Reședința Morgan , 09:56
Intru in fosta mea casa simțind un puternic miros de rânced .
-Mama?
Aud un sunet puternic din camera de sus .
-Mama .... Ești acolo ?
Se aud niște sunete înăbușite urmate de vocea stinsă a mamei .
-Sally , poți veni pana in camera mea ?
Era stabilit ca la ora 10:15 sa ma ia Veer de acasă deci dacă s-ar fi întâmplat ceva cu mine ma puteam baza pe el .
-Vin acum .
Urc scările prăfuite si roase de termite si mucegai , simțind un fior pe șira spinării .
-Mama ?
-Sunt aici .... Intra !
Pășesc in camera , aceasta fiind neaerisita si duhnind a vechi .
Mama stătea in pat , uitându-se la mine .
-Intra Sally !
Deodată , usa se trântește in spatele meu si doi bărbați necunoscuți ma prind strâns de mâini .
-Ce se întâmpla mama ?
-Ma-i lăsat singura in mizerie...Si ai lăsat si băieții neplătiți ....
Arunc discret ochii la ceasul de mâna primit de la Veer ..10:09... Trebuie sa mai trag de timp încă puțin ...
-Mama... Spuneai ca ești pe moarte ....
-Tineti-o bine !
Helen merge hotărâtă spre Sally , cu mâna ascunsa in șortul ponosit pe care il purta .
-Se va termina înainte sa îți dai seama ...(șopti Helen in timp ce înfipse o seringa in gâtul lui Sally , introducând tot lichidul galben ).
-E a voastră băieți !
Simțeam cum pierd controlul asupra corpului meu , mâinile si picioarele devenindu-mi din ce in ce mai grele .
Încerc sa imi mențin ochii deschiși si arunc o privire la ceasul meu ce se afla acum pe podea 10:23...Veer ....unde ești ?
Hainele mele zăceau pe jos , rămânând doar in lenjerie intimă , stăteam cu ochii ațintiti la ceasul de mâna ...10:28...
-Hei , sa întâmplat ceva ? Aud vocea lui Veer din hol .
-Doamna Morgan ? Am venit sa o iau pe Sally...
-O nenorocitul ! Așezati-0 pe pat si acoperiti-o cu o pătura ...ieșiți prin spate ca va chem eu ...
-Oooo domnul indian apas (spuse mama cu scârbă )....Sally nu se simte prea bine ..... Vino alta data ..
-Vreau sa o văd ...(spuse Veer dând-o la o parte pe mama si intrând in camera )
Se apropie de pat si tot ce pot sa fac este sa icnesc.
-Ești bine ? Iar cădere de calciu ?
Mi se scurge o lacrima pe obraz iar el se apropie si imi șterge lacrima cu buzele , sărutând obrazul .
Simt cum ma dezmorțesc si trag aer in piept .....
-Ajtma ....mma .....ima d aici !!!!
Veer arunca o privire suspicioasa lui Helen si se uita din nou la mine .
-Vrei sa te iau ?
Încerc cu greu sa răspund dar tot ce iese este un zgomot gutural abia perceptibil .
-Dhaaaa!
Se întoarce spre mama dar primește o ranga de fier drept in creștet ...întoarce capul pentru a ma privi in ochi se se prăvălește pe pat .
-Nenorocitul a stat deja prea mult in casa mea !
Si se întoarce ieșind pe usa ( probabil pentru a aduce cei doi bărbați ) .
Simțind cum imi revin din amorțeala încerc sa ma ridic din pat si ma împleticesc pana la marginea patului .
-Veer ...
Veer deschide ochii strambandu-se pentru a-și reveni in simțuri .
- Vino , Veer ...trebuie sa anunțam poliția ....
Imi prinde încheietura si ma trage spre el .
Veer imi pune mâna la gura si ma trage in spatele ușii .Asteapta câteva minute trăgându-si sufletul .Intre timp cei 2 bărbați împreuna cu mama intrară in camera , panicandu-se de lipsa noastră . Veer ma smunceste după el , trăgânduma-ma prin spatele bărbaților si o lua la goana pe scări cu mine in brațe . Ajunși in strada , ne grăbim spre casa lui Veer , de unde dam telefon poliției . Evident , politia nu a mai găsit nici urma de mama sau de cei 2 bărbați dar na ....
După ce am ajuns acasă de la interogatoriu , i-am peticit rana lui Veer si am mers direct la somn . (Păcat ca nu am dormit de loc :).
CITEȘTI
Dragostea Mea
RomanceOoo Dragostea.... Exista oare un cuvânt mai frumos ? Sally Morgan o eleva la medicina va fi pusă in situația de a alege între viața pe care o duce cu mama sa si dragostea sinceră a unui băiat exotic. Va reuși dragostea lor sa sfărâme barierele socie...