Capitolul 21- Francis (Part 2)

21 6 0
                                    


- Hei, Francis! au spus in cor.

- O, ce domisoare incantatoare! Imi face mare placere sa va cunosc!

- Vai, ce linguseli! Hai mai lasa-ma cornet ce esti! a zis Ashley.

- Da, mare dreptate! Fugi d-aci cap de camila! a comentat dupa Drops.

Eu intre timp ma luam cu copitele de coama. Francis era destul de ametit si dezorientat. Mai ca imi era mila de el!

- Heeei, retar... ups... copilelor! Ce-ar fi sa urcati voi doua sus?

- Doamne! Vere Filip! Sa urci sus este un pleonasm redutabil! In U.A.C., daca il foloseai erai automat exmatriculat din universitate!

Chiar nu se poate opri din a ma corecta? Ma super enerveaza! Stii ceva? Gata! Nu imi mai e mila de el! Ha, Francis!

- Aceste forme de viata sunt foarte ciudate. Ai spune ca se indoapa cu pufarine incontinuu, dar raman doar piele si os. o anomalie inexplicabila, pot spune.

- Ei, fas! Se da dromaderul inteligent!

- Totusi, niste fiinte inferioare, raman niste fiinte inferioare.

Fiinte inferioare!?

- Asculta aici, Francis! Te-am suportat prea mult! Afara! Acum! Numai eu am voie sa le numesc pe aceste doua copile fiinte inferioare, ma auzi? NUMAI EU! Nu ai niciun drept sa le vorbesti lor in acest fel! Afara!

- Aww, Joe! Tu chiar ne iubesti! 

- Valea de aici! Prea mult stres azi.

Viața unicornului JoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum