REHBERLIK

4.1K 188 25
                                    

Evet.Sana ve size en büyük destek belki de rehberliktir.Ondan dolayı ