Κεφαλαιο 6

295 18 4
                                    

Χρυσας pov

Αφου τον χαστουκισα εφυγα γρηγορα απο κει. Ακους εκει να μου μιλαει εμενα ετσι! Πηγα στο τραπεζι που καθομασταν και μαζαψα με γρηγορες κινησεις τα πραγματα μ.
- Που πας ρε χρυσα? Με ρωτησε η ελ.
- Φευγω
- Μα γιατι τι εγινε?
- Θα σου εξηγησω αλλη φορα....
- Περιμενε ερχομαι μαζι σ! Μαζεψε τα πραγματα της και χαιρετησε τον αρη με ενα πεταχτο φιλι...
Μετα κατευθυνθηκαμε προς την εξοδο και πηγαμε στο αμαξι. Φυγαμε και με το που μπηκα σπιτι επεσα φαρδια πλατια στο καναπε. Η ελ θα κοιμοταν μαζι μ σημερα το ειχαμε κανονισει. Ετσι αλλαξε και ηρθε να μου μιλησει. Αφου της εξηγησα με λιγα λογια τι ειχε γινει αρχισε να βριζει και αυτη τον φιορελ. Και με το δικιο της! Μετα απο αυτα πηγαμε για υπνο μιας και ηταν ηδη 5π.μ.
Το επομενο πρωι ξυπνησαμε και πηγαμε για πρωινο.... Φτιαξαμε τηγανιτες! Αφου τις καταβροχθησαμε πηγαμε πανω να αλλαξουμε.... Εγω εβαλα ενα σορτσακι και ενα λευκο φανελακι με μια ζακετα με λουλουδια. Η ελευθερια εβαλε ενα φανελακι ασπρο και μια μαυρη σαλοπετα.
Βαλαμε και οι δυο τα λευκα all star μας. Αποφασισαμε να παμε για καφε. Πηρα κλειδια κινητο και αφου βαλαμε αρωμα φυγαμε. Μπηκαμε στο αμαξι και οδηγησα εγω. Μετα απο 10 λεπτα φτασαμε εξω απο την γνωστη καφετερια. Μπηκαμε μεσα και καθησαμε σε ενα γωνιακο τραπεζι. Τωρα με την ακρη του ματιου μ βλεπω τον αρη να μας πλησιαζει.
- Γεια σας κοριτσια πως και απο εδω?
Ειπε και εδωσε ενα φιλι στην ελευθερια.
- Ηρθαμε για καφε...
- Αααα χρυσα εμαθα τι εγινε χθες συγγνωμη για την συμπεριφορα του... μου ειπε και με κοιτουσε με puppy face.
- Δεν φταις εσυ που ο κολλητος σπυ ειναι ηλιθιος!
- Κοιτα οτι ειναι ηλιθιος το ξερω αλλα ειχε γινει κατι χθες για αυτο ηταν στην τσιτα και εγινε οτι εγινε....
- Τελος παντων αρη δεν θε χαλασουμε την διαθεση μας για αυτον.... Θα καθησεις μαζι μας?
- Εγω δεν εχω προβλημα αλλα πεπιμενω τον φιορελ να ερθει οποτε....
- Ναι καλυτερα γυρνα στο τραπεζι σ....
- Χρυσα! Μπηκε στην συζητηση η ελ.
- Τι ρε ελευθερια? Αφου δεν θελω να τον βλεπω μπροστα μ τον βλακα!
- Λοιπον δεν το συζητω θα κατσουν μαζι μας!
- Ελευθερια...! την κοιταω με ενα βλεμα που σκοτωνει.
- Σορρυ χρυσα αλλα θα κατσω με το αγορι μ....
- Να κατσεις αλλα χωρις τον φιλο τ!
- Χρυσα δειξε ανωτεροτητα!
- Καλα αλλα μονο για εσενα το κανω!
- Ετσι κουκλιτσα μ....
Τοτε βλεπω τον φιορελ να μπαινει απο την πορτα με μια τ****α διπλα τ! Εεε οχι αυτο παραπαει! Δεν θα ανεχτω και π******ς που κανει παρεα! Σηκωνομαι και παω γρηγορα στην τουαλετα για να ηρεμισω....

Φιορελ pov

Αφου ξυπνασα το πρωι το κεφαλι μ ποναγε αφανταστα! Πηρα μια ασπιρινη και ηρεμισα. Πηγα και εκανα ρνα γρηγορο ντουζ και πηρα τηλ τον αρη.
- Αρη να σου πω παμε για κανα καφε?
- Ναι σε περιμενω στη γνωστη καφετερια.
-Οκ τα λεμε εκει.
Αφου εκλεισα το κινητο πηγα να ντυθω. Εβαλα ενα τζιν με μια ασπρη κοντομανικη μπλουζα και τα σταρακια μ. Εβαλα αρωμα πηρα κλειδια κινητο και ανεβηκα στην μηχανη. Σε 15 λεπτα ημουν εκει γιατι ειχε κινηση. Τοτε ερχεται η Ρανια( καλη στο κρεβατι, περναμε καλα αλλα μεχρι εκει τπτ αλλο).
- Τι κανεις φιορελ μ?
- Μια χαρα. Της απαντησα και της φιλησα με παθος χουφτωνοντας την παντου.
- Παμε μεσα να καθησουμε?
- Και δεν παμε....
Τοτε μπαινουμε μεσα και εντοπιζω μετα απο λιγο τον αρη να καθετε σε ενα γωνιακο τραπεζι με την ελευθερια. Τους πλησιαζω και τους χερεταω.
- Τι κανετε παιδια?
- Καλα ειμαστε....
- Εμεις θα ημαστε?
- Βασικα ειναι και η χρυσα εδω....
- Ωραια θελω να της μιλησω!
- Ποια ειναι η χρυσα φιορελ? Μου ειπε η Ρανια.
- Δεν ειναι δουλεια σ!
- Καλα απλα ρωτησα....
Τοτε βλεπω την χρυσα να μας πλησιαζει και να κοιταει με μισος εμενα και την ρανια. Καθησε στην θεση της και αρχισε να μιλαει με τον αρη και την ελ αγνοωντας μας.
- Ημαστε και εμεις εδω.... της ειπα
- Αα ναι δεν σας προσεξα!
- Να σου συστησω την Ρανια. Ρανια απο εδω η χρυσα,  χρυσα απο εδω η Ρανια.
- Γεια σου... της ειπε ειρωνικα.
Τοτε πηγαμε και καθησαμε απεναντι της. Εβαλα την Ρανια να καθετε στα ποδια μ για να δω την αντιδραση της. Εκεινη με κοιτουσε με υφος που σκοτωνε.... Χμμ... Ζηλεψε.... Για να δουμε τι θα κανει τωρα.... Παιρνω την Ρανια και αρχιζω να την φιλαω με παθος... Εκεινη γουρλονει τα ματια της και γυριζει το κεφαλι της....
- Φιορελ μου εγω πρεπει να φυγω θα τα πουμε το βραδυ. Μου ειπε η Ρανια και μου εκλεισε το ματι και εφυγε. Τοτε η Χρυσα ηπιε μια γουλια απο τον καφε της και ειπε:
- Εγω φευγω να με συνχωρισετε εχω δουλιες....
- Οκ γεια. Της ειπε ο αρης.
- Να σου πω χρυσα θα παμε για ψωνια το απογευμα? Την ρωτησε η ελευθερια.
- Θα το κανονισουμε ελ. Της απαντησε.
- Οκ για τα λεμε. Της ειπα.
- Δεν το νομιζω ειπε και βγηκε απο την πορτα.
Εεεε οχι! Σηκωνομαι και παω να την βρω. Την βρισκω και της πιανω απο το χερι.
- Τι θες?με ρωτησε
- Να μιλησουμε
- Να πουμε τι?
- Κοιτα να δεις ηθελα να σου ζητησω συγγνωμη για την συμπεριφορα μ χθες στο μπαρ.
- Και γιατι να την δεχτω?
- Γιατι ειχα πιει και δεν ελενχα τον εαυτο μ...
- Και γιατι ειχες πιει?
- Γιατι με πηρανε τηλεφωνο οτι η αδερφη μ...πε-εεεθανε σε τρο-οοχαιοοο! Ειπα με δυσκολια καθως συγκρατπυσα τα δακρυα μ.
- Αληθεια??? Συγνωμη δεν το ηξερα! Και εγω ημουν υπερβολικη... Λυπαμαι.... μου ειπε και εσκυψε το κεφαλι της.
- Δεν πειραζει.... ειπα και της συκωσα το πιγουνι με το χερι μ. Τοτε κοιτιομασταν στα ματια για αρκετη ωρα μεχρι που εκεινη κουνησε το κεφαλι της αποτομα.
- Και παλι λυπαμε.... Τελος παντων πρεπει να φυγω.... μου ειπε.
- Ααα ναι οκ.
Τοτε γυρισε και εφυγε. Και ηθελα τοσο πολυ να την φιλισω! Τελος παντων.... Πηγα και ειπα στα παιδια οτι φευγω και ανεβηκα στην μηχανη μ και πηγα σπιτι.

Καλαθι Και Ερωτας...Where stories live. Discover now