𝗖𝗛𝗔𝗣-𝟮

432 24 9
                                    

Sorry author nim lambat publish.Sebab kebelakangan ni sibuk sangat.Dengan dikir barat kat sekolah...By the way untuk kali ni insyallah author nim bagi bonus....

Hye Young POV

Kenapa ngan Jungkook ni tiba tiba cakap aku comel.Hermmm dia ada apa apa ke ni?Or dia suka aku?No way man!Memang tklah aku nk bagi dia suka aku.Jadi kawan dia pun dah cukup sengsara.

Tiba tiba handphone aku berdering.Lagu GOT7 Hard Carry dimainkan.

Ey,Welcome to my world let's do this.Isyujejongira beulleo Im so ill.Eodil gadeo bunwigi Go Higher.Bihage bakkeun neomu sikkereo gwayeol.

Nama WooBin Oppa ternyata di screen.Aku segera mengangkat handphone aku dan melemparkan senyuman yang paling manis dibibirku.

Hye Young:Nae oppa?

Woo Bin:Younggie kat mana ni?Oppa dah tunggu lama dah dekat rooftop.

Hye Young:Mianhae oppa.Younggie terlupa.Younggie teman chingu baru Younggie pusing pusing kawasan sekolah sebab cikgu suruh.

Woo Bin:Ermm...tk pelah kita cakap dekat rumah je okay?Oppa balik dulu..

Hye Young:Nae oppa~Jalja~

Woo Bin:Nae~Jalja~

Tiba tiba Jungkook tanya.

Jungkook:Siapa tu??Boyfriend kau ke??

Hye Young:Tk de sesiapa pun.Bodyguard aku je kenapa tanya jealous??*gelak*

Jungkook:Tak de makna aku nak jealous ngan dia bukan aku dapat apa pon.

Hye Young:Bodoh tadi kau yang tanya aku.*menjeling*

Jungkook:Hehehe* pegang belakang leher*

Hye Young:Aku nk bawak kau pergi tempat ni.Just aku and namja chingu aku jer tahu tempat ni.Oops sorry bukan namja chingu ex namja chingu.

Jungkook:Okay.But kau kata...

Hye Young:Ah cepatlah..Kau jer yang aku nk bagi tahu.

Jungkook:Okay.

Aku terus tarik tangan dia tanpa tunggu dia menjawab sebarang perkataan.

Jungkook:Yah!Tunggulah kejap!Kau ni ish!

Aku bawak dia pergi bilik dance practice private hanya untuk aku.

Bilik Dance Practice

Jungkook:Wah besarnya bilik ni!Ni bilik apa?

Hye Young:Ni bilik dance practice private hanya untuk aku sorang.But kali ni aku bagi pelepasan dekat kau untuk guna bilik ni.

Jungkook:Thanks..

Hye Young:Welcome.By The Way tunggu kejap.

Aku sambungkan wayar pada Handphone untuk sambungkan pada laptop yang akan berfungsi pada speaker bilik.Lagu I Need You GOT7 dimainkan.Aku menari dengan mengikut rentak.

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷWhere stories live. Discover now