Capitolul 20 - Francis (part 1)

26 7 0
                                    

- Uhuu! Melody! Castravete! Cartof! Vino repede!

- Ce mai e?

- Cap de spaghete, uite ce am primit!   

- O scrisoare? Si de ce m-ar interesa ceva facut din copaci?

- Pentru ca varul meu, Francis, vine in oras!

- Aoleu, alta camila? Ce am facut sa merit asta?

- Imi e asa dor de Franciiis!

- De ce cu totii aveti nume asa ciudate?

- Cum poti spune asta!? El este unul dintre cei mai destepti unicorni! Tocmai ce a terminat U.A.C.: Universitatea Academica a Cornutelor! Ar trebui sa fii mandra ca il intalnesti!

- Daaa... Nup. Daca ai nevoie de mine, si te sfatuiesc sa NU ai, ma gasesti sus cu Ashley. Nu-ti fa griji, nu o sa ne simti prezenta.

      *Peste cateva ore, Francis ajunge acasa la Joe*

- Sal, Francis!

- Buna ziua este o forma mult mai politicoasa de a saluta! In plus, numele meu este Francisculus! Francis este doar o porecla care suna teribil de ciudat, dar in fine, daca pe tine te multumeste, n-am nimic impotriva. Insa evita sa ma numesti astfel in prezenta altor persoane! Prefer sa fiu recunoscut sub un nume particular si inteligent. Doar am absolvit U.A.C.

Joe: -.-

      *Un bubuit si doua tipete se aud de la etaj*

Francis: Ce a fost asta?

Joe: Doua bomboane fanteziste... Ceva normal in casa asta, crede-ma!

Francis: Chestia asta ti s-a parut tie normala?

Joe: Te rog! Nu ai de ce sa te temi, avem la etaj doua fete un pic mai energice.

Francis: Cat de energice?

Atunci Cartof si Ashley au coborat cu 200 de km/h pe o sanie. Era cat pe ce sa il zboare pe Francis, dar l-am tras eu din directia lor. Nu stiu ce il mira atat pe varul meu. Eu sunt relativ obisnuit cu asta.





Viața unicornului JoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum