Jungkook Pov
Sekarang mase kau pulak Jae Joon.Semalam bukn main berlagak lagi engkau dgn aku tpi sekarang?Mcm pondan!!!!!Aku patut bunuh je kau dulu before yg lain.Perangai kau dgn geng kau mcm Pukimak!!!!!
Jae Joon:Jung-Jungkook to-tolonglh le-lepaskn-kn aku.Tolong.Aku me-merayu de-dkt ka-kau.
Jungkook:Diamlh Cibaiiiii!!!!!!!Seksyen 4 mula!!Life or Happiness!!!
Jun Hyuk:Aku akn selamatkn kau Jae Joon aku janji.
Jae Joon:Jangan janji sbb nanti aku akn mati jugak *senyum nipis*
Jun Hyuk:Tolong jgn ckp mcm tu Joon please *nangis*
Jungkook:Aduh buat drama pula kat sini.Jae Joon dh nk mati dh pon kan tk yah nak OVER sangatlh!!!!!Game dia senang kau pilih kau nak selamatkan dia atau diri kau sendiri!!Choose Now!!!!*nada tegas*
Jun Hyuk:Aku tk nk mati tpi aku kena selamatkn kawan aku.....macam mn ni!!!arghhh!!!!
Jungkook:Tik Tok Tik Tok 15 minute to go~~
10 minit kemudian
Jun Hyuk:Aku pilih di--
KRAK!!! *bunyi kayu jatuh*
Jae Joon akhirnya mati.Korang nk tahu dia mati mcm mn??seluruh badah dia tertusuk dgn benda tajam yg ade dkt bawah tu.Otak Jae Joon menjadi sisa yg berketul kecil sahaja.
Muka Jun Hyuk kelihatan terkejut.Tapi bagi aku,aku rasa macam sekejap sangat aku nk lagi *smirk*
Jungkook:Game Over~but aku tk bolh bagi kawan kau jer yg mati tk fair so apa kata kau join sekali??Kevin ikat dia.
Kevin mengikut arahan.Dia mengikat Jun Hyuk tpi Jun Hyuk cuba utk melepaskn diri.Akhirnya Kevin menendang rusuk Jun Hyuk dan terus mengikat Jun Hyuk dgn ketat.Aku turun dari bilik kawalan dgn muka ketat dan senyuman sinis yg bakal terukir.
Jungkook:Slow and Steady.
Aku mengambil petrol dan menyimbah kearah Jun Hyuk.Ouh aku lupa aku letakkn petrol di dalam mulut Jun Hyunk jugak dia cuba utk ludahkn petrol tu balik tpi aku tekup mulut dia dgn kuat supaya dia tkkn meludah kembali petrol tersebut.
Aku mengukir seluruh badan dia.Dia hanya meronta ronta.Aku hanya tersenyum.Aku membuka mancis dan menyalakn api.Aku membuka mulu dia dan dia mula terbakar.
Jun Hyuk:Argghhhhhh!!!!!!Tolong!!!!Tolong!!!!!!
Jungkook aku bunuh kau!!!Jungkook:Hahhahahahaahhahaahahahahhaha bunuhlh bunuh kau ingat aku takut?!
Jun Hyuk:Arggghhhhh!!!
Aku suka tengok semua ni.Kepala dan rangka yg dikutip semua di hantar kerumah mereka dan meninggalkn sekeping nota di kepala atau di rangka mereka.
'Mianhae ahjumma and ajushhi anak kau dah mati'
Terukir senyman dibibir dn pada masa yg sama air mata aku mengalir...
Apa yg aku dh buat ni??!!!Sesiapa tolong aku..Tolong ubah aku daripada sifat psiko ni tolong.....Aku tk sanggup nk teruskn penyakit aku ni......
--------------------------------------------------
So,dh lama autor nim tk pub kn so ni utk korg sorry sangat sangat sbb chapter ni pendek.And author banyak masalh kebelakangan ni tu yg jadi mcm ni author mintak maaf sgt sgt.Miahn readers..
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷ
Mystery / ThrillerEnd Story 110718 #Highest ranking 301 Jeon Jungkook seorang pelajar sekolah menengah yang mempunyai muka yang baik dan sentiasa senyum tetapi sebalik dari semua itu... Dia mempunyai sifat Psycho yang kejam dan Psycho yang men...