Ο διαιτητης πεταξε την μπαλα ψηλα και ο αγωνας ξεκινησε. Πηρε την μπαλα η ψηλη και αμεσως μου την εδωσε. Με εναν εφνοιδιασμο βαλαμε το πρωτο καλαθι. Μετα απο το τελος του πρωτου 10λεπτου το σκορ ηταν 19-22 υπερ μας. Οι αλλοι επαιζαν σκληρα αλλα μπορουμε να τους νικησουμε. Ο κοουτσ με αφησε να ξεκουραστω. Αλλα μολις βγηκα εγω μπηκε το 18! Ωρε μανα μου!!! Ηταν ψηλος, μαλαχρινος με πρασινα ματια και γυμνασμενος. Τον κοιτουσα καθως επαιζε... Ηταν πολυ καλος!! Μας εβαλε 8 ποντους. 2 τριποντα και 2 βολες. Τωρα ημασταν στο ημιχρονο και το σκορ ηταν 30-38 υπερ τους.
- Ρε Χρυσα αυτος οταν εβαζε τις βολες παω στοιχημα οτι σε κοιτουσε!!!
- Τι λες ρε Ελ; Μαλλον θα μπερδευτηκες. Θα κοιτουσε στις κερκιδες.
- Καλα....Φιορελ Pov
Καθως σουταρα τις βολες την κοιταζα. Φορουσε το 15. Ειχε καστανοξανθα μαλλια, γαλαζοπρασινα ματια και ηταν μετρια σε υψος. Το σωμα της δεν φαινοταν κατω απο την στολη αλλα ειμαι σιγουρος πως εχει πολυ καλο σωμα. Πανεμορφη με αλλα λογια... Το ενιωθα πως και αυτη με κοιτουσε στην διαρκεια του αγωνα...Ο διαιτητης σφυριξε ημιχρονο και καθισα στον παγκο. Την παρακολουθουσα οση ωρα σουταρε τριποντα και βολες. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφη. Στο επομενο 10λεπτο το σκορ ηταν ισοπαλια 40- 40 . Επιτελους μπηκε μεσα στον αγωνα... Την μαρκαρω εγω. Τελεια! Παω κοντα της καθως κατεβαζει την μπαλα.
- Τι νεα; την ρωτω.
- Καλα προσπαθω να κατεβασω την μπαλα με εναν αντιπαλο να μου μιλαει... Ειπε καθως εδωσε πασα.
- Σιγα καλε απο ενδιαφερον ρωτησα γιατι φαινεσαι λιγο αλλου...
- Τι εννοεις;
- Να δεν εισαι τοσο συγκεντρωμενη στο παιχνιδι .
-Ναι; ειπε καθως ξαναπηρε την μπαλα
- Ναι
- Παντως ειμαι περισσοτερο απο εσενα ... Ειπε και με μια σταυρωτη με περασε και εβαλε καλαθι.
Εγω κοκαλωσα. Μολις με περασε ενα κοριτσι! Ε οχι δεν θα το αφησω ετσι... Παιρνω την μπαλα στην επιθεση και παω για σουτ. Την ωρα που παω να σουταρω καποιος μου κανει ταπα. Ειναι αυτη! Μου βγαζει την γλωσσα, παιρνει την μπαλα και παει και αυτη για σουτ. Ομως την προλαβαινω και της κανω και εγω ταπα! Καλα να παθει... Να μαθει τι πει Φιορελ...Παει και αυτο το κεφαλαιο... Σας αρεσε? Να βαλω στα επομενα και τις σκεψεις του αρη και της ελευθεριας?
YOU ARE READING
Καλαθι Και Ερωτας...
RomanceΕνας αγωνας Μπασκετ.... Μια μηραια συναντηση... Ενας απροοπτος ερωτας... Χρυσα: 16 χρονων, γλυκια κοπελα, δυναμικη οταν πρεπει, ωραιο σωμα με υψος 1.60 και ειναι καλη παικτρια Μπασκετ . Εχει μια κολλητη την Ελευθερια που πανε μαζι Μπασκετ και εναν...