Nei... Det kan ikke være sant. Jeg reddet henne men så ble henne voldtatt av han. Hun hater meg nok. Jeg drev å leste mere av saken at jeg merket ikke at klokken ringte. Til jeg følte at noen tok meg på skulderen. Jeg frekk helt ut at jeg dro den hånden fra meg og vrengte den. Til jeg hørte.
"Au au!! Y/N slapp av! Det er meg! Jungkook!!" Ropte han for å få meg til å miste take. Jeg slapp han.
"Omg! Jeg er så lei for-" Jungkook avbryte meg
"Føll med hvem du gjør det på!" Sa han
"Hey! Jeg sa sorry." Sa jeg mens jeg slo han på armen.
"Hehe jeg vet det" sa han med en smil.Etter skolen
"Com'an! Kan du ikke komme Idag." Sa Jungkook mens han dro meg på armen. Jeg hadde ikke tenkt å være sammen med han i dag siden jeg vill vite mere hva som har hendt med-
"Wow! Hey!" Ropte jeg. Jeg hadde ikke merket at Jungkook hadde dratt meg helt til en bil.
"Dette her kan kalles for-" Jungkook avbryte meg med å ta hånden hans på munnen min.
"Shhh.. Vær stille.." Sa han. Han klemte meg hardt. Jeg følte meg litt ukomfortabel men enda trygg. Jeg så at Jungkook så mye på vinduet. Er det noen paparazzier? Etter en stund slapp han meg.
"Sorry. Men det er ei jente som stalker meg." Sa han.
"Hva?!" Sa jeg overrasket.
Jeg skulle spørre han en spørsmål til jeg følte at bilen startet.
"Vent...er dette din bil?" Sa jeg
"Ehhh nei." Sa han
Omg! Den idioten!
Jeg åpnet sakte døren å begynte å løpe. Sorry Jungkook men det er din skyld.
Jeg løpte og løpte. Til jeg så BTS sin hus. Jeg tenkte siden jeg stakk fra han jeg burte si unnskyld. Jeg gikk banket på. Jeg ventet til en fyr åpnet døra
"Y/N hva er det du gjør her? Jung-" jeg avbryte Jimin.
"Han er ikke her jeg vet det-" noen avbryte meg
"HVORFOR LØPTE DU!" Ropte noen.
Og jeg vet akkurat hvem.
"Sorry Jungkook" sa jeg mens jeg snudde meg til han.
"Du skal så dø." Sa han.
Vel...shit.
Jeg løpte rett inn til huset å løpte til suga rom.
Men jeg kom forsent. Jungkook tok meg og dyttet meg på bakken og begynne å kile meg.
"Plz stopp! Jeg klarer ikke mer." Sa/lede jeg.
"Hehe Ok, ok!" Sa han mens han tok meg opp.
"Men Jungkook hvem er det som stalker deg?" Spurte jeg.
"Å det... Så du vet IU...
(Dette er henne)En dag så var det ei intervjuer som spurte meg om IU. Den ene lente til den andre...til jeg sa at IU var veldig søt. Mange fans friket ut. Fordi jeg viste ikke at IU hadde følelser for meg... Så nå vil henne gjerne at vi skal på en date eller noe sånt." Sa Jungkook
Jeg følte meg irritert. Liksom hvem tror henne at henne er?! Men det kan vi ta en annen gang. Jeg vet ikke hvorfor men jeg følte meg litt trist. Jungkook kunne se at jeg hadde et trist fjes."Hey!? Går det bra?" Spurte han.
"Ja!...men jeg-jeg tror jeg burte gå nå." Sa jeg.
Jungkook skulle til å ta armen min men jeg var for rask siden jeg var allerede ute av huset.Jeg gikk til politistasjonen. Jeg må få vitte hva som har hendt! Når jeg kom inn så jeg at det var en fyr på baken men mange politifolk på seg. Når jeg gikk nærmere så jeg at det var A. Dette kan ikke være sant?!
Jeg skulle til å spørre hva som hadde hendt til jeg så hun jenta jeg reddet.
Hun hadde melt til politiet?
Jeg gikk til henne. Hun snudde seg og så meg. Hun løpte til meg med en stor klem."Omg! Er du her!? Jeg skulle til å finne deg for å fortelle at jeg har fanget for deg!" Sa henne.
Når henne sa det mens henne klemte meg så jeg at A så på meg med sinne. Denne jenta hadde gjort en stor feil!
Hun slapp meg endelig og så på meg.
"Er ikke du glad?" Spurte henne.
Jeg smilte mot henne.
"Selvfølgelig er jeg glad!" Sa jeg.
"Men har du vært på sykehuset?" Sa jeg
"Nei." Sa henne fort
"Hva?! Du må-" hun avbryte meg
"Jeg er for ung for å gå til sykehuset. Jeg er nøtt til å gå med en voksen men jeg har igjen." Sa henne.
Jeg tenkte på at jeg kunne komme. Men jeg for nok ikke lov.
"Men-" hun Avbryt meg igjen.
"Det går greit! Jeg er vant til det." Sa henne.
....
Hva?! Vant til det?!? Dette herre dreper meg.
Jeg skulle til å spørre henne noe til telefonen min ringte.
"Jeg er nøtt til å gå." Sa jeg. Jeg gikk ut av politistasjonen og begynte å gå hjem.
---
Y/N: hallo?
??: hei...
Y/N:.... Ehhm hvem er dette?
??: det er IU.Omg...bitch Plzzz la meg være i fred. Iverfall Jungkook!
Y/N: å....hva er det du lurer på?
IU: det er Halloween snart så jeg lurte kanskje på om du og BTS ville dra til meg og se på en film?
Y/N: ne-
IU: tusen takk! Ses imorgen! Jeg henter dere klokken 19.30!
---Hva faen?! Hva hendte nå? Vel...da skal tydeligvis jeg og BTS et sted imorgen.
Jeg tror nok det er best sånn. Jeg har fortsatt A etter meg...tror jeg.
Jeg bare håper at henne ikke er helt over Jungkook....
JEG ER IKKE SJALU!
Håper jeg...
YOU ARE READING
My school love (Norsk) J.JK
FanfictionY/N: han kom inn til livet mitt Jungkook: hun kom inn til livet mitt. Y/N:han er spesiell Jungkook:hun er spesiell Y/N: Vil aldri dra fra meg Jungkook: vil aldri dra fra meg Y/N: men jeg er en bad girl Jungkook: men jeg er en good boy Y/N/Jungkook:...