Y/N P.O.V neste dag
Jeg snudde meg fram og tilbake. Dette føles ikke som sengen min. Jeg åpnet øynene mine.
"Rose...vent? Hvor er jeg?!" Sa jeg forvirra.
"Å nei! Jeg kan ikke være kidnappet?!" Sa jeg og hoppet ut av sengen. Jeg gikk ut av romme. Til jeg snudde meg til en fyr. Han snudde seg også.
"..." Han var stille
"...." Jeg var stille.
"AAAAHHHH!!" Ropte vi på likt. Jeg løpte ene anden vei og der så jeg en anden fyr.
"AAAAHHHH!!" Ropte jeg og løpte en anden vei. Når jeg kom tydeligvis i stua så jeg Jungkook. Jeg løpte til Jungkook og ga han en STOR Klem.
"Jungkook!! Er vi kidnappet?! Omg Plzzz NOOO!! Omg jungkook hvis dette her er vår siste dag så vil jeg si. JEG ER GLAD I-" jeg stoppet da jeg hørte noen små le. Jeg åpnet øynene mine og så bak meg.
"AAAAHHH!!" Ropte jeg og gikk bak Jungkook.
"Ju-Jungkook gj-gjør N-noe!" Sa jeg og klemte han hardt bakfra.
"Du Y/N" sa Jungkook og snudde seg.
"Jeg kommer til å beskytte deg." Sa han og klemte meg. Jeg klemte han tilbake. Til jeg hørte ladder igjen.
"HV-Hva er det de-dere ler av?" Sa jeg og slapp Jungkook.
"Vi er venner/medlemmer av Jungkook." Sa han ene fyren. Jeg snudde meg til Jungkook.
"Han tuller vel?!" Sa jeg irritert.
"Vel det var hvert det. Jeg fikk 3!! Klemmer fra deg 😊😏" sa han.
"DU DIN-" noen avbryte meg
"Du må være Y/N!" Sa en fyr og tok fram hånda.2 Timer senere
Det viste seg at Jungkook snakker sant. Og alle de 6 andre guttene var veldig greie...men moroa må slutte."Ehhh dere jeg tror jeg går hjem nå ses en anden gang" sa jeg og reiste meg opp til å gå.
"Jeg går med deg Y/N!" Sa Jungkook og reiste seg opp å.
"Men-" j-hope avbryte meg.
"Du kan ikke si nei til det! Com'a gå nå!" Sa han og dyttet meg og Jungkook ut av huse. Jeg snudde meg til Jungkook når vi var ute av huse.
"Skal vi gå?" Sa jeg og gikk.
"Vent! Y/N skal vi først dra til Parken?" Sa han med en baby fjes.
"Awww Okey." Sa jeg og da dro vi til parken.
Jungkook ville så kjerne at han skulle dytte husken får meg at jeg ga opp. Jeg følte at vi ble overvåket eller noe sånt men jeg bare blåste det av. Etter noen min spurte Jungkook om vi skulle kjøpe is krem. Selvfølgelig sa jeg ja. Vi spiste is krem så gikk vi hjem til meg igjen. Jeg vinket farvel til Jungkook og gikk til Rose som så oss i vinduet."Ååååå Jungkook og Y/N sitter i et tre-" jeg avbryte rose med å slo hennes kake på baken.
"Neiiiii!! Kaken min!" Sa henne og gikk til kaken som er i baken
"Du din MONSTER!" Sa henne og kastet kaken på meg.
"Ahhhh!! Hjelp!" Ropte jeg mens jeg løpte til romme mitt.Neste dag
Jeg lo på sofaen og så på TV når jeg gikk forbi en underlig kanal... Til jeg så.TV Damen
Og her kommer nyheten!
For 7 Timer siden så vi Jungkook fra BTS med en anden jente! Hvis dere ser her. Visser bilder
Så ser det ut som Jungkook har fått seg en kjæreste!TV mannen
Vi har søkt flere steder om denne jenta og hun her har vært hos BTS sin hus. Og hvis vi ser her.visser andre bilder.
Så har Jungkook løftet denne jenta. Dyttet huske med denne jenta. Og går på samme skole som denne jenta. Så nå skal vi gå etter fans."Hva synes du om med den jenta og Jungkook?" Spurte TV mannen en fan.
"De ser veldig søte ut! Men jeg vil gjerne at Jungkook skal si det selv hvis han har en kjæreste." Sa fanTV damen
Og vi har flere bilder av-Jeg skrudde av TV. Jeg snudde meg til rose som satt bak meg. Uheldigvis så datt den nye kaken henne på baken igjen.
"Vet Jungkook dette?" Spurte rose.
"Je-jeg.." Jeg stoppet å snakke. Jeg gikk opp og løpte ut av huse. Jeg løpte til Jungkook sin hus. Og der var det fult av fans som skriker. Jeg skulle til å løpe inn i folkemengden til jeg så en bil. Der er Jungkook! Jeg løpte til bilen og satte meg inni."Jung-" Jungkook avbryte meg
"Y/N går det bra?! Har fans gjort noe mot deg?" Sa han mens han tok på setebelte.
"Jeg-" jeg ble avbryte av bilen som kjørte fort av gåre.
Vi kom til en stor blogg.
"Jungkook?" Sa jeg og snudde meg til han.
"Hmm?" Sa han mens han så på bloggen.
"Hva skjer her?" Sa jeg engstelig.
"...jeg vet ikke" sa han engstelig. Jeg og Jungkook gikk inn i bygningen. Der vi tok heisen til 16 etasje. Vi gikk ut av heisen og gikk til en fremmed rom. Der det var en stor bord som var rektangel med mange stoler. Jeg og Jungkook gikk til de nærmeste stolene som var ved den store stolen. Og når vi satte oss snudde den person stolen. Der satt en mann."Agent?!" Sa Jungkook overrasket.
"Agent?" Sa jeg forvirra
"Egentlig heter han Kris men siden han er agenten vår så da Sier vi bare agent." Sa Jungkook
"Å men hvorfor er jeg her?" Sa jeg enda mer forvirret.
"Som dere kan se" sa agenten. Jeg og Jungkook snudde oss til han.
"Etter alle de videoen og bilder av dere... Vi vill ikke at Jungkook skal komme i mere drama så jeg gir dere 2 valg.
1. Dere kan latte som dere er kjærester
2. Eller at dere kan aldrig snakke til hverandre igjen." Sa agenten.
Jeg og Jungkook så på hverandre. Kanskje jeg burte... Ok jeg gjør det.
"Jungkook.... Kanskje det er lurt av vi aldrig snakker til hverandre igjen." Sa jeg med triste øyner. Jungkook så overrasket på meg. Jungkook skulle si noe til vi hørte.
"NEEEEIII!" Ropte noen uten får døren. Og der sprang det alle vennene til Jungkook.
"Du kan ikke gjøre det!" Ropte suga.
"Vi vil ikke at-" Jin avbryte agenten.
"Hvis du ser på nyheten så går det egentlig bra! Mange fan har blitt helt hekta på dem at de har allerede gitt en navn som heter Y/Jung. Alle vill at de skal være sammen eller være venner så plzzzz ikke la dem ødelegge vennskape dem." Sa Jin. Jeg og Jungkook snudde oss til agenten.
"....greit!" Sa han og reiste seg opp. Jeg snudde meg til Jungkook. Han så....trist ut? Agenten sa at vi kunne gå ut så vi gjorde det. De kjørte meg hjem.Neste dag
Jeg gikk til skolen alene. Jeg trodde at Jungkook skulle gå med meg men tydeligvis ikke... Men det har vært veldig rart i neste hele skole dagen har Jungkook ignorert meg. Skolen er ferdig så Jeg ventet på Jungkook uten får skoleområde. Jeg så han. Jeg gikk til han og dro han på armen."Hey! Slipp meg!" Sa han men jeg brydde meg ikke. Jeg dro han hert til huse mitt. Når jeg var utenfor huse mitt slapp jeg han.
"Hvorfor oppfører du deg sånn?!" Ropte jeg på han.
"Vil du vitte hvorfor jeg er sur?!" Ropte han tilbake. Dette var veldig uventet....
"Vet du hva samma det." Sa jeg og gikk til døra. Men så dro Jungkook meg tilbake.
"Jeg skal si det Okey?!" Sa han
"Jeg er sur siden..... Du ville slutte å henge med meg... Du sa at vi burte ikke snakke sammen lenger." Sa han mens han sukket.
"Du Jungkook. Jeg sa det siden jeg ville gjøre det beste får deg." Sa jeg og stykke han på armen.
"Så du sier du er glad i meg?" Sa han med en smiker.
"Jeg....-"Jungkook Avbryte meg
"Jeg vil tilgi deg bare hvis du sier at du er glad i meg." Sa han
"Jeg....jeg er glad i deg." Sa jeg med en hviske stemme.
"Jeg hørte det!" Sa han og løftet meg opp og snurre meg rundt.
"Som en venn altså!!" Ropte jeg. Men Jungkook smilte som bare det.Rose P.O.V
Jeg så på dem igjennom vinduet.
"Jungkook ta vare på henne..." Sa jeg mens jeg smilte.
STAI LEGGENDO
My school love (Norsk) J.JK
FanfictionY/N: han kom inn til livet mitt Jungkook: hun kom inn til livet mitt. Y/N:han er spesiell Jungkook:hun er spesiell Y/N: Vil aldri dra fra meg Jungkook: vil aldri dra fra meg Y/N: men jeg er en bad girl Jungkook: men jeg er en good boy Y/N/Jungkook:...