Κεφαλαιο 7

265 15 1
                                    

Φιορελ pov

Αφου γυρισα σπιτι μ πηγα και καθησα στο καναπε μ. Το τηλεφωνο παλι χτυπησε. Το σηκωσα και ηταν η μητερα μ.
- Ελα μαμα
- Παιδι μ! Τα εμαθες? μου ειπε με λιγμους.
- Ναι μαμα.... Λυπαμε πολυ για την Μαρια....
- Αχ παιδι να ξερες τι παθαμε! Λοιπον πρεπει να κανονισουμε για την κηδια... Θα γινει εδω Αγγλια ή Ελλαδα?( Η οικογενεια του φιορελ εμενε αγγλια με την αδερφη τ).
- Εγω λεω Αγγλια γιατι εκει ζουσε.
- Και εμενα αυτη ειναι η γνωμη μ... Να σου πω παιδακι μ πρεπει να την οργανωσουμε συντομα!
- Ναι μαμα θα ερθω εκει την επομενη εβδομαδα ενταξη?
- Ενταξη παιδι μ.
- Λοιπον μαμα πρεπει να κλεισω θα τα πουμε!
- Αντε γεια σου παιδι μ!
Εκλεισα το τηλεφωνο και σκεφτηκα να παω για κανα μπανακι το απογευμα....( εχω ξεχασει να αναφερω πως ειναι αρχες Ιουνιου). Τοτε πηρα τηλεφωνο τον αρη και τον ρωτησα εαν θελει να ερθει μαζι μ στην παραλια. Μου απαντησε θετικα και καθησα να δω τηλεοραση μεχρι να ερθει το απογευματακι καθως ηταν ηδη τρεις το μεσημερι. Μετα απο 2 ωρες σηκωθηκα και πηγα να ετοιμαστω. Εβαλα το πρασινο μαγιο μ και πηρα κινητο κλειδια και γυαλια ηλιου. Εβαλα μια ασπρη μπλουζα απο πανω και ανεβηκα στην μηχανη μ και ξεκινησα για την παραλια στην οποια ειχαμε δωσει ραντεβου με τον αρη.

Αρης pov

Αφου απαντησα θετικα στον φιορελ για να παμε για μπανιο το απογευμα πηρα τηλεφωνο την ελευθερια.
-Ναι?
- Ελα ελευθερια ο αρης ειμαι.
-Τι εγινε αρη?
- Τπτ απλα ηθελα να σε ρωτησω εαν θες να ερθεις για μπανιο το απογευμα μαζι με τον φιορελ και εμενα....
- Κοιτα εγω αυτην την στιγμη ειμαι στο εμπορικο με την χρυσα και ψωνιζουμε.
- Ναι οκ σε καμοια ωρα θα εχετε τελειωσει?
-Ναι που να συναντηθουμε?
- Στην παραλια Hola(τυχαιο ονομα)
- Οκ τα λεμε απο κοντα αρη μ!
- Ενταξη μωρο μ!
Εκλεισα το τηλεφωνο και πηγα να ετοιμαστω. Εβαλα ενα κοκκινο μαγιο και απο πανω μια μαυρη μπλουζα. Πηρα κινητο και κλειδια και μπηκα στο αμαξι μ.

 Πηρα κινητο και κλειδια και μπηκα στο αμαξι μ

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Τα μαγιο που φορεσαν τα αγορια)

Ελευθεριας pov

Αφου εκλεισα το τηλεφωνο ειπα στην χρυσα να παμε να αγορασουμε καινουρια μαγιο για το καλοκαιρι. Φυσικα δεχτηκε και μετα απο κανα 15λεπτο εγω αγορασα:

Καλαθι Και Ερωτας...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu