𝗖𝗛𝗔𝗣-𝟵

151 9 0
                                    

Disinilh author nim hohoho maaf sbb lama tk pub,lately nie author langsung tk sempat nk tido and pub sbb korang tahu tahu lh sibuk dgn kawad yg bakal pergi peringkat negeri.Btw siapa yg ade ig boleh follow author nim. Ig:k.thui_n
Silalh follow saye yg tk berapa sempurna ini.Kalau saya tk followback mintak jer follow back nk comment comment je nk kecam suka hati awaklh.

----------------------------------------------

Jungkook POV

Permainan utk seksyen ketiga iaitu Seung Ri dgn permainan yg bernama Rope is the One Answer.

Permainan yg paling aku suka.Kaki dikunci pada simen dan kepala yg diikat akn ditarik sehingga putus.Kau jawab soalan yg salah dan tidak jawab jawapan yg betul tik tok tik tok mati.Hahahahahahhahaah

Aku berkata dgn nada yg memang menggerunkn.Aku mengucapkn 'Welcome to my Psycho City' dgn nada bisik serta menggerunkan.Jun Hyuk hanya menangis tanpa henti.

Baru sikit je Jun Hyuk kau tk rasa sepenuhnya mcm aku.Aku mintak maaf dkt kau Jun Hyuk *menangis* sbb aku akan bunuh kau sampai semua yg kau syg MATI dlm genggaman aku!!!!Hahahahhaaha hiks....hiks.....hiksss...... *menangis* Hahahahahahah.

Aku makin gila dan makin banyak mangsa yg aku jadikn untk puaskn nafsu membunuh aku dgn cara nie sahaja.Tolong ubah aku!!!!!!

Jungkook:Seksen ketiga start.Apa yg kau kena jawab soalan yg lain tapi jawapan yg sama.Kalau kau salah jawab jawapan yg aku nk Tik Tok Tik Tok kawan kau ssss MATI.Dengar soalan aku.Orang akn pakai apa kalau dia panjat gunung?

Jun Hyuk:Tali yg mcm getah.

Salah!!!!!

Jungkook:Teka lagi .

Jun Hyuk:Dawai?!

Jungkook:Sikit lagi.

Jun Hyuk: *muka risau* arrggggghhh!!!!Apa jawapan dia?!!!! Wayar!!!!!!

Jungkook:Masa Tamat dan jawapan yg salah.

Click!!

Seung Ri:Arghhhhhhh!!!!!!!

Kepala Seung Ri di tarik perlahan lahan.Leher mula terkoyak sedikit demi sedikit dan akhirnya...PUTUS!!Darah memerecik sehingga membuat lukisan dimuka Jun Hyuk.

Jungkook:Hahahahahahahahah!!!!!!

Kepala di kutip dan dimasukkn kedlm plastik.

Jun Hyuk: *Kaku sambil menangis dan terkejut*

Jungkook:Knp terkejut Seo Jun Hyuk?Takut?Nk balik?Jgn harap!!!!!!

Jun Hyuk:To-tolong lepaskn aku!!!!!!

Jungkook:Tkkn aku nk lepaskn kau senang senang je?Aku akan seksa kau dulu baru aku lepaskn kau atau mungkin......tidak!

Jun Hyuk:Omma~ ampunkn Hyuk~Hiks Hiks Hiks......

Jungkook:Eh setan baru nk taubat ke?Asal tk taubat je dari mula lagi?Shibal!!!!!(Son Of Bitch).Jangan risau kawan kawan kau semua masuk syurga walaupun korang buat dosa.Termasuk kau sekali *smirk*Tapikn....kau nk tahu tk kalau aku bunuh kau,kau tkkn dpt masuk syurga sbb apa,Setan bunuh Setan atau aku nk kena ckp yg Aku bunuh Kau......Hahahahahahahhahshshshhshshshahahahahahaah!!!!!!!!!!!!!Kimak!!kau kena ingat aku siapa!!Jgan sesekali kau cabar aku!!!Aku teringin nk robek mulut kau!Kalau kau nk lari silakan aku melapangkn dada.Kalau kau lari aku robek mulut kau yg warna pink tu!!Lahanat!!Kau ingat tau.

----------------------------------------------

HAI SEMUA!!!
Author nak bagi tahu setiap yg kena bunuh akn ada part sendiri sorry tau sbb typo and sikit sangat isi kandunganya.Btw pls support author nim ye~Kamsahaeji~

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷWhere stories live. Discover now