Jungkook POV
The next day has come my friend.It was your end.Dont ever judge Jeon Jungkook.You will die today.
Aku hanya menunggu beberapa minit lagi untuk meneruskn rancangan jahat aku.
Jun Hyuk:Ah.Ak-aku kat ma-mana ni?!
Aku melihat Jun Hyuk pada screen yg tertera.Aku lantas mengambil mike dan menekan butang 'on'.
Jungkook:Your game will start now Seo Jun Hyuk.
Jun Hyuk:Si-siapa kau?! *menjerit*
Jungkook:Orang yg kau cabar untuk bunuh kau dan nama yg bermula dari huruf J.
Jun Hyuk:J?Jung...?Jungkook!!!!
Jungkook:Sekarang baru nk ingat?Tk pelh aku maaf kn kau tpi bukn dgn cara yg kau suka tpi cara yg kau tk suka.
Jun Hyuk:Ap-apa maksud kau?!
Jungkook:Welcome to the Evil Game Plan.Tempat pertama dan mungkin jugak orang pertama yg akan mati adalh Zico.Permainan pertama bermula,First game 'Wrong Place You Die'.Senang jer permainan dia,kau pijak tempat yg salah kawan kau mati.
Jun Hyuk:Jungkook tolong lepaskn aku.Please.
Jungkook:Kau nk aku lepaskn kau dgn kawan kawan kau?Boleh tpi main game ni dulu!
Jun Hyuk:Please Jung-
Jungkook:KAU MAIN JER BOLEH TK?!!!!!!!
Jun Hyuk:*kaku*
Jungkook:Main sekarang atau kawan kawan kau mati.
Jun Hyuk:Ak-aku main game ni...
*menangis dlm diam*Jungkook:Ada lima petak dkt lantai tu yg akn buat Zico mati jadi berhati hati. *smirk*
Aku melihat Jun Hyuk memijak satu persatu lantai.Zico yg menangis sambil mulut nya diikat hanya meminta pertolongan dari Jun Hyuk supaya di lepaskn.Dan bila Jun Hyuk memijak satu petak yg menyebabkn kawan nya mati aku dengar Zico barkata.
Zico:Jun Hyuk tolong jagakn keluarga aku nanti.And thanks sebb layan aku dengan baik.*pejam mata*
Jun Hyuk:Zi-
Satu benda tajam memenggal kepala Zico.Jun Hyuk kaku ketakutan.Darah dari badan Zico memancut keluar.Kepala Zico dimasukkn kedlm beg berwarna merah oleh Kevin.Aku lantas berkata
Jungkook:Second game start.
Jun Hyuk terus berlari kearah seksen seterusnya.
Jungkook:Welcome to second section yg bernama 'Death Glare'.Kau tengok tv yg ada gambar tu kau kena cari gambar yg tk de dan bulatkn andai kata kau salah bulat your friend die.Tk boleh lebih 5 kali kesalahan kalau lebih mcm yg aku ckp mati.
Jun Hyuk mengambil pen marker yg berwarna merah.Dia membulatkn semua jawapan jawapan ketiga terakhir salah sebanyak 3 kali dan jawapan 4 salah sekali dan akhir sekali.Jongin hanya melakarkn senyuman yg indah.
Benda yg tajam seperti CD telah mengerat badan Jongin menjadi lima.Aku hanya melakarkn senyuman sahaja.Sekali lagi kepala yg di penggal diambil oleh Kevin.
Jungkook:Seksyen ke 3 start.
Jun Hyuk hanya menggigil ketakutan dan menangis.Aku hanya mengambil Pop Corn dan menikmati bau darah manusia tanpa rasa bersalah.
Jungkook:Jgn risau semua akan jadi cepat dan sunyi lepas kau tk de Jun Hyuk. *ckp perlahan*
Aku mengambil beberapa alat lagi untuk menambah baik permainan yg aku suka.
Jungkook:Sorry Jun Hyuk~ *aku menangis dan gelak tanpa rasa bersalah*
Kenapa sikap lama aku timbul kembali?Kenapa aku makin kejam?Kenapa?Kenapa?
-------------------------
Okay readers dh pub tpi sikit maaf author nim busy lh.1/4 nie author ade kawad so memang susah nk update.Thanks jugak untuk 1k tu.Gembiranya author and thanks sebb support author nim walaupun cerita nie makin merepek.Btw tolong doakan author nim yg terbaik untuk 1/4 nie.Kamsahaeyo~~~~
YOU ARE READING
𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷ
Misterio / SuspensoEnd Story 110718 #Highest ranking 301 Jeon Jungkook seorang pelajar sekolah menengah yang mempunyai muka yang baik dan sentiasa senyum tetapi sebalik dari semua itu... Dia mempunyai sifat Psycho yang kejam dan Psycho yang men...