Londra 4 Martie 2001.
Lunile treceau cu repeziciune iar eu ma îndrăgosteam din ce in ce mai mult de Veer. Știu ca suna a clișeu dar cred ca mi-am găsit sufletul pereche . Singura problema este ca se întâmpla ceva ciudat cu Veer....
Cu fiecare zi devine din ce in ce mai distant si Tristețea i se citește pe chip.
Acel chip , odată atât de plin de viața devenise acum palid .
Oare ce se întâmpla ...?
Era vina mea ca era atât de nefericit ...oare greșisem cu ceva ?
Seara veni cu repeziciune iar eu , ajunsă acasă mai devreme pregătesc masa .
Imi arunc ochii spre geam si il văd parcând mașina . Opresc aragazul si ma grăbesc spre usa .
Veer intra in casa , neacordandu-mi nici o atenție .
-Cum a fost ziua ta ? Întreb in timp ce ma ridic pe vârfuri pentru al săruta .
-Trebuie sa discutam . Spuse Veer , uitându-se la mine cu răceala si intra in Bucătărie .
Il urmez , așezându-ma pe scaunul din fata lui .
-S-a întâmplat ceva ? ( întreb cu un tremur in voce ).
-Iubesc pe altcineva .
Ramân tăcută câteva momente ...
-Poftim ?
-Iubesc pe altcineva ....acum ca mama ta a dispărut te poți întoarce in casa ta ...
- Nu ma mai iubești ?
-Nu te-am iubit niciodată .... Am vrut doar sa profit de tine ...
-Te poți uita in ochii mei si sa imi spui asta ?
Își ridica capul si se uita fix la mine ( pielea avea o tenta albicioasă si ochii erau înlăcrimati )
-Nu te-am iubit niciodată ...
-Dar...am crezut ...
-Nu imi pasa ce ai crezut .... Vreau doar sa pleci , iubita mea poate ajunge din clipa in clipa ...
-Cum o cheamă ?
-Linda May ....
Simt o lacrima cum coboară pe obraz si ma întorc spre usa , mergând cu pași apăsați .
Cum a putut sa își bată joc in halul asta de mine ?
Imi încalț tenișii si trântesc usa in urma mea ( astfel încât nenorocitul sa audă ).
In urma mea , văd cum o mașina se apropie , si parchează in fata casei lui Veer. Deci nenorocitul spunea adevarul .... târfa chiar venea in vizita .
Coboară din mașina , țanțoșă , cu o valiza neagră in mâna .
Era o bruneta , cu o rochie strânsă pe corp ,(albastra ) si cu o pereche de ochelari . Parul il ținea strâns intr-un coc , in vârful capului .
Urca scările si ciocane ..... Veer deschide usa si o întâmpina , având o expresie stranie pe chip , iar când da cu ochii de mine , se strâmba si trântește usa după ce târfa intra .
Ridic capul spre cer , lăsând razele lunii sa il mângâie si imi spun ,, asta nu se poate termina așa ... Trebuie sa aflu de ce mi-a făcut asta ... Trebuie sa ma răzbun ..."
Trec in graba strada , neasigurandu-ma , si intru pe peluza lui . O iau prin spatele casei , sărind gardul ce făcea legătura între peluza si grădina .
Geamul dinspre Bucătărie da in grădina ...trebuie sa aflu ce se petrece.. Vreau sa înțeleg de ce mi-a frânt inima ...
CITEȘTI
Dragostea Mea
RomanceOoo Dragostea.... Exista oare un cuvânt mai frumos ? Sally Morgan o eleva la medicina va fi pusă in situația de a alege între viața pe care o duce cu mama sa si dragostea sinceră a unui băiat exotic. Va reuși dragostea lor sa sfărâme barierele socie...