En kjæreste ville vært fint

269 7 0
                                    

Det har vært 1 uke nå. Rose har vært veldig mye på telefonen å snakket at henne ikke har merket at jeg har 2 anmerkelser. Skolen har send meldinger til rose men henne vet ikke det siden hun snakker hele tiden med noen. Til slutt måte JEG si det.

"Hei, rose?" Sa jeg mens jeg banket på døra henne.
"...." Det var helt stille.
"Rose!!" Ropte jeg mens jeg åpnet døra. Når jeg åpnet døra så jeg at henne klappet noen sammen igjen HARDT.
"Rose jeg må snakke med deg." Sa jeg
"HV-hva da?" Sa rose. Hun virker nervøs. Hvorfor?
"Vel kom i stu-" noen avbryte meg.
"Rose er du der?" Sa noen.
"Hva var det?!" Sa jeg overrasket
"Hva jeg hø-hørte ik-ikke noe!" Sa rose mens henne dyttet meg ut av rommet hennes.

Rose P.O.V
Jeg fikk endelig Y/N ut av rommet. Jeg gikk til sengen min og åpnet PC min.
"Sorry Alex! Jeg må gå nå. Jeg ringer deg." Sa jeg
"Ok! Hade....baby." Sa han
Jeg skrudde av PC og gikk ut av rommet. Y/N satt på sofaen på stua så jeg satte meg ved sinna henne.

Y/N P.O.V
Rose kom endelig til stua. Hun satte seg sinna meg. Jeg tok en stor pust.
"Så på skolen....-" rose stoppet meg
"OMG! Jeg glemte å spørre deg. Åssen er det på skolen?" Sa rose
Vel shit nå kan jeg iverfall ikke si det
"Vel det går veldig bra." Sa jeg
"Men jeg-" rose avbryte meg
"Hva med om den...liksom nyhetene." Sa rose.
Vel så disse dagene eller denne uken har faktisk vært litt hardt. Vær gang når jeg ikke er på skolen sammen med Jungkook så kommer det mange fans. Men hvis jeg er uten Jungkook i parken eller en anden sted så kommer det fans som sier.
" Åssen ble dere venner???"
"Er dere sammen?"
"Er du bla bla bla...." Osv
Det er veldig irriterene men jeg klarer meg.
"Å alt sammen går bra!" Sa jeg med en smil.
"Så hva var det du skulle spørre meg?" Sa rose
Shit det glemte jeg. Hva skal jeg gjøre?
"Vel jeg...lurer på...hvem er det du snakker med i det siste?" Sa jeg. Fjeset til rose så blekere ut. Holder rose en hemmelighet får meg?
"Vel du vet joooo...jeg er i en bransje så jeg må snakke veldig mye med den." Sa rose
"Men er ikke jobben din som en hacker?" Sa jeg
Å!
Det glemte jeg å si. Rose er en hacker. Det er derfor henne er veldig mye hjemme. Hun har sakt at henne jobber som hacker i en bransje som er etter skurker. Eller letter sakt...henne er en agent.
" vel jeg har blitt veldig kjent med en-" jeg avbryte rose
"Men har ikke dere agenter-" rose avbryte meg
"Vet du hva du snakker alt for mye! Gå på rommet dit å gjør lekser!" Sa rose mens henne pekte på døra mitt.
"Men-" rose avbryte meg
"Ikke noe men!" Sa henne

Jeg reiste meg opp å begynte å gå til rommet mitt.

5 dager senere
Rose har oppført seg veldig rart i de siste dagene. Jeg har sakt det til Jungkook men han sier at det er nok tiden på måneden nok. Men jeg tror ikke på han. Rose sier hele tiden at jeg burte dra til Jungkook hvis vi skal være sammen. En dag kom Jungkook hjem med meg å da frekk rose ut. Hun bare kastet ting på oss for å få oss ut. Når vi kom oss ut så låste henne døra.
Jeg bor der!
Så jeg måte bo med Jungkook for en dag. Den hardeste tiden i hele mitt liv (nesten). La meg si hvis du skal overnatte der. Ikke si at det er greit at alle sammen kan sove på stua siden da kommer du ikke til å sove... På noen dager!

