A

271 7 0
                                    

Jeg var på skolen. Vi hadde fysak men siden jeg orker ikke nå så jeg gikk opp en tre å satte meg på den. Å bare noen sekunder sendere klarte jeg å sove med halskjede mitt i hånden min.

                   Jungkook P.O.V
Jeg hadde fysak så jeg drev med fotball. Til jeg fikk øye på noe. Det var mange gutter rundt et tre. Men hvorfor? Som nygjerrigeper jeg er. Så jeg gikk til tre.
"Hva er det- WHAT Y/N du ser..." Jeg stoppet å snakke. Nå skjønner jeg hvorfor guttene står i en ring her. Med sola som skinner på ansiktet hennes. Å den perfekte sitte porsjon. Så ser henne...vakker ut. Jeg ville ikke at gutter skulle stå rundt her å se på henne så jeg klatret opp til der henne var. Jeg skulle til å vekke henne... Men jeg bare sto helt stille. Jeg kunne høre noe hviske. Så jeg gikk over henne... Men så snudde henne hode sitt plutselig slik at nesene våre kom borti hverandre. Jeg skjente at kinnene mine ble varme. Jeg klarte ikke å flytte meg. Til Y/N åpnet øynene sinne.

                          Y/N P.O.V
Jeg åpnet øynene mine. Da så jeg at Jungkook var bare cm unne meg. Jeg prøvde å dytte han men jeg klarte å bomme slik at jeg datt ned fra tre. Men så datt også Jungkook ned fra tre. OVER MEG. 😱😱😱
Vi var begge veldig sjokk. Til jeg hørte noen hviske det var da jeg skjønte at det var mange gutter rundt oss. Jeg dytte Jungkook slik at jeg kunne reise meg opp.

"Så ryktene var sanne." Sa en av guttene.
"Jeg jeg tror nok det." Sa en anden gutt. Å med det gikk alle guttene. Jeg snudde meg til Jungkook sol er fortsatt på baken.
"HVA GJORDE DU?!" Skrekk jeg på han.
"Jeg likte ikke at guttene så på deg sånn." Sa Jungkook å reiste seg opp. Jeg kunne føle at kinnene mine ble varme.
"Å du da! 😊" sa jeg å dytte han. Jungkook begynte å le.

                         Neste dag
Jeg kom tidlig til skole før alle sammen. Jeg ville hente bøkene slik at jeg er allerede klar. Jeg gikk til skape mitt. Når jeg åpnet den så datt en brev ut av skape mitt. Jeg bøyde meg ned å så på brevet det står.

Til:Y/N
Jeg kan se at du har det veldig bra... Ønsker jeg kunne være der... Men jeg har en jobb å gjøre å det er å gjøre livet ditt til en mørk hull.
Fra: A

Jeg slapp brevet på baken. Jeg reiste meg opp.
"NEI! Hvorfor kan du ikke ødelegge noen andres LIV!" Skrekk jeg ut.
"Vil du se meg dø?!" Skrekk jeg igjen. Jeg lente meg på skapene å datt sakte nedover. Når jeg satt på bakken. Klemte jeg knærne.

                    Jungkook P.O.V 
Jeg kom til skolen tidlig siden jeg ville gi Y/N en sjokolade på plassen hennes. Da jeg så en jente i gangen. Hun lente seg på skapene å sakte nedover. Når henne satt seg klemte henne knærne sine. Jeg gikk litt nærmere får å se hvem det var. Til jeg så at det var Y/N. Jeg slapp sjokolade som var i hånden min å løpte til henne.
"Y/N hva skjer?!" Ropte jeg på henne mens jeg ristet henne.
"Han..." Y/N stoppet å snakke.
"Hva?! Hva han?!" Sa Jungkook.
"Han som sitter i fella~~" sa Y/N
"OMG! Y/N jeg trodde det var noen alvorlig! Du må ikke tulle sånn!" Sa jeg å hjalp henne å reise seg opp. Når jeg hjalp henne opp kunne jeg se en brev i hånden hennes.
"Å...hvem er det sin?" Sa jeg å pekte på brevet.
"Å! Det er en brev jeg fikk av en venn. Men jeg tror nok jeg må gå nå. Jeg må gjøre noe før skolen." Sa Y/N å løpte sv gåre. Jeg ble stående der.

                           Y/N P.O.V
Det var nære på! Jeg løpte hjemover. Nær jeg kom fram gikk jeg til rommet mitt å tok fram mobilen. Der ringte jeg Erik (Erika)

                             Mobil
Y/N: Erik?!
Erik: OMG! Y/N? Så lenge siden. Jeg-
Y/N:A er tilbake...
Erik:hva?
Y/N: A ER TILBAKE!
Erik: Åssen fant han deg?!
Y/N jeg vet ikke.....
Erik: bare hold deg mye inne eller hos noen andre han ikke vet om.
Y/N: Ok! Takk men nå må her dra.
Erik: Ok Hade.. Å! Lykke til
Y/N: å ja...takk! Hade

Jeg satte fra meg telefonen å gikk til skolen igjen.

                      48 Min senere
"Hvorfor kom du sent til skolen?" Spurte Jungkook når jeg kom inn til klasse rommet.
"Å som sakt jeg måtte gjøre noe." Sa jeg da jeg satte meg på plassen min. Når jeg satte meg så jeg en sjokolade bitt på borde mitt. Jeg tok den i hånda å snudde meg.
"Var det deg?" Sa jeg
"Hvorfor tror du det?" Sa han
"1. Du ser nervøs ut. 2. Du har sjokolade på hånden din. 3. Siden du er snill." Sa jeg med en smiker
"Ok! Du tok meg... Men smak på sjokoladen!" Sa han
"Å Ok?..." Jeg tok sjokolade inn til munnen min så tok jeg en bitt
"WOW!" Sa jeg overrasket
"Den er kjempe godt!" Sa jeg mens jeg spiste resten av sjokoladen.
"Fordi jeg lagde den 😏" sa han
"Å.. Nå ble den plutselig dårlig." Sa jeg mens jeg tok tungen ut.
"HEY!" Sa han. Til slutt lede vi sammen.

My school love (Norsk) J.JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin