Jungkook POV
Lima tahun aku kat penjara di sebabkan kau Eun Ji tapi aku gembira kau mati.Hahahaha
Kata aku dalam hati.Perlahan lahan aku melelapkan mata.Dan terus tertidur.
SKIP
Kring~
Handphone aku berbunyi menandakan waktu untuk bangun.
Aku segera mencapai handphone dan mematikan alarm yang menunjukkan 6:30 pagi.Aku mengambil tuala dan mandi.Aku memakai uniform sekolah Seoul Dance High School.Hari ini adalah hari pertama aku di sekolah baru.Aku mengambil kunci kereta dan keluar dari rumah.Pintu kereta Sport berwarna biru gelap aku buka.Tiba tiba seseorang memegang bahu aku.Aku segera menepis.
Pengawal:Tuan hari ini appa tuan suruh saya hantarkan.
Jungkook:Ah okay.Terkejut aku bila kau pegang lain kali bagi salam dulu.
Pengawal:Ah mianhae.*sambil pegang belakang leher*
Jungkook:Pape jelh.Jom aku dah lambat ni.
SKIP
Sampai jer dekat depan pagar sekolah.Semua pandang aku.Semua berbisik.Dua orang perempuan pandang aku.Sebenarnya dah lama aku keluar penjara cuma aku tak tunjuk muka je.
Perempuan1:Eh tu sunbae Jungkook kan?Handsomenyer...Dia famous do.Kumpulan BTS tu dia yang paling famouskan.Handsome giler...
Perempuan2:Aku sokong kau.Dia tu taste yang aku suka.Eeeee kalau dia jadi namja chingu dia.Aku akan jaga dia baik baik.
(Jungkook ni dekat sekolah mana mana pun dia famous maklumlah artis katakan)
Aku hanya tersenyum sinia saja.Tiba-tiba ada perempuan langgar aku.Aku terjatuh dan mendengus kemarahan.Aku bangun dan menerjah perempuan itu.
End Jungkook POV
Hye Young POV
Kring~
Aku bangun dan mematikan alarm yang menunjukkan 6:25 pagi.Aku mencapai tuala dan masuk ke dalam bilik air.Aku memakai uniform sekolah dan mencapai kunci kereta dan beg sekolah.Aku segera menurun kebawah.
Mr.Park:Youngie,hari ni driver hantarkan.Okey
Hye Young:Okay appa.
Mrs.Park:Woo Bin bawak kereta tu hati hati ye.*senyum*
Woo Bin:Baik puan.
Mr.Park:Tk payah panggil puan and tuan panggil ajusshi dan ahjumma je.
Woo Bin:Nae~
Mrs/Mr Park:Jalgayo~
Hye Young:Jalgayo~
SKIP
Sampai jer sekolah...
Woo Bin:Cik,cik nk saya hantarkan cik sampai ke kelas ke?
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷ
Misterio / SuspensoEnd Story 110718 #Highest ranking 301 Jeon Jungkook seorang pelajar sekolah menengah yang mempunyai muka yang baik dan sentiasa senyum tetapi sebalik dari semua itu... Dia mempunyai sifat Psycho yang kejam dan Psycho yang men...