Jeg har nettop vært hos Jungkook så nå går jeg hjemover. Akkurat nå så går jeg inni i en park. Det er så kaldt. Det er nettop høsten men her i Korea kan temperaturen bytte seg veldig fort! Samtidig så er klokken 21.50 så det er litt sent.

Jeg reiste meg opp fra benken jeg satt på og begynte å gå. Når jeg gikk så jeg ei jente med en mann. Ikke så hvilken som mann det er A! A driver å slår hun jenta. Jeg kan ikke la det skje! Jeg gikk til dem å slo på fjeset hans.
[bitch claps! Biiiiiiitch...sorry. Ok la oss fortsette]
Han slang hode sitt til siden. Jeg hjalp jenta opp. Jeg tok henne bak meg.
"A! Har ikke du noe bedre å gjøre!" Ropte jeg på han.
"Jeg må ha litt morsomt før jeg kommer til deg."Sa han creepy. Jeg kunne lukte alkohol fra ånden hans.
"Du skulle vært i fengsel!" Ropte jeg mens jeg dro jenta fra A.

Når vi hadde kommet en stykke stoppet jeg.
"Du går det bra-" hun jenta avbryte meg med en klem.
Jeg ble overrasket men allikevel så klemte jeg henne tilbake.

Etter en stund med henne..hun er veldig hyggelig. Hun har en mor bare hun hadde en far men han var aldri i livet hennes mens broren hennes var i USA. Så moren har fysiskeproblemer så jeg er overrasket at henne er snill. Vi gikk rundt i byen til jeg kom til der jeg bor. Jeg snudde meg til henne å sa.
"Takk men jeg tror nok jeg må gå." Sa jeg
"Nei! Jeg burte si takk! Du er den snilleste personen noen sinne. Nå skjønner jeg hvorfor Jungkook er veldig glad for å ha deg som en venn." Sa henne. Jeg nikket og begynte å gå inn i huset mitt.
"Hallo!" Ropte jeg. Da hørte jeg en stor krasj inni kjøkkenet. Som en jente som meg...tok jeg den nærmeste tingen som var skarp. Det var paraplyen.
Jeg gikk nærmere og nærmere til kjøkkenet med paraplyen.
Når jeg kom til døra-
"Aaaaaahhhhh!!!" Ropte jeg. Til jeg åpnet øynene mine.
"Rose?" Sa jeg mens jeg slapp paraplyen. Kjøkkenet var helt bakket med mel over hele-
"HVEM ER DET?!?" Ropte jeg mens jeg pekte på en fyr som hadde med seg en vann.
"Vel...Y/N dette er Alex...kjæresten min" sa rose
"KJÆRESTE!!" Ropte jeg

3 Timer senere
Vel...jeg har gått glipp av mye. La meg starte fra starten!
Så for 4 år siden møtte rose Alex. De var veldig godte venner til... For 1 år siden spurte Alex om Rose ville bli kjæresten hennes. Selvfølgelig sa henne ja! Så det var da henne startet som en agent siden Alex var det. Men siden de fikk en ny sjef måte de bytte sted. Så det var derfor vi måte flytte. Men Alex måtte bli igjen siden han er en TOP agent. Så de snakket sammen på telefon eller skype. Så nå er vi her. Jeg sitter i mellom en fyr som har fult av mel på seg mens rose hadde også mye mel på seg.

"Så..hva gjorde dere?" Sa jeg mens jeg stirret på klærene dems.
"Vi skulle lage en kake for 1 års jubileum. Men tydeligvis ville vi ha andelenes kake så vi ble litt gale." Sa Alex.
"Gale... Det ser jeg vær dag-" sa jeg
"Hey!!!" Sa rose mens henne slo meg på armen.

Vel Alex er veldig hyggelig det må jeg si! 😅😊😊

2 dager senere
Men nå er jeg på skolen. Så nå er det friminutt så jeg tok fram telefonen min får å se på nyhetene. (For sikkerhetsskyld) det var da jeg så.


I går natt ble ei jenta voldtatt av en kjent mann for oss eller som vi kaller A.....

My school love (Norsk) J.JKOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz