16

50 6 0
                                    


   Pe 10 e ziua dropsului asta. In loc de cadou, anul asta as putea sa ii fac un tort de tiramisu si sa invit cateva persoane. La urma urmei, data trecuta am sfarsit cu o Melody care a furat trupa One Direction si pe Brad Pitt. Asta, plus o calatorie super luuunga cu avionul (cate amintiri). Anul asta poate ii dau un poster cu Sebastian Michaelis si scap ieftin. Okay, Jessie imi lipseste mult, plus ca m-ar fi putut ajuta putin cu petrecerea... Hmm, am o idee!


   * Dupa 10 minute, se aude soneria*

Joe: Ati venit, super!

Ashley: Normal, ce nu facem noi pentru Mely?

Palm: Cine e Mely? Auu! Asta pentru ce a fost?

Filip: Mely este... Melody...

Palm: ... Ah... Ups.

   Vad cum un Cactus coboara linistit scarile. Stai, UN CACTUS? 

Cactus: Palm!?

Palm: Cactus!?

Joe: De cand avem un Cactus in casa?

Cactus: Am venit aici pentru ziua lui Melody.

Joe: Nu mi-a zis niciodata ca e prietena cu un Cactus.

Cactus: Pai tu ce reactie ai fi avuta daca ti-ar fi spus asa ceva?

Joe: ...

Cactus: Exact. Si totusi *se intoarce catre Palm* ce cauti TU aici?

Filip: Usurel, Cactus, suntem aici sa pregatim o petrecere pentru Melody. Faceti si voi macar azi, pace.

Palm: *il da la o parte pe Filip, acesta cazand* Cum sa fac pace cu el? Mi-a distrus casa!

Cactus: Nu e vina mea ca-- 

Joe: GATA! Sunteti aici ca sa ma ajutati sa fac treaba, nu sa va spuneti povestea vietii!

Alex: *care pana atunci statuse pe fotoliu cu o punga de floricele in mana* Ai stricat spectacolul...

Joe: Bun, sa ne organizam. Ashley si Filip, mergeti dupa bauturi si gustari. Eu si Alex dupa cadou, iar Cactus si Palm, voi pregatiti tortul.

Cactus: Dar, nu stiu sa gatesc!

Palm: Iar eu nu as face echipa cu tine...

Cactus: Vezi ca am tupeu sa te intep!

Palm: Si eu sa te plesnesc cu frunze peste fata!

Filip: *cu mainile in sold* Cautati pe net o retea si nu va mai certati! Cat timp lipsim, incercati sa faceti ceva impreuna, macar o data.

Ashley: *care scria lista de cumparaturi* Pentru orice eventualitate trec si tort pe lista...

         *Joe si Alex*

Alex: Uite, e cadoul perfect!

Joe: Nu! De ce i-as lua asa ceva?

Alex: De ce nu?

Joe: Pai, din cate stiu eu, Drops nu poarta manusi din plastic!!

Alex: Pacat. La doar 4.99 ciocopufuleti (moneda in CiocoNutellPuff) se merita! O sa le iau eu. Pentru mama.

Joe: Hai la raionul de manga... 

      * Ashley si Filip* 

Ashley: Eu vreu cu ciocolata!

Filip: Nuuu! Sa luam cu caramel!

Ashley: Luam. Cu. Ciocolata!

Filip: Caramel!

Ashley: Bine! Luam de amandoua! Dar inghetata va trebui sa o luam ultima.

Filip: Fie. Ce mai e pe lista?

Ashley: Am luat cam tot... mai putin tortul. Mai luam daca Palm si Cactus fac unul deja?

   *isi arunca priviri cu subinteles*

Ashley&Filip: Luam CLAR!

     *Toti patru ajung acasa, iar cand deschid usa, un sac cu faina zboara spre ei, facandu-i albi din cap pana in picioare*

Joe: Cactus!

Filip: Palm!

Ashley: Mai bine ca am luat tort...

Alex: Spectacolul continua!

   Merg in bucatarie unde il vad pe Palm ca arunca cu un ou, dar nu il nimereste pe Cactus, ci pe mine!

Joe: Of! Amandoi, faceti curat, acum, sau va leg EU de nucul de afara!

Cactus&Palm: Da, sa traiti!

   Ma intorc inapoi in sufragerie, unde cu totii se uitau la tv.

Ashley: Dar unde e Mely plecata?

Joe: Cornul meu o stii. Am auzit-o azi dimineata ca merge pana la mall sa se plimbe, dar n-am vrut sa o urmez.

Alex: *spunand total nepasator* Cred ca ar trebui sa stingem lumina.

Filip: De ce?

   Alex arata spre geam si totii o vedem pe Drops, apoi stingem repeziti lumina si pregatim tortul. Usa se deschide si auzim:

Mel: Joe? Am primit o felicitare prin posta de la Jessie! Cica e foarte fain in Malibu! Joe! Iar ai uitat sa platesti curentul? *aprinde lumina*

Toti: La multi ani!

   Melody se uita uimita la noi. Ashley vine cu totrul in fata si ea sufla in lumanari.

Mel: Vai, mersi mult! Dar... *aruncand tortului o privire suspicioasa* Cine e John?

   Acum observ ca pe tort scrie: "La multi ani, John!"

Ashley&Filip: *avand priviri vinovate* Nu mai aveau alt tort...

Joe: Oh, era sa uit cadoooul!

Mel: Cadou!? Oh, Joe, dar nu trebu--- Ce e asta!?

Joe: O carte! Do-oh! "Cum sa iti ingrijesti propriul unicorn"!

Mel: ...

Joe: Nu te uita asa la mine, nu mai aveau mangauri!

   De la etaj coboara o planta. Ce e casa noastra? Gradina botanica?

Mel: Planti!

Planti: Ody! Ute, pentlu ziu ta! (Planti are 6 ani, nu vorbeste pre corect, iar "Ody" este prescurtarea de la "Melody")

Mel: Un colier Attack on Titan si 4 manga! Planti, esti genial! Tu le-ai luat pe toate acestea?

Toti ceilalti: *repezindu-se* AM CONTRIBUIT SI NOI!

---------------------------------------------------------------

Si, asta a fost tot. Am vrut sa fac un capitol cu ziua lui Melody, pentru ca a trecut exact un an de la celalalt capitol pentru ziua ei, adica peste exact doua zile, fac 16 anisori! Va urez tuturor un weekend placut si sper ca acest capitol va facut sa zambiti!

Viața unicornului JoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum