ÇALIŞMA PLANI

7.3K 381 100
                                    

Ilk hikayemdir.Bolumler duzenlenecektir ki bu bolum ise baslarken adimlarinizi iyi atiniz diyedir...
☺İlk önce kendinize enerji depolayın...
☺Okuldan gelir gelmez yemeğinizi yiyip biraz o yorgunluğu űstünüzden atın.
☺Ardından ödeviniz varsa, ödevinizi yapın.
☺Okulda ne öğrendiyseniz,anlayana kadar tekrar edin.
☺Tabikide bűtün dersleri üst üste tekrar etmeyin...
☺Misal; matematik dersini 30dk türkçe30dk.sosyal30dk.fen 30dk.ing.30dk dersek 2.30 saat tekrar yaparsanız, ve bu sizin için bir avantaj olarak geri döner.
☺Her bir dersi tekrar ettikten sonra, 5 dk mola verin kendinize...
☺Haftasonu napıcam diye düşünmeyin, çünkü sınavlara iyi hazırlannmak istiyorsaniz o tüm hafta içinde ne işlediğinizi tekrar edersiniz. (annene yardım etmek zorunda kalmassin)😆😂
Pazar günüde kendiniz oh iyice dinlenirsin
☺ama bunlardan önemlisi kendine bir calisma planı ilk öncelikle hazırlamalısın...
Bu yazdıklarım, senin okudukların eminim ki;Hepiniz için iyi bir yerdir...

"Başarı isteyerek,umut ederek,hırs ederek,güç sayesinde olur."Bilmem kaç nasihat kaç oğüt almıssındır.Ama bunları uygulaman,için başarını iyi yerlere getirmek için bunları uygula o zaman.UNUTMA(!)
"Sen istersen,başarı hep senin yanındadır."
BAŞARILI OLMAK ICIN TEMELLERINI IYI ATMALISIN...
O zaman bu yazdıklarımı okudun,niye duruyorsun başla...
"HAYDI DURMA BAŞLA"...

    Bi sonraki bolumde gohrusuk okudin bari oylayiniz lutfen emeğe saygıiiiiiii...
Huhu size sesleniyorum eger yazim yanlislarim varsa affola sizleri seviyorum ;)

DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin