Y/N p.o.v
Når han så at jeg stirret mot han snudde han seg. Etter å ha stirret mot han en stund uten at jeg visste det så snakket læreren mot meg. Jeg hørte noen lo.
"Hmm hva?" Sa jeg forvirra.
"Jeg sa at du er fri til å gå, samtidig Gymsalen ser kjempe bra!" Sa han mens han smilte.
"Å takk!" Sa jeg mens jeg smilte mot han og.Jeg tok av meg forkle, og gikk ut. Jeg ventet i gangen til den neste time vi skulle ha, til han Jungkook fyren kom fram. Jeg orker ikke å se på han så jeg gikk. Etter vært følte jeg at noen følget etter meg. Jeg så bak meg for å se hvem det var.
Jungkook?!
Jeg gikk litt fortere. Jeg gikk fort til en annen vei slik at han ikke kunne se hvor jeg går. Til jeg så etter han.
"Å. Han gikk hvis bort." Sa jeg
"Hvem da?" Sa noen
Jeg hoppet av forskrekkelse.
"Hva fa-" jeg snudde meg til personen.
" hviske stemme å shit det er han Jungkook fyren" sa jeg laft.
"Jeg hørte det" sa han.
"SHIT! Ok hva vil du?" Sa jeg irritert.
"Jeg vil kjerne bli kjent med deg." Sa han mens han tok armen sin opp slik at jeg skulle hilse på han.
"Sorry Loser. Men jeg vil heller være alene." Sa jeg mens jeg tok bort hånda hans.Jeg gikk forbi han. Skole klokken ringte. Endelig!! Jeg gikk til klasserommet og satte meg på en ledig plass. Neimen hvem er det som kommer her det er jo JUNGKOOK.
Shit
Jungkook satte seg bak meg.
Læreren kom!"Så Idag har vi Norsk! På denne norsk timen skal vi ha en prosjekt. Jeg skal velge hvem du skal jobbe sammen med! Dere skal skrive om Korea Krigen så lykke til!" Sa læreren.
Læreren hadde sakt snart alle navnene til den kom til meg.
"Y/N du kan gå med......Jungkook." Sa han.
Jeg kunne høre Jungkook små lo.
"Men husk at dere kan skrive dette prosjekt i fritiden." Sa han og med det sluttet timen.
Wow! Kjempe bra?!
Jeg gikk ut av klasserommet og gikk til skape mitt. Jeg så Tiffany gående en annen vei. Jeg prøvde å rope på henne men hun hørte meg ikke. Jeg gikk ut av skolegården og begynte å gå hjem. Men jeg følte at noen følget etter meg. Jeg snudde meg å....Jungkook!! Igjen!
Jeg ville ikke at han skulle finne hvor jeg bor så jeg gikk til en fremmed gate og begynte å gå til et hus. Jeg så et hus som jeg tenkte at jeg kunne vente utenfor slik at han tror jeg er hjemme. Akkurat når jeg skulle ta på døra hørte jeg."Y/N er du gal?!" Ropte noen. Jeg snudde meg til personen og sa.
"Hva?" Sa jeg forvirra.
"Dette er BOB sin hus! Bob er en voldtekter! Hvorfor skal du gå inn til huse hans?!" Sa Jungkook irritert.
"Jeg ehhh." Jungkook Avbryt meg.
"Ikke si at du...se..selger..s*x?" Sa han.
"HVA?!?" Jeg sa overrasket.
Jungkook gikk til meg og dro fra meg bort fra huset. Han tok opp hånda mi og tok noe opp fra lomma det er..?
Lommeboka hans?!"Y/N... Du burde sakt fra starten av.. Du! Ta lommeboken min! Det er ikke viktig for meg... Bare si hvis dette skjer igjen slik at jeg kan gi deg penger." Sa Jungkook.
Jeg skulle til å si noe til han klappet meg på hode og gikk.Og her er jeg etterlatt som en dopapir..
Åssen i alle dager skal jeg si til han at jeg ikke gjør noe sånt?!Neste dag
Vi har fri fra skolen i dag så jeg gikk til parken. Jeg gikk opp i en tre og satte meg ned på den. Jeg hadde fortsatt lommeboken til Jungkook det, er bare at åssen skal jeg gi han den? Mens jeg tenkte kunne jeg se en fyr i parken som virker kjent.
"Jungkook!" Ropte jeg.
Jeg gikk ned fra tre og løpte meg til han. Jeg tok han på skulderen og sa.
"Jeg trenger ikke denne." Sa jeg mens jeg tok fram lommeboka hans.
"Hva mener du?" Sa han forvirra.
"Du! Tror du virkelig at jeg gjør noe sånt?! Du, jeg har en hjem. Jeg har en familie. Jeg har penger så alt sammen går bra." Sa jeg
"Å så..." Jeg kunne se at han var flau.
"Du-" Jungkook avbryte meg.
Han tok armen min og dro meg et sted.
"Hva er det du gjør!" Sa jeg irritert.
"Viser deg hva gøy er" sa han mens han smilte. Han dro meg til en fornøyelsespark!
"Nå! Hvilken vil du ta først?" Sa han mens han smilte.
Hva jeg.. Jeg smiler også.4 timer senere
Etter 4 timer med denne tulling.. La meg si det var gøy. Ikke ta meg feil! Jeg hater han fortsatt kan man si.... Men uansett. Jungkook ville hele tiden ta selfie med meg.. Men til slutt lott jeg han. Jeg sto ved han og smilte til kamera til jeg hørte."Jungkook OPPA!" Ropte noen bak oss. Jeg snudde meg til Jungkook
"Oppa?" Jeg kunne se at Jungkook var engstelig men hvorfor?
Det kom flere personer rundt oss og sa
"Jungkook OPPA!! OPPA i love you! Jungkook hvem er de?" jeg var forvirra. Jungkook tok armen min og sa.
"Run!" Jungkook løpet mens jeg ble dratt løpene. Etter å ha løpt fra de personene sa jeg.
"Hvem...var de?" Sa jeg andpusten.
"Ehhh" jeg avbryte han.
"Det.. Virket som ut... At du har fans?" Sa jeg
Jeg kunne se at Jungkook ble blekk.
"Ehhh du skjønner jeg er i en fotball lag og jeg er veldig populær så.. Jeg er jo sterk og alt.. Alle vill etter meg." Sa han mens han tok armene sine opp, så han kunne vise seg fram.
"Ha! Lykke til." Sa jeg mens jeg slo han på magen.
"Au!" Sa han mens jeg lo.Neste dag
Jeg venter på Tiffany inni skolen. Jeg har ventet snart i 10 min nå, men hun har ikke kommet. Etter en stund kunne jeg høre noen elever skravle om noe.
"Så du hva som hendte?" Sa en elev.
"Ja! Det så kjempe fælt ut!" Sa en annen elev.
"Helt utrolig at henne hoppet fra skole take." Sa en elev
" ja jeg tror henne het... Ti-...Tiffany?" Sa en elev.TIFFANY?! Er hun dø?
KAMU SEDANG MEMBACA
My school love (Norsk) J.JK
Fiksi PenggemarY/N: han kom inn til livet mitt Jungkook: hun kom inn til livet mitt. Y/N:han er spesiell Jungkook:hun er spesiell Y/N: Vil aldri dra fra meg Jungkook: vil aldri dra fra meg Y/N: men jeg er en bad girl Jungkook: men jeg er en good boy Y/N/Jungkook:...