𝗘 𝗣 𝗜 𝗟 𝗢 𝗚

107 7 0
                                    

So korang rasa part 14 tu mcm mn???Author tau BOSAN kan??Btw jom continue.Btw ranking cerita ni jatuh mendadak and author terima maybe author ni yang salah.Sorry semua.
Terima Kasih ye
------------------------------

Jungkook PoV

Aku bukak mata dan aku lihat sekeliling.

JK:Aku dkt mn ni??

HY:Kau dh sedar Jungkook??

JK:Ha??Hye Young apa kau buat dkt sini??

HY:Aku dtg sini sbb nak melawat kau lh

JK:Eh biar betul??

HY:Betullh kau ingat akh tipu ke??*senyum*

JK:Yg lain mana??TJ dgn JJ??

HY:Ha???TJ??JJ??Sape tu??Kau mengarut apa ni Kook??

JK:Jap tk kn kau tk kenal kot kawan kau sendiri?*panik*

HY:Jungkook,kawan aku ade sorang jer.Kawan aku tu kau tau.

JK:Wait!!I dont get it!!

HY:Jungkook kau mungkin tidur and mimpi kot.Sbb aku tk pernah dgr pon nama tu sebelum ni.

JK:Kau tk pernah dgr??Dia kawan kau kot sumpah aku tak tipu percaya lah cakap aku!

HY:Dulu tapu sekarang dia mati disebbkn aku Hahahaha.*gelak macam orang gila*

JK:KAU BUKAN HYE YOUNG YANG AKU KENAL!!!KAU PSIKO!!!AKU JIJIK DGN KAU!!

HY:JUNGKOOK KAU SEDAR TK KAU TENGAH BERCAKAP DGN DIRI KAU SENDIRI??KAU YANG PSIKO!!KAU YANG BUNUH KITAORANG!!!KAU YANG BUNUH HYUNG KAU SENDIRI!!KAU MANUSIA YANG PALING KEJAM DALAM DUNIA YANG AKU PERNAH JUMPA!!KAU BANGSAT JUNGKOOK!!!BANGSAT!!

JK:Tk aku takkan pernah bunuh orang yg aku sayang tk kn!!TK KN!!!!!*tarik rambut*

HY:Jungkook kau kena terima hakikat yang kau bunuh orang okay??Atau aku patut kata kau dh bunuh org lebih daripada 600 orang Jungkook!!600 orang!!

JK:Tk aku tk bunuh dorg!!Aku tk kn sesekali bunuh dorg!!!

HY:Kau tipu diri kau Jungkook!!Kau tipu!!!!Hahahaha

JK:TK MUNGKIN!!!AKU TK BUAT KERJA GILA TU!!!!AKU TK BUAT!!!!

HY:AHAHHAHAHAAHHAHHAHAAHAH

JK:NI SEMUA GILA!!!

Ternyata semua yang terjadi adalh mimpi yg mengerunkan.Aku bangun daripada tempat tidur aku dan meluru ke arah tandas untuk basuh muka.

JK:Tu cuma mimpi je Kook,semua hayalan.

Tpi mcm mn kalau jadi betul betul?!

JK:Tk mungkin benda tu terjadi.Kau kena percaya diri kau Jeon Jungkook!

Aku bercakap dgn diri sendiri.Aku keluar dan baring semula di atas katil.Aku ambik phone dan melihat jam

12.00 p.m

Masa ni waktu yg paling aku suka bunuh orang dalam mimpi aku.Aku tk thu kenapa aku jadi macam ni.Mungkin ni disebbkn sikap aku yg sombong tu kot.

Sorang je yg blh faham perasaan aku iaitu

Taehyung hyung

Dua je aku blh percaya setakat ni.Aku tk nk nanti benda ni ulang balik.Tpi mcm mn kalau mimpi ni berterusan??

Disebbkn aku malas nk memerah otak pada waktu malam,aku terus lenyap dan di masukkn ke dalam alam mimpi yg berlainan

Keesokan harinya

Hari ni aku dh graduate sebagai seorg pelajar college dan bakal melangkah ke dalam alam dewasa.

(a/n sorry ayat author nim cliche)

Omma dan Appa hanya tersenyum melihat aku graduate dan mendapat markah yg sangat terbaik.Aku gembira sangat.

Sejak daripada haritu mimpi aku yg ngeri tk pernah timbul semula,Semuanya hanya bayangan semata mata.

Aku teruskn hidup aku sebagai seorang manusia Dewasa dan bukan Psiko yg aku mimpikan selama ni

The End

---------------------------

Cerita ni tk melibatkn sesiapa pun okay??

Saya Kim TaeBum selesai

Love KimTaeB

TB

MONOTOBANGTAN

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷWhere stories live. Discover now