DUZEN

3K 143 13
                                    

Bu cektigim resimdeki yazilari bir bir uygulayin ve ben ozetini zaten cikardim☺☺
Arkadaşlar,bugünku konumuz düzen her şeyin bir ďüzeni,vardır;Sınıf düzeni,çalışma düzeni,hayat düzeni....
   Bizim hayatımızda bir düzen içinde olmalıdır.Belli saatlerde belli işleri yapmalıyız.Hayat kısa ve biz veya sen "ZAMAN'LA"yarışıyorsun.Ve şuanda senin en önemli düzenin okul ,okul hayatın,ve oraya ayak uydurmaya çalışan bir düzenin var.Değil mi?
   Şimdi durma!o düzenimde benim hayatım dediğin şeyleri ,gözünün önünden bir geçir.5 dakikan var ...
   Neler fazla ,neler eksik bir düşün şimdi onları yavaş yavaş düzene sok.
  Ama düzene sokmadan önce plan yapmalisin değil mi ?Onceliğini ailene,derslerine ver bakalım neler çıkacak ....
"-Elbette,bir şey'ler cıkarmıssındır."
Bak,ne güzel sözler söylenmiş,ne anlamlı cümleler oluşturulmus.Simdi ünlü bir söz yazarının sozünü söyleyeceğim.
"Her zaman,her yerde.Belli bir duruşun olsun".
E o zaman duruşun varsa bu düzenin içinde farkındalık yaratsın.Duruşun yaşam stilinden,o yaşamını oluşturan düzeninden beslensin.Engel olma.Buna...
Nasıl ki:"Kanatsız kuşlar,umut kırıntılarıyla besleniyorsa".Senin yaşamında,düzeninle beslensin...
Bak simdi yeni bir düzen oluştur.Ve bundan pişman olmadan,bu yola adım at.Bu yoldan şaşmadığın sürece,başarı kat sayın artıcağına,emin ol.
"-Eeeeee o zaman ne duruyorsan,bu yoldan güzel başarılara imza atıcaksın.Unutma(!)
"Başarın için,temellerini iyi atmalısın".
"HAYDI DURMA BAŞLA"...

BIR BOLUM DQHA SONA GELDIK YORUMLARINIZi esirgemeyinnn

Neler olduu yoruma yaz bakalim nasil bir duzendesin belki bu yaziyi okudugunda yeni bir duzene gireceksin haydi oy tusu seni  bekliyor yorum tusu fikirlerini....bu bolumu sadece 3 kisi oylamis yazik degilmi ya burada emek var 73 kisi goruyor okuyor belki hayatina bir vayda sagliyor burada ise sadecs 3 anlayisli kisi oyluyor anlayisli insanlari yorum ve oy kutusunda bekliyoeum eminimki onlarda sizin parmaginizin tusa basmasiyla besleniyordur...😕😉😉

DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin