Suferinta

77 3 0
                                    

Londra , 2 Octombrie 2000 .                           Cu toții am avut sau avem in clasa acel elev ciudat , da , acela care sta in ultima banca , izolat de toți si de toate . Cel care poarta acele haine ciudate si demodate , chiar ridicole si care nu socializează cu cei din jur , vorbind foarte rar sau chiar deloc. Da el , sta mereu cu ochii in jos fiind prea sfios sa ridice privirea . Acel gen de persoana care dacă ar dispărea , nimeni nu si-ar da seama , poate nici  chiar parintii....
Aceasta descriere i se potrivește lui Sally perfect . Pe numele ei întreg Sally Morgan este o fata de 19 ani , ea studiază la unul dintre cele mai prestigioase licee din oraș . Este o fata înaltă si slaba , pletele sale blonde ajungându-i pana la coapse ,o piele prea albă si fragila pentru un om si inzestrata cu niște ochi de un verde hipnotizant ascunși sub pleoape albe cu gene dese si lungi .
"Gata ! Nu mai pot îndura ! Astăzi imi voi pune planul in aplicare ...Oricum nu ii pasa nimănui de mine ..."
Ea provenea dintr-o familie destrămată . Mama ei , Helen , era o consumatoare înrăită de heroină si alcool iar tatăl ei era unul din mulții bărbați care ii trecuseră prin așternuturi . Pentru Helen , Sally nu era decât un avort nereușit dar o data pe luna puteai vedea un zâmbet printre buzele crăpate si dinții galbeni , atunci când vedea alocația si banii pentru școala ai fetei .

Dragostea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum