Ora 20:43
Imi simțeam pieptul cum urca si coboară , iar respirația mea sacadata imi dădea o stare de leșin .
Ma propii de fereastra întredeschisa a bucătăriei , simțind fiori reci pe șira spinării . Imi lipesc capul de sticla subțire a geamului , auzind frânturi din discuția lor .
".....timpul ne presează Veer , trebuie sa găsim o soluție rapid ...altfel ..."
"....trebuie mâine sa vii din nou la spital, sa mai luam niște analize ..... E cam gravă treaba ...."
Ochii mei se măresc in timp ce privesc prin geam ... Femeia deschise cu repeziciune geanta , si scoase din ea o mapa de culoare roșie , lucioasa .
Desfăcu mapa și ii întinse lui Veer câteva foi pe care acesta le semna cu repeziciune .
".....Veer , este destul de complicat ....încearcă sa diminuezi stresul si elimina ori ce fel de supărare si grija ..... In curând vei fi bine .. Voi face tot ce imi sta in putința pentru a te ajuta ..."
- Va rog sa nu imi vorbiți cu ascunzișuri si sa imi Spune-ți adevarul .... Deci ...cat mai am de trăit ?
-Domnule.....sunteți muribund ... In jur de o luna , doua .... Dar va rog nu va îngrijorați .. Imi voi da silință sa va găsesc o inima noua .
Simt cum ma izbește un val de răceala iar un nod mi se pune in gât ...bătăile inimii mi se intensifica si imi simt picioarele moi. Stau cateva momente apoi imi întorc din nou capul spre geam . Femeia scoase din geanta un flacon de culoare Galbena si ii înmâna lui Veer .
"Ia zilnic , după masa de prânz doua pastile si încearcă sa eviti efortul ".
-Cred ca ar trebui sa va anuntați părinții domnule ... Si ei ar trebui sa știe de starea in care va aflați ..
-Știți foarte bine ca am rupt legătura cu acea familie acum mult timp....
-Da dar ma gândeam ca totuși au dreptul sa știe ...
Femeia își strânge valiza si se ridica in picioare iar Veer o conduce spre usa .Perspectiva lui Veer
Da... Știu ca nu am procedat corect mințind-o pe Sally dar sunt descurajat ... Văd cum boala avansează de la o zi la alta si nu am cum sa o opresc sau măcar cum sa o încetinesc .
Sufăr de o boala destul de gravă de inima care , in ultimele luni ma afectat atât fizic cat si mental . Am descoperit-o la un control de rutina si in urma investigațiilor amănunțite am aflat ca am nevoie de un transplant de inima ...
O Sally... Scumpă mea Sally ..de ar sti cat ma doare tot ce am spus , durerea mea când i-am văzut lacrimile in ochi ... Dar știu .... Inimile nu se găsesc așa de repede si sunt conștient ca nu mai am mult .
Așa ca mai bine M-ar ura ..... Decât sa sufere când nu voi mai fi ....mai bine o fac sa ma urască ...astfel .. Poate nu va suferi...Perspectiva lui Sally
Muribund ......
Alerg disperata , făcându-mi drum printre flori si escaladand gardul .
Veer.....pe moarte .....
Lacrimile imi curg șiroaie iar corpul imi e cuprins de transpirație .
Urc treptele si bat cu disperare in usa .
El e tot ce am....il iubesc atât de mult ....
CITEȘTI
Dragostea Mea
RomanceOoo Dragostea.... Exista oare un cuvânt mai frumos ? Sally Morgan o eleva la medicina va fi pusă in situația de a alege între viața pe care o duce cu mama sa si dragostea sinceră a unui băiat exotic. Va reuși dragostea lor sa sfărâme barierele socie...