Φιορελ pov
Καθοντουσαν μαζι μας και εγω δεν συγκρατιθηκα και της ζητησα να χορεψουμε. Εκεινη στην αρχη μου φανηκε εκπληκτη αλλα μετα μου απαντησε ναι. Την πηρα απο το χερι και την πηγα στην πιστα. Πανω στην ωρα μπηκε ενα αργο τραγουδι και την επιασα απο την μεση και αυτη απο τον λαιμο. Μεχρι να τελειωσει το τραγουδι κοιταζομασταν στα ματια και ενιωθα λες και πετουσα στα συννεφα. Πρωτη φορα νιωθω ετσι για κοπελα! Συνηθως ενθουσιαζομουνα με καποια και μετα την παρατουσα. Ομως αυτη ειναι διαφορετικη. Φαινεται απο τον τροπο που μιλαει και φερετε.
Τις σκεψεις με διεκοψε η ερωτηση της:
- Παμε πισω στα παιδια?
- Παμε.
Πηγαμε στο τραπεζι και αυτο που ειδα με σοκαρε!Χρυσας pov
Αφου γυρισαμε στο τραπεζι ειδα την ελ να φιλιεται με τον αρη! Και κανονικο γλωσοφιλο!
- Εμ συγνωμη που διακοπτω αλλα θελω να μιλησω ιδιεταιρως με την κολλητη μ ..
Τοτε σταματησαν και μας κοιταξαν με ενα βλεμα ενοχοτητας. Η ελ σηκωθηκε και ηρθε προς το μερος μου. Την πηρα απο το χερι και πηγαμε εξω.
- Omg φιληθηκατε?! Πες τα μου ολα!!!
- Λοιπον καθομασταν και μιλουσαμε και μου λεει...Flasback
Οταν η χρυσα με τον φιορελ φυγανε συνεχισαμε να μιλαμε μεχρι που της λεω καποια στιγμη:
- Εισαι πολυ ομορφη
- Ευχαριστω πολυ επισης
Τοτε την πλησιασα και με μια κινηση ενωσα τα χειλια μας σε ενα φιλι που σταματησε οταν η χρυσα της μιλησε κι εκεινη ντροπιασμενη απομακρυνθηκε.
End of flashbackΦιορελ pov
Με το εφυγαν τα κοριτσια πηγα στον αρη και του λεω:
- Την πατησες ασχημα φιλε μου ετσι?
- Ετσι
- Και τι θα γινει?
- Θα το προσπαθησουμε
- Μα εσυ δεν κανεις σχεσεις! Τοσο σημαντικη ειναι για εσενα?
- Ναι ρε μαλακα! Δεν μπορω να την βγαλω απο το μυαλιο μου...
- Καλα εγω το ειπα γιατι θα πληγωθειτε και οι δυο αμα γινει κατι...
- Το ξερω οτι θα την πληγωσω αλλα δεν μπορω να σκεφτομαι οτι μπορει να γινει καποιανου αλλου η κοπελα!
Με εσενα και την φιλη της τι εγινε?
- Κοιτα την παω πολυ και ομορφη ειναι με ωραιες καμπυλες κτλ αλλα δεν ειμαι σιγουρος οτι νιωθω κατι για αυτην...
- Καλα θα το μαθεις στην πορεια...Χρυσας pov
Αφου τα ειπαμε με την ελ πηγαμε μεσα αλλα με τοσο κοσμο που ειχε το κλαμπ χαθηκαμε! Τοτε σκονταψα και πηγα να πεσω αλλα καποιος με τραβηξε πισω και βρεθηκα στην αγγαλια του. Καταλαβα αμεσως ποιος ειναι καθως μυρισα το υπεροχο αρωμα του! Σηκωσα το κεφαλι μ και τον ειδα να με κοιταει με ενα περιεργο υφος...
- Προσεχε που πηγαινεις! Εαν δεν σε επιανα θα ειχες χτυπησει! Μου ειπε με ενα υφος θυμωμενο.
- Εαν δεν ηθελες μην με επιανες! Δηλαδη τι θυμωσε που πηγα να πεσω?!
- Οκ την επομενη φορα αυτο θα κανω! Μου ειπε και εφυγε.
- Αντε στο διαολο μαλακα!!! Του ειπα πολυ θυμωμενη.
Δυστηχως ομως με ακουσε και με πηρε απο το χερι και με κολλησε σε εναν τοιχο.
- Εμενα δεν θα με ξαναβρισεις το καταλαβες?!
- Γιατι θα μας κανεις ντα?
- Μην δοκιμαζεις τα νευρα μ!
- Α ναι ρε σορρυ που δεν ειμαι απο αυτες που πας και πηδας!
Με το που το ειπα αυτο οι κορρες των ματιων του ανοιξαν και ειδα στα ματια παρα πολυ θυμο.
- Και ποιος σου ειπε οτι δεν πηδαω ατομα σαν και εσενα....
- Εισαι ενας μαλακας και μισος! Του ειπα και αφου ελευθερωθηκα απο το κρατημα του, του εδωσα ενα χαστουκι και εξαφανιστηκα.Φιορελ pov
Ξαφνικα το κινητο μ χτυπαει.. το σηκωνω.
- Παρακαλω?
- Γεια σας ειστε ο Φιορελ Νικολαιδης?
- Ναι ο ιδιος τι εγινε?
- Λυπαμε για αυτο που θα σας πω αλλα η αδερφη σας ειχε ενα ατυχημα με το αμαξι και ειναι νεκρη....
-Τιιιιι????!!!! Οχι δεν μπορει καμοια κακογουστη πλακα ειναι! Πειτε μ οτι ειναι πλακα!! Καταφερα να πω μετα το σοκ που επαθα.
- Λυπαμαι πολυ.... Συλυπιτηρια...( το σκοτωσα... δεν ξερω πως γραφετε).
Εκλεισα το τηλεφωνο και πηγα προς το μπαρ να παρω ενα ποτο. Ειχα πιει καπου στα 5 ποτα και τοτε ειδα την χρυσα να σκονταυτει και να παει να πεσει. Τοτε πηγα γρηγορα και την επιασα και της λεω" Προσεχε που πηγαινεις! Εαν δεν σε επιανα θα ειχες χτυπησει!". Εκεινη θυμωσε με αυτα που ειπα και μου απαντασε "Εαν δεν ηθελες μην με επιανες". Εγω θυμωσα και λεω " Οκ την επομενη φορα αυτο θα κανω!" Και πηγα να φυγω. Τοτε την ακουσα να μου λεει " αντε στο διαολο μαλακα!". Τοτε την πηρα απο το χερι και με νευρα( λιγο και το ποτο)την κολησα στον στοιχο. Λαθος μ γιατι τωρα μυριζω το αρωμα της και αποσυντονιζομαι! Ομως της λεω " Εμενα δεν θα με ξαναβρισεις το καταλαβες?!". Τοτε ανεφερε κατι για αυτες που πηδαω και τα πηρα στο κρανιο! Τοτε με ενα πονηρο υφος της λεω" και ποιος σου ειπε οτι δεν πηδαω ατομα σαν εσενα?". Τοτε ελευθερωθηκε απο το κρατημα μ και μου εχωσε να χαστουκι! Πρωτη φορα με χαστουκιζουν!!! Και ειδικα απο αυτην δεν το ανεχομαι! Τοτε βρηκα μια π*****α και την πηρα μαζι μ στις τουαλετες. Αφου καναμε οτι καναμε βγηκα και κατευθηνθηκα προς το τραπεζι μας. Εκει ηταν ο κολλητος μ.
- Ρε μαλακα που χαθηκες?
- Ημουν στις τουαλετες...(καταλαβε τι εκανα)
- Αααα..
- Τα κοριτσια που ειναι?
- Με το που γυρισε η Χρυσα μαζεψε τα πραγματα της με νευρα και εφυγε! Μετα η ελευθερια αναγκαστικα πηγε μαζι της για να μην κανει καμοια βλακια!Ξερεις τι επαθε?
- Ξερω!ειπα και του εξηγησα τι ειχε συμβει. Του ειπα επισης για το τηλεφονημα....
- Ρε μαλακα πως της φερθηκες ετσι? Και λυπαμαι γοα την αδερφη σ....
- Δεν ξερω απλως κατι επαθα και της μιλουσα αποτομα.... Ευχαριστω...
- Ελεος και εσυ! Οταν πατε να τα βρειτε τα κανεις σκατα!!!
Μετα φυγαμε και εμεις αφου πληρωσαμε.
YOU ARE READING
Καλαθι Και Ερωτας...
RomanceΕνας αγωνας Μπασκετ.... Μια μηραια συναντηση... Ενας απροοπτος ερωτας... Χρυσα: 16 χρονων, γλυκια κοπελα, δυναμικη οταν πρεπει, ωραιο σωμα με υψος 1.60 και ειναι καλη παικτρια Μπασκετ . Εχει μια κολλητη την Ελευθερια που πανε μαζι Μπασκετ και εναν...