𝗖𝗛𝗔𝗣-𝟭𝟭

119 7 0
                                    

Ready utk JB and V POV??Let Begins...
---------------------------------------

JaeBum POV

Aku bergerak kearah TV dan meaktifkn TV tersebut

(Sorry ayat merapu)

Aku menekan chanel berita

News

Berita terkini 7 orang pelajar sekolah Seoul Dance High School mati pada masa yg sama.6 orang mati kepala di penggal dan seorang mati dibakar hidup hidup menggunakan petrol.Setiap seorang mempunyai nota dan ayat yang sama iaitu 'sorry ahjuma dan ajushii anak kau dh mati' ayat ni adalh ayat yg sama digunakan dgn mangsa pembunuhan 4 tahun lepas tetapi pembunuh tersebut tidak dapat dikesan.Pihak polis memberi tahu bahawa pembunuh tersebut adalh PSYCHO dan sangat merbahaya jadi semua pihak polis meminta agar anda berhati hati semasa keluar dari rumah.Sekian untuk berita pada hari ini.

Jungkook dh makin menggila aku kena bertindak sekarang aku tk bolh biarkn benda ni makin berleluasa aku kena lapor benda ni jugak.Tpi nanti Ahjumma and Ajushii Jeon mungkin akn cuba melepaskn Jungkook dan aku tkkn benarkn benda tu jadi!

V:Hyung.

Aku memandang kearah Taehyung yg berdiri di sebelh aku.

JB:Tae,Kita kena bertindak klau tk Hye Young akan jadi salah satu target Jungkook.

V:Betul hyung tpi mcm mn??

JB:Jgn risau aku ade plan.Kau ingat tk pendrive yg ade video Jungkook bunuh kawan aku tu??

V:Yup,tpi kenapa dgn pendrive tu??

JB:Kita tunjuk video tu dkt Hye Young and kita suruh dia percayakn kita.

V:Tpi hyung bila pulak kita nk bagitahu dia.

JB:Nanti aku setell kn skrg aku tkkn bagi Jungkook terlepas aku pasti *smirk*.

V:Hyung kita kena sediakn squad kita jugak.

JB:Aku tahu tk payah risau,semua sekarang ditangan aku. *smirk*

End JaeBum POV

Jungkook POV

Nampaknya semua org dh tahu pasal bangsat tu sekarg aku kena berhati hati.Klu tk aku kena tangkap aku tk blh dedahkn identiti aku dkt Hye Young tk blh!

Aku meluru kearah Kelvin.

JK:Kelvin aku nk keluar kejap.

KV:Okay nanti kalau kau nk suruh aku ambik call,aku nak clear kn darah darah ni kejap.

Aku angguk dan aku makin tk waras.Aku menuju kearah kedai pistol yg digelar

RED TIGER

JK:Aku nak sniper 2906,Pistol A538,Red Head 7385,Black Tiger 6042,Blood Crack 583 dgn semua dorg punya peluru and aku nk semua peluru ade 60 peluru.

(Nama pistol tu author tibai je)

Penjual tersebut menyerahkn segala yg aku nk.Aku tersenyum sinis.

XX:Kook kau nk apa lagi ni??

JK:Aku nk squad pembunuhan aku boleh tk Hoseok??

HS:No problem setelkn dkt aku.Aku akn bagi org atasan dkt kau.

JK:Thanks Hoseok,ni sbb lh aku suka buat perkhidmatan dgn kau.

Tak lama lagi V dgn JB pulak mangsa aku.Kau jangan ingat aku tk tahu apa plan korg dua.Sebelum korg bagi tahu dia aku tembak kau dulu.Khidmat korg berdua sebagai spy akan terhenti bro.

Aku bawak semua barang yg aku beli tadi dkt beg besar berwarna hitam.Aku membuka pintu kereta Porche aku berwarna hitam.Aku meletakkn di sebelh dan menuju kerumah.Aku mebawa keluar beg yg berisi dgn penuh senjata.

Kelvin:New weapon??

JK:Yup and klu ade org atasan dtg and ade org dtg bawak barang or senjata kau bagi dorg masuk.And kau pilih salah satu senjata dkt dalam beg tu.

Kelvin angguk dan membuka beg tersebut dia memilih pistol berwarna merah yg bernama Red Head 7385.

KV:Jungkook aku blh bau darah makin dkt Kook.Aku tk sabar.

JK:Vin chill aku pon reti sabar.Kau ni memang dh tahap Psycho menggila.

KV:Memg aku dh gila sbb musuh aku Kim Taehyung akn dtg balik.Sbb tu aku tk sabar.Dulu dia bunuh mak bapak aku sekarang aku akan tunjuk dkt dia aku siapa.Kau tunggu Taehyung kau tunggu.

JK:Nampaknya sekarang dah ade dua Psycho.

KV:Aku tak sabar nak tgk muka Bana tu nanti.Aku harap pukimak mcm dia mati cepat.Hahahahahah

End Jungkook POV

---------------------------------------

PERTEMPURAN ANTARA DUA KUMPULAN BAKAL BERMULA.NANTIKN SAATNYA NANTI

SORRY SBB UPDATE LAMBAT LATELY BUSY LH AWAK SEMUA.SORRY SORRY.BTW TUNGGU CHAPTER SETERUSNYA AND SELAMAT HARI RAYA!!!!

𝕿𝖍𝖊 𝕻𝖘𝖞𝖈𝖍𝖔|ᴶᴶᴷWhere stories live. Discover now