Κεφαλαιο 10

215 11 4
                                    

Φιορελ pov

Βγηκα απο το δωματιο χωρις να απαντησω στην ερωτηση της... Εφυγα γρηγορα και σκεφτηκα τι μαλακια πηγα και εκανα.... Δεν επρεπε να την αφησω στην παραλια! Απλα δεν ηξερα τι να κανω.... Βασικα δεν ηθελα να την πληγωσω γιατι δεν ηξερα εαν νιωθω κατι για αυτην ή ηταν απλα ενας ενθουσιασμος... Θελω να την προστατευω και οταν μιλαει με αλλους τρελενομαι!!😡 Αλλα δεν εχω ξανακανει σχεση μετα απο αυτο που εγινε με την Σαμπρινα....

Αφηγηση παρελθοντος

Ημουν στην τριτη γυμνασιου. Ειχα μια κοπελα την Σαμπρινα με την οποια ημασταν μαζι απο την δευτερα.... Ηταν ψηλη ομορφη με ξανθια μαλλια και γαλαζια ματια! Με το που την ειδα για πρωτη φορα στην δευτερα επαθα πλακα! Την ερωτευτηκα τρελα! Ομως δεν της το ειπα μεχρι τη μεση της χρονιας....Ειμασταν στις γραμμες μας και περιμεναμε τους καθηγητες... Ειχαμε μολις γυρισει απο της χριστουγεννιατικες διακοπες....Ετσι καποια στιγμη την πηρα απο το χερι και την τραβηξα στις τουαλετες. Εκει της εξομολογηθηκα οτι ολο αυτον τον καιρο την γουσταρα και αφου μ ειπε οτι και εκεινη νιωθει το ιδιο για εμενα την αγκαλιασα και την φιλισα! Ημουν τοσο χαρουμενος που γιναμε ζευγαρι! Ολα πηγαιναν υπεροχα με την Σαμπρινα ,ομως στις καλοκαιρινες διακοπες χωριστικαμε... Σε εκεινες της διακοπες εκεινη γνωρισε ενα παιδι που της αρεσε παρα πολυ! Τα φτιαξανε χωρις εκεινη να μ πει τπτ! Με αυτον εκεινη εχασε την παρθενια της και μετα αυτος την παρατησε!!! Ετσι γυρισαμε απο τις διακοπες και εκεινη συνεχεια με αποφευγε... Καποια στιγμη την ρωτησα γιατι με αποφευγει και εκεινη μ εξηγησε τι ειχε γινει! Επισης μ ειπε οτι ποτε δεν με αγαπησε απλα οτι ολο αυτο ηταν για να μην ειναι η μονη που δεν εχει αγορι,καθως ολες οι φιλες της ειχαν! Εγω αφου την εβρισα δεν της ξαναμιλησα ποτε! Απο τοτε αρχισα να μεταχειριζομαι τις κοπελες για να πληρωσουν ολες για αυτο που μου εκανε εκεινη...!!!

(Η Σαμπρινα)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Η Σαμπρινα)

Απο εδω και περα θα ανεβαζω μαλλον καθε μερα αλλα μικρα γιατι δεν εχω χρονο!

Καλαθι Και Ερωτας...Where stories live. Discover now