Χρυσας pov
Ανοιξα τα ματια μ και καταλαβα πως ειμαι σε ενα δωματιο του νοσοκομιου. Κοιταω το ποδι μ και το βλεπω με γυψο! Οχι ρε γαμωτο! Μαλλον το εσπασα! Την πατησα!! Τοτε ανοιγει η πορτα και βλεπω εναν γιατρο.
-Βλεπω ξυπνησες. Γεια σ χρυσα ειμαι ο γιατρος Καρτερ.
-Κ.Καρτερ θα μ πειτε τι εγινε?
-Λοιπον το ποδι σ εσπασε αλλα δεν ειναι τοσο σοβαρο και θα φορας τον γυψο μονο για 2 εβδομαδες.
- Μαλιστα....
-Επισης θα ερχεσε εδω καθε 4 ημερες για να δουμε το ποδι σ.
-Ωραια.
-Οι φιλοι σ ειναι εξω και περιμενουν να τους πω να μπουν μεσα?
-Ναι ευχαριστω πολυ
Βγηκε εξω και εγω ανεθεματησα για την απροσεξια μ! Μα για 2 εβδομαδες δεν θα μπορω να κανω τπτ!!!😢 Ακουσα την πορτα να ανοιγει και ειδα τον φιορελ να μπαινει μεσα.
-Χρυσα εισαι καλα?
-Ναι πολυ καλυτερα... Πως και εισαι εδω?
-Δεν μπορουσα να μην ερθω...Και ηθελα να σου ζητησω συγνωμη για το περιστατικο στην παραλια.
-Ευχαριστω για το ενδιαφερον....ειπα ηρωνικα....
- Χρυσα ενδιαφερομαι για εσενα!
-Το πολυ ενδιαφερον σε πειραξε! Ερχεσαι στην παραλια και ειμαστε μια χαρα μεχρι που εσυ αποφασισες να με φιλησεις! Και μετα σαν τετοιος μαλακας που εισαι εφυγες χωρις να δωσεις καμοια εξηγηση!
-Κοιτα χρυσα....
-Ασε σε εμενα αυτα! Μεταβολη και εφυγες απο δω και μην σε ξαναδω μπροστα μ κατανοητο?!
Δεν απαντησε καν και ανοιξε την πορτα και εφυγε! Ε αντε μ στο διαολο!! Μετα απο λιγο μπαινει μεσα η Ελευθερια με τον αρη.
-Χρυσα μ εισαι καλα?μου ειπε η ελ και ηρθε και με πειρε μια αγκαλια
-Καλα ειμαι...
-Χρυσα τι εκανες στον αλλον και εφυγε σχεδον κλαιγοντας?!μου ειπε ο αρης
-Ειναι μαλακας δεν εκανα εγω τπτ ολα αυτος τα εκανε!!!😠😡
-Καλα ηρεμησε... Αλλα για να ξερεις οταν του ειπα για το ατυχημα ηρθε τρεχοντας...!
-Ναι καλα.... Ηθελε να με ξεπαστρεψει εκεινος μονος του για αυτο στεναχωριθηκε!
-Καλα οτι πεις....
Τοτε στο δωματιο μπηκε ο γιατρος.
-Λοιπον χρυσα μπορεις να φυγεις αλλα θα παρεις πατεριτσες και θα εισαι συνεχεια μεσα στο σπιτι ενταξη?
-Ναι κ.Καρτερ
-Ωραια. ειπε και μ εδωσε τις πατεριτσες.
Με κοπο σηκωθηκα και πηρα τις πατεριτσες. Σιγα-σιγα,κουτσενοντας,πηγα στην πορτα. Με την βοηθεια της ελευθεριας και του αρη μπηκα στο αμαξι και οδηγησαμε προς το σπιτι μ.
Μικρο κομματι αλλα δεν εχω παρα πολυ εμπευση... αυτα...
Bye!
YOU ARE READING
Καλαθι Και Ερωτας...
RomanceΕνας αγωνας Μπασκετ.... Μια μηραια συναντηση... Ενας απροοπτος ερωτας... Χρυσα: 16 χρονων, γλυκια κοπελα, δυναμικη οταν πρεπει, ωραιο σωμα με υψος 1.60 και ειναι καλη παικτρια Μπασκετ . Εχει μια κολλητη την Ελευθερια που πανε μαζι Μπασκετ και εναν...