"Hallo! Jeg er hjemme." Å shit. Jeg trodde Rose ikke skulle komme hjem i dag det var derfor jeg synes det var greit at Jungkook kunne komme. Jeg skulle til å dytte Jungkook bort, men det var forsent.
"Y/N! Hvem er det?!" Sa henne mens henne pekte på Jungkook.
"Å han...ehh-" Jungkook avbryte meg
"Jeg er Jungkook. Jeg er en venn av Y/N" sa han mens han tok fram hånden.
"OMG! Du er den-" jeg avbryte rose
"Vet du hva Rose? La meg lage litt mat til alle sammen Ok?" Spurte jeg.
"Å det hørtes bra ut." Svarte rose og dro Jungkook til kjøkkenet.
Jungkook og Rose satt på borde og snakket mens jeg lagte mat.Jungkook P.O.V
Jeg og Rose snakket litt sammen til Rose spurte.
"Hva faen er det som skjer her? Du er en kjendis og Y/N vet ikke det?!" Sa henne overrasket.
"Vel jeg har tenkt til å si det, men ikke helt enda...."sa jeg men så spurte jeg
"Har Y/N en kjæreste?" Spurte jeg
"Å nei. Vet du hva! Hun har aldri tatt med seg en gutt før. Aldri! Du er den første. Og hver gang jeg snakker om gutter så pleier Y/N å gå av gåre." Sa Rose. Hmmmm hvorfor liker henne ikke gutter?Jeg snudde meg til Y/N som kutter grønnsaker. Hun ser så søt ut når henne gjør det. Tenk hvis henne gjorde det hver dag bare for meg... Jeg ble helt bort av Y/N skjønnhet til Rose spurte meg noe overraskende.
"Liker du Y/N?"spurte henne.
"Ehhh-" rose avbryte meg
"Jeg ser åssen du ser på henne." Sa henne stolt.
"Jeg-jeg liker henne ikke... Jeg elsker henne." Sa jeg
"OMG! Så ROMATISK!" Ropte rose. Y/N snudde seg. Jeg tok hånden min over Rose sin munn.Y/N P.O.V
Jeg brydde meg ikke om hva de sa til Rose ropte.
"OMG! Så ROMATISK!" Ropte Rose.
Jeg snudde meg får å høre hva de snakket om. Når jeg snudde meg så jeg Jungkook hadde hånden over munnen til Rose.
"Hun mener at det er ROMATISK godt lukt! Hva lager du?" Sa han
"Å jeg-.. Det får du se." Sa jeg og tok tungen min ut. Jeg snudde meg tilbake og lagte videre maten.Jungkook P.O.V
Y/N hadde endelig snudd seg, så jeg slapp rose sin munn.
"Hvor lenge har du likt henne." Spurte hun.
"For 2-3 dager." Sa jeg
"Hva?!" Sa rose
"Du skjønner jeg tror på kjærlighet på første blikk så-" rose avbryte meg
"SÅ SØT!" Ropte rose. Y/N snudde seg igjen.
"Awww det virker sånn ut at søsteren din liker meg 😏" sa jeg. Y/N rullet øynene sinne og fortsetter å lage mat. Til jeg hørte.
"Au!"Y/N P.O.V
Jeg snudde meg og forsettet med og lage mat. Til jeg klarte å kutte meg.
"Au!" Ropte jeg ut.
Jeg snudde meg og så at blod rant ut av hånda min. Jeg ville ikke at Rose skulle se det, fordi hun besvimer når henne ser blod. Jeg tok fingeren min inni munnen min. Jungkook kom til meg og dro hånden min ut av munnen min.
"Y/N går det bra?!" Sa han bekymret.
"Jeg...." Rose ropte ut.
"JEG MÅ UT HER FRA!!" Ropte henne og løpte ut av kjøkkenet.
"Y/N du må være forsiktig!" Sa han og tok fram papir. Jeg kunne føle at kinnene mine ble varme. VENT NEI!! Det gjør jeg ikke. Jungkook tok fram en plaster og satte den rundt fingeren min.
"Takk." Sa jeg sjenert jeg merka ikke at vi var så nærme hverandre til jeg dyttet han litt bort.
"Vel siden maten ble en fiasko. Skal vi starte med prosjektet?" Spurte jeg. Jungkook nikket. Jeg og Jungkook gikk til romme mitt og startet prosjektet.4 Timer senere
Jeg og Jungkook er endelig ferdig med prosjektet. Siden det er sent nå. Gikk Jungkook hjem til seg selv.Neste dag
Jeg våknet av noen ropte på meg.
"Y/N! Jungkook venter på deg! Fort deg!" Ropte henne fra stua.
Jeg visste at det var en tape og vise Jungkook hvor jeg bodde. Jeg gjorde de vanlige rutinene mine. Så gikk jeg ned til Jungkook.
ESTÁS LEYENDO
My school love (Norsk) J.JK
FanficY/N: han kom inn til livet mitt Jungkook: hun kom inn til livet mitt. Y/N:han er spesiell Jungkook:hun er spesiell Y/N: Vil aldri dra fra meg Jungkook: vil aldri dra fra meg Y/N: men jeg er en bad girl Jungkook: men jeg er en good boy Y/N/Jungkook:...