Podul Wood , 20:47
Sally arunca cu repeziciune ghiozdanul pe lemnul tare al podului , iar lacrimile ii curgeau fierbinți pe obraji . Se descălța si își despleti parul , lăsând buclele sălbatice pe spate .
Se săturase ...Trăind împreuna cu mama ei , îndurand certurile si bătăile zilnice si pe bărbații cu care se încurcase Helen si lucrurile pe care era obligată sa le facă pentru doza zilnică de heroina a mamei ei ....
"Asta trebuie sa se termine aici si acum ! Lacul are o adâncime de 145 de metri si nimeni nu ar banui nimic , in plus apa asta rece mi-ar veni sigur de hac ....nu ?"
Se ridica in picioare pe bara podului .
Simți o mișcare rapida in spatele ei dar era prea descurajata sa ii mai pese .
"O liniște .... Pace si bucurie , doar tu Moarte mi le mai poți oferi ...voi fi fericita după atâta timp .."
Întinse mâinile si își închise ochii in timp ce își lua avânt .
Simți aerul rece pe piele si senzația de gol in stomac in timp ce cădea .....
Dar deodată simți o durere atroce in zona stomscului ...încordată , deschise ochii si in timp ce ii cobora , observa doua mâini puternice , măslinii ce se incolacisera in jurul taliei si strângeau cu putere.
-Aaaaaa.....lasă-ma ! Lasă-mă , lasă-mă ( striga fata in timp ce dădea din picioare cu putere si zgâria mâinile ce o strângeau )
Simțindu-se trasa înapoi începu sa se zbată din ce in ce mai tare in timp ce hohotea de plâns .
Văzând ca este deasupra barii , cu o ultima încercare de a scapa din strânsoare , se smunci brusc si cazu peste atacatorul sau , acesta încă strângând-o in brațe .
-Oh Ram , Om Jay Krishna !
-Ce ?
Bărbatul o roti astfel încât pieptul ei il atingea pe al lui si atunci ochii ei verzi ii intâlni ochii aproape negri ai lui Veer.
-Ce mama dracului ? M-ai urmărit libidinosule ! Ce vrei ?
-Shanti , shanti, shanti !
-Ce ?
- Calmează-te Sally ! Si nu te mai zbate !
Veer o apuca de umeri si o puse in fund lângă el .
-Ești bine ? Vrei putina apa ?
-Nu...de ce mai urmărit ?
-Dl. Brown mi-a spus va stai in aceeași zona cu mine si am vrut sa mergem împreuna deoarece sunt nou in cartier ...
-Aaaa....Scuze pentru ce am zis .
-Lasă asta , ce încercai sa faci ?
-Nimic.....
- De ce ai încercat sa te sinucizi ?
- Dar nu.....(plânge) ....m-am saturat , nu am nici un prieten si m-am saturat de atâta suferința .
- Totul va fi bine ! Ma ai pe mine ca prieten .
-Nu....nu vreau prietenia ta din mila.
-Nu știu dacă ai observat dar astazi te-am admirat ...in ciuda tuturor jignirilor tu stăteai si îți citeai cartea .
-Ce clișeu ..... Băiatul cel frumos si bun salvează tocilara ....
- Hai sa mergem acasă . Bine ?
Ii puse mâna pe spate si o ajuta sa se ridice .
In timp ce mergeau împreuna in lumina lunii , Sally părea cu adevărat fericita si un zâmbet timid ii apăru pe fata .
CITEȘTI
Dragostea Mea
RomanceOoo Dragostea.... Exista oare un cuvânt mai frumos ? Sally Morgan o eleva la medicina va fi pusă in situația de a alege între viața pe care o duce cu mama sa si dragostea sinceră a unui băiat exotic. Va reuși dragostea lor sa sfărâme barierele socie...