Da, a doua parte, oameni, in primul rand, am de facut niste mentiuni:
Pt cititori:
1) Telefonul meu are probleme sentimentale sau Joe mai stie ce. (Joe: Nu ma baga in asta!), asa ca de aceea nu am mai postat. Asta, plus faptul ca a fost o mica incurcatura cu cine scrie ce ( :))) ), asa ca mna.
2) Voi incerca sa postez cat mai des, sa propulsam cartea din nou in varf si sa ajungem macar in Top 100 in umor! Yee!
3) Azi voi publica cel putin 2 capitole (cu tot cu acesta). Depinde acum de cat timp am.
4) Fata cu care lucrez la aceasta carte, Rallu (cum ii zic eu), va lua o mica pauza de la "Un pandicorn si jumatate" si la fel si Jessie, dar nu va faceti griji, se vor intorce! :)
Pt. Rallu, sis a mea, cu care colaborez la carte:
1) Pai, avand probleme cu telefonul, nu prea mai stiu reclamele pe care mi le-ai trimis, asa ca, daca vezi asta, te rog, trimite-mi-le si pe chat-ul de pe wattpad daca poti, mersic. :3
2) Sper sa citesti (si tu, si ceilalti) cu placere ceea ce am scris :*
-------------------------------------------------------------------------------------
Joe: Nu mai vreau!
Jess: Dar trebuie, cu asta ne castigam existenta de unicorn, urs panda si gamerita crizata in devenire.
Joe: Acum ca ai adus vorba...
Jess: Da, sa stii ca nu am mai vazut-o de ceva timp...
*Se uita unul la altul plini de speranta, tipand*
Joe&Jess: AM SCAPAT DE--
*Melody coboara de la etaj, molfaind pufuleti*
Joe&Jess: --PRAFUL DE PE PERETI! (spun repeziti ca sa nu o supere pe Mel.)
Mel: Avem asa ceva?
Jess: Praf?
Mel: *ironica* No, pereti...
Jess: Pai daca nu cureti obiectele de mobilier, e clar ca se pune praful pe ele.
Mel: Incredibil! (merge si se uita pe dulapul de la bucatarie) Praf! (se uita in spatele tv-ului din living) Praf si aici! Parca am angajat-o pe d-na Anastasia sa se ocupe de casa cat lipsim!
Joe: Ce? Si cu cat ai platit-o?
Mel: Cu... nimic... Dar trebuia?
Joe&Jess: *facepalm*
Mel: Of, bine... Curatati voi si va dau din Nutella mea dupa...
Joe&Jess: Nutella!
-----------------------------------------
Mel: Nu! Normal ca nu o mananci! Faci reclama cu ea!
Joe: Dar ai zis--
Mel: Stiu prea bine ce am zis, talambule! Dar nu am si zis pentru CE anume ti-o dau!
Joe: Ma rog...
------------------------------------------------
Joe apare intr-un cadru luminat, avand in spate un fundal pe care este desenat un curcubeu si o zana.
Joe: *citind de pe o hartie* Nutella, buna pentru nebuna! Inmulteste nebunia si serile curcubeice in familie! Ingrediente: apa, zahar, sare, lapte, zer praf, cacao 40%, grasimi ne...hid...ro...ge...naaa...te... (okay), vanilie 20%, poate contine urme de arahide, nuci, scortisoara, pandicorni si curcubee (*striga catre regia inexistenta* Cine a scris asta? Regia inexistenta: Tu citeste!) A se depozita la loc umbros, ferit de lumina becului si curcanul de ziua recunostintei... aaa... A nu te atinge de ea, pentru ca este doar a lui Melody. ... Asta a fost cea mai creepy reclama ever...
CITEȘTI
Viața unicornului Joe
HumorCartea este din perspectiva unicornului Joe, protaginistul cărții. Împreuna cu Melody probabil va ajunge în comă, iar aceasta nu este o viață normală pentru un unicorn. Dar hei, nu l-am auzit plângându-se. Joe: Eu-- Taci! După cum spuneam... Început...