozesmál se vedle mě jeden z členů naší party, kterou jsem dnes večer vytáhl do baru s tím, že platím. ,,Pij pomalu, jinak se zabiješ."
,,Drž hubu," zamumlal jsem směrem k němu a poručil si další drink. Blonďatá barmanka na mě pouze povytáhla obočí a s povzdechem se vydala připravovat můj dneska už asi desátý nápoj, jenže Erick, ten otrava, ji zarazil.
,,Yvette, myslím, že tenhle už dneska pít nebude. Doteď se zřídil až hanba."
Yvette pokrčila rameny. ,,Když myslíš."
Chtěl jsem něco namítnout, jenže Erick se na mě zamračil a zabránil mi tak v protestu. ,,Budu rád, když tě dostaneme domů."
Domů. Jen to ne, pomyslel jsem si a urovnal si límeček na podle mě až příliš těsné košili. ,,Tam už se nevrátím. Papínek mi dneska oznámil, že pro mě chystá svatbu s nějakou rozmazlenou princeznou. Když se i po hodině tvářil vážně, rozhodl jsem se. Doma už není."
,,Třeba je to kočka," ozvalo se z druhé strany. Reese, další členka party. Byla to zrzka s pár pihami na obličeji a dalo se říct, že bych si i dal říct, jenže mi už dávno dala jasně najevo, že nejsem její typ.
To nebyl vlastně žádný chlap.
Její přítelkyně se usadila hned vedle ní. Viola, černovlasá dvacítka, která vypadala, že nemá daleko k tomu, dokopat vás jako psa a potom hodit krokodýlům. ,,Proč ti to tak vadí, hm? Budeš mít ženu, která se o tebe postará. Navaří ti, vypere, párkrát tě pošle někam. Kterej chlap by to nebral?"
Erick se uchechtl a poplácal mě po rameni.
Zavrtěl jsem hlavou. ,,Já si tu holku nevezmu a ať si tatík říká, co chce. Všechno to podělaný dědictví. Mají dluhy, šoupnou nám dceru."
,,A už jsi ji viděl?" Objevil se náhle Xander, poslední člen party.
Pokrčil jsem rameny. ,,Lazzarové s námi spolupracují už od doby, co po zemi chodily opice. Znám jen Vince, starej blázen. Vím jen, že má dvě dcery a jednu mi chtějí dát."
Reese se mi zahleděla do očí. ,,Shawne, nebuď tak skeptický."
,,Skeptický?!" Vybuchl jsem. Yvette mě sjela podrážděným pohledem, ale neřekla nic. ,,Sakra, Reese! Uvědomuješ si, že se žením s někým, koho jsem viděl možná v době, kdy jsem chodil v plenkách?"
Nastalo ticho. Kromě hlasité hudby a rozhovorů jiných lidí nebylo slyšet nic.
,,A kdy se poznáte?" Zkusila Viola.
Prohrábl jsem si svoje světle hnědé vlasy a upřel pohled na Yvettin výstřih. Tuhle holku bych bral bez váhání.
,,Henry říkal, že za týden se sejdeme na večeři a probereme nějaký věci ohledně svatby. No chápete to?! Dohodli to, ani se nezeptali!"
Xander protočil panenky a Erick něco naznačil Reese. Viola mě smutně skenovala očima.
,,Dneska spíš u mě," oznámila mi Reese.
,,Ale-"
Viola přikývla. ,,Na gauči."
Erick se zašklebil. ,,To ho rovnou přizvěte k sobě, ne?"
Viola se zamračila. ,,Abych já nepřizvala tebe do nemocnice, Ericku."
Xander s Erickem mi pomohli na nohy a Reese vylovila moji peněženku a zatáhla účet za nás všechny. Nevadilo mi to.
Peníze bylo to poslední, co mě dneska trápilo. Ztráta svobody a kontroly nad svým životem, to bylo stokrát horší, než prachy za pár skleniček.
Lucille
,,Lucille." Zavolal na mě táta z kuchyně a já jen protočila oči. Neochotně jsem se zvedla z postele a v pyžamu zamířila rovnou do kuchyně. Táta seděl u stolu s novinami v ruce a s roztomilým úsměvem na tváři.Sedla jsem si naproti němu a čekala co mi řekne, nebo-li proč mě zavolal. Odvrátil zrak z novin na mě, sundal si brýle a nahodil vážný obličej. V celém těle mi panovala panika a strach z toho, co mi řekne.
,,Lucille, budeš se vdávat. " Usmál se a chytl mě za ruku. Jen jsem vyvalila oči a nehybně seděla. Co se budu?
,,Za koho!?" Vykřiknu bez rozmýšlení a pohledem skenuji bílou zeď za otcem.
,,Se synem mého dobrého přítele, Henryho Darryla. Říkal jsem ti přece, že máme dluhy a smlou- jsi v pohodě?" Starostlivě se na mě podívá a odloží noviny stranou.
,,Jo, jsem." Pousměji se. ,,Jen si to musím trošku srovnat v hlavě." Zvednu se ze židle a mlčky odejdu do svého pokoje. Zavřu dveře a skočím šipku do postele. Tedy, jestli se to dá jako šipka nazvat.
Nehybně ležím v posteli a koukám do zdi.
Vdávat? Proč? S kým? Vždyť ho ani neznám! Nechci si brát někoho, koho neznám! Jediné co o něm vím je, že je bohatý, ale taky pěkně rozmazlený a egoistický.
Do ruky jsem si vzala mobil a vytočila číslo své milované blondýnky s krásně zelenými oči jako smaragdy.
Po třetím pípnutí to konečně zvedla.
Já: ,,No konečně!" Zasmála jsem se a ona se mnou.
Leny: ,,No jo."
Já: ,,Můj otec mi právě oznámil, že se budu vdávat!" Řeknu s vážným hlasem.
Leny: ,,Cože?" Vykřikne.
Já: ,,Budu si brát nějakýho rozmazlenýho blbečka s kupou peněz!"
Leny: ,,No ty kráso! Chci ti jí za svědka." Zasměje se a já jen protočím panenky.
Já: ,,Já si ho ale nevezmu." Odfrknu si a prohrábnu si své oříškové vlasy.
Leny: ,,Myslím, že se tě ptát nebude."
Má pravdu!
Já: Zamyslím se, ale nic neříkám.
Leny: ,,No nic, já už musím pa."
Já: ,,Pa." Zavěsím a sednu si do tureckého sedu.
Ťuk Ťuk Ťuk
,,Dále." Odpovím s nezájem a pohledem skenuji dveře, které se pomalu začali otvírat a ve dveřích se objevila má starší sestra Alison. Blonďaté vlasy měla sepnuté v drdolu a zelené oči se jí třpytili.
,,Taky už to víš?" Pohlédnu jí do očí. Zavře dveře a sedne si vedle mě na postel.
Jen se pousměje. ,,Ano, vím."
Pohladí mě po zádech a celou dobu si mě prohlíží, jakoby mě viděla poprvé v životě, přitom se se mnou vídá každý den.
,,Co si mě tak prohlížíš?" Zašklebím se.
,,Představuji si tě v nádherných svatebních šatech." Zasměje se a já se přidám.
Nechci myslet na tu slizskou svatbu!
Ahoj, já Vás vítám u mého nového příběhu, který dělám společně se spisovatelkou Chrissy258.
Tímto zdravím Broskvičku :DD
Doufám, že se Vám bude líbit. :)PS: Uhodnete, která z nás dvou píše pohled Lucille a která pohled Shawna? :))
Ahoj
ČTEŠ
I am not your Princess
RomanceVincenzo Lazzar a Henry Darryl se znají už od svých batolecích let, jejich otcové se znali a jejich praotcové se znali. Jenže Lazzarové skrývají ono temné tajemství. Dědictví, které může všechno zničit. Proto sepíšou s Darylly dohodu, která je může...