Slåss kan ha mange føleser

1.5K 33 6
                                    

Hei så nå er det lørdag! Yayyyyyy jeg har nettop vært hos Erik (hun er en venn fra skolen). Jeg skal hjem nå siden søsteren min ringte meg å sa at vi må prate om noe. 😒
Jeg hater å ha en "prat" eller jeg kaller det "Jeg skal kjefte på deg, fordi jeg er sur for ingen ting og da tar jeg alt sinne på deg!🙂" prat. Oj er jeg allerede hjemme!? Jeg gikk inn.

" Rose! (Søstra) jeg er hjemme men fort deg fordi... Fordi jeg skal gå en tur, så fort deg "
jeg måtte finne på noe fordi da trenger ikke praten å være så lenge. Rose kom foran meg og sa. "Y/N ikke noe tull nå dette er viktig." Jeg kunne se at øynene hennes var triste. Det var da jeg skjønte at det var noen virkelig viktig som vi skal snakke om.
Vi gikk til stua og satte oss på sofaen.

"Så Rose! Hva var det du ville snakke om?" Jeg prøvde å få stemningen opp.
" Y/N så etter at mamma døde..."

Jeg snudde meg. Jeg hater å tenke om det. Min far var voldelig mot mor. Mamma klarte det ikke lenger så henne tok sitt egen liv. Det var da pappa skjønte at han gjore noe feil, og siden da har han vært alkoholiker. Vi måtte flykte fra han fordi han alltid kom hjem med damer. Vi følte oss ekle vi klarte det ikke lenger så vi flykte til en annen by. Og det var der jeg møtte Erik. Erik er en jente som jeg kaller for. Egentlig heter henne Erika. Så....

"Y/N se på meg!" Jeg snudde meg å så på øynene hennes.
" Vi må flytte."
Hva!!! Dette kan ikke skje. Jeg sto rett opp.
" Rose hva faen!!! Vi kan ikke flytte jeg har venner her! Aner du hvor vanskelig det er å si om-" jeg stoppet.

Jeg har egentlig en hemmelighet for Rose. Bare Erik vet det. Fordi pappa var voldelig mot mor. Ville jeg ikke være hjemme. La meg si at jeg ikke var en snill jente. Jeg var en Bad Girl. Jeg var på slåss kamper. Jeg var på nattklubb. Men jeg gjore det fordi... Jeg måtte. Jeg har en fyr etter meg jeg kan ikke si hvorfor enda men.. Han sier at hvis jeg kan ta penger fra fulle folk og gi han litt av pengene så trenger jeg å ikke få A.
A er en fyr som har problemer så neste vær gang slåss vi. Jeg vinner, han vinner det er vanskelig, men jeg kan ikke vise at jeg blir skadet til mamma eller pappa. Så jeg sove noen ganger på veien. Det var vanskelig, men jeg klarte meg. Jeg har ikke sakt det til søsteren min og jeg tror nok det skal bli sånn som det er nå. Men siden da har jeg aldri stolt på en gutt. Gutter er bare en Hund!! De vil bare ha det gøy. Feste, leke, Prøvde å få en jente, sårer jenta. Jeg bare HATER gutter.

De er så-" Y/N! Y/N! Hører du meg!" Jeg hadde ikke merka at jeg hadde knippet sammen tennene, og hadde hendene mine på bordet foran sofaen. "Hæ?" Sa jeg.
" Jeg sa at vi flytter i morgen så gå opp og bakk sammen tingene dine."
Jeg nikket. Jeg orker ikke å krangle med søsteren min. Jeg vet hvis Rose har bestemt seg for noe så er det vanskelig å stoppe henne.

                          Neste dag
Jeg sitter ved vinduet og sukker.
" Hmmmmmm" sa jeg med en trøtt stemme.
" Så dagen har kommet..." Jeg gikk ned.
" 'gråte stemme' sorry kai men vi må slå opp..." Etter det kunne jeg høre at noen slengte døra hardt igjen.
" Rose er du Okey?" Sa jeg når jeg kom til gangen der Rose sto.
" jeg.. Jeg slo opp med Kai.." Sa henne. "Hahahahahahaha omg! Er det fantasi kjæresten din! Du er for gammel får å få en kjæreste." ( selvom jeg er 16 og Rose er 18 så synes Rose at vi er veldig gamle.)
" HVA VAR DET DU SA!" ropte Rose. "Jeg sa ER DET DIN FANTASI KJÆRESTE!?" Jeg kunne se at det blåste røyk ut av ørene hennes.
" Kom hit med en gang eller så-" jeg stoppet henne
" Eller så hva?" Sa jeg med en modig stemme.
" eller så kommer Rosemie" Å Nei! Ikke Rosemie! Rosemie har tre gul medaljer! 8 sølv medaljer og 3 bronse medalje i... Kiling. La meg si at Rose er mester i å kile meg så.. LØP!

Jeg og Rose løpte Ca 5 min til jeg plutselig snubla.
" Å nei!! Rose jeg er lei for det!" Rose visste at jeg tulla med kjæreste greia, men hun ville bare se meg lidde så...

" Møt din undergang" sa henne med en greepy smil. Akuratt når Rose skulle kile meg begynte telefonen hennes å ringe. Hun tok fram telefonen fra lomma og sa.
" Unnskyld meg." Etter det gikk henne. La meg si jeg var litt trist. Rose er alltid opptatt med jobben at vi har ikke tid for hverandre. Jeg sto opp og gikk bort til vinduet.
"Det vil vel ikke skade og sove litt?" Sa jeg til meg selv. Etter det gikk jeg til sengen og sove.
Jeg våknet opp av et horn.
" Hvor er jeg" sa jeg til meg selv.
??"Jente skal du våkne? Søsteren din er i huset nå."

Vent huset? Ikke si at Rose har løftet meg inni bilen og har kjørt til huset. Jeg åpnet øynene mine. Vel jeg tror nok det var det som hendte. Jeg gikk ut av bilen og tok med meg bagasjen.

"Y/N hva synes du om huse!?" Sa rose. " Wow! Den er større enn den vi hadde" Rose lo.
" Bare gå rett fram så til høyre, så finner du romme ditt." Sa rose. Jeg gikk til romme mitt.
" Så dette blir mitt nye liv?" Sa jeg til meg selv.
" Men først må jeg sove!" Og når jeg sa det hoppet jeg på sengen og la meg.

My school love (Norsk) J.JKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin