Χρυσας pov
Εφτασα σπιτι μ καιναφου η ελ βεβαιοθηκε πως ημουν καλα εφυγε μαζι με τον αρη... θα την ρωτησω τι θα γινει😉 Καθομαι στον καναπε και σκεφτομαι ολα αυτα που εχουν γινει. Δεν προκειτε να ξαναπλησιασω τον φιορελ! Ειναι τοσο....τοσο...
-Κουκλος!πεταγεται το υποσηνηδητο μ
-Οχι!
-Τι οχι?Αφου τον κοιτας και λιωνεις!
-Δεν λιωνω...
-Σωστα καιγεσαι ολοκληρη!
-Σκασε λιγο χαζο!
-Ειμαι το υποσηνηδητο σ και αυτη την στιγμη εχουμε πιασει κουβεντουλα! Μην λες εμενα χαζο!Την κουβεντουκα αυτη διεκοψε το κουδουνι. Παραξευτηκα... Δεν περιμενα καποιον?! Πηγα και ανοιξα και αυτο που αντικρισα μ εκοψε την ανασα!😱 Ηταν ο Μαρκος!!!!
(Μαρκος)*ξεχασα να τον βαλω στο παρτ με τους characters...😯😅
Λοιπον ο Μαρκος ειναι ο...σχεδον βιαστης μ! Καλα ακουσατε!!!Ηταν η πρωτη μ σχεση και ετσι επειδη ηταν αυτος player ηθελε να με πηδηξει μονο! Ομως ευτυχως ενας καλος κυριος με εσωσε! Απο τοτε δεν τον εχω ξαναδει! Ολο αυτο εγινε πριν 1,5 χρονο και το ξεπερασα με την βοηθεια ψυχολογου...
Απο τοτε εχω κανει μονο 1 σχεση γιατι ποτε δεν ενιωθα ανετα.... Μα τι στο καλο κανει εδω?! Γιατι γυρισε!!?? Και που ξερει την διευθυνση μ?! Η φατσα μ ηταν καπως οπως στα καρτουν που απο τα αφτια μ εβγαιναν καπνοι και το στομα μ ειχε φτασει στο πατωμα!
-Μαρκο τι στο διαολο κανεις εδω?!😠
-Οπα χρυσα! Τι κανεις εσυ εδω?!
-Εγω εδω μενω!
-Μαλιστα... Εσυ εισαι η χρυσα του φιορελ?!
-Ποιανου φιορελ?!
-Λοιπον εγω με τον φιορελ μισιουμαστε γιατι πολυ παλια που ηταν ενα καλο αγορακι εγω πηγα και πηδηξα την γκομενα τ... Και απο τοτε με μισει...
-Δηλαδη εσυ τον εκανες αυτο που ειναι?!Μαλακα σαν τα μουτρα σ τον εκανες!
-Γιατι τι εχουν τα υπεροχα μουτρα μ?!
-Εισαι ενας μλκς που παει και πηδαει οτι εχει ποδια!
-Αααα να σου πω! Δεν με νοιαζει η γνωμη σ για μενα! Για αλλο ηρθα εδω!
-Για πες μας να τελειωνουμε!
-Θελω να δωσεις ενα μυνημα στον φιορελ.. Να του πεις πως αμα κανει καμοια μλκ θα εχει συνεπειες...
-Πρεπει δηλαδη να γινω αγγελιοφορος..?
-Χρυσα τελειωνε!
-Οχι Μαρκο εσυ τελειωνε! Που ερχεααι στο σπιτι μ με το ετσι θελω και μου πετας απειλες για τον φιορελ! Εεε αντε να γαμηθεις με καποια να τελειωνουμε γιατι οταν εχεις αγαμιες εμεις την πληρωνουμε!😠
-Αγαμιες εχω αξαιτιας του φιορελ οποτε εαν ειναι να κανεις παραπονα να τα κανεις σε εκεινον ρε ηλιθια π*****α!
Η αντιδραση μ ηταν να του χωσω χαστουκι και να πω:
-Εμενα δεν θα μ μιλας ετσι ενταξη?!
Με αρπαξε και με κολλησε στον τοιχο και επιασε τα χερια μ ψηλα απο το κεφαλι μ...
-Ακου να σου πω κοριτσακι μπορω εδω και τωρα να σε βιασω κανονικοτατα οποτε στην θεση σ θα σε συμβουλευα να μην με ξαναχαστουκησεις κατανοητο?!
-Ασε μας ρε αντρα!
Τοτε κοπανησε με δυναμη τον τοιχο και αρχισε με βιαιες κινησεις να μ βγαζει τα ρουχα!Προσπαθουσα να αντισταθω αλλα ηταν πολυ πιο δυνατος! Με αφησε με τα εσωρουχα και λεει:
-Χρυσα κοιτα πως αλλαξες! Μιλαμε....
-Σκασε μαλακα. ειπα και του εχωσα μια στα τετοια τ...
Εφυγα γρηγορα μακρια του (οσο μπορουσα με τον γυψο)και πηγα να φυγω αλλα με επιασε καποιος απο την μεση! Αρχισα να φωναζω να με αφησει και γυρισα και αφου το εκανε τον ειδα πεσμενο στο πατωμα με τον φιορελ απο πανω τ να τον χτυπαει! Wtf?! Πως ηρθε εδω?!Γεια! Λοιπον την πεμπτη no school οποτε επειπλεον παρτ...! Τα λεμε
YOU ARE READING
Καλαθι Και Ερωτας...
RomanceΕνας αγωνας Μπασκετ.... Μια μηραια συναντηση... Ενας απροοπτος ερωτας... Χρυσα: 16 χρονων, γλυκια κοπελα, δυναμικη οταν πρεπει, ωραιο σωμα με υψος 1.60 και ειναι καλη παικτρια Μπασκετ . Εχει μια κολλητη την Ελευθερια που πανε μαζι Μπασκετ και εναν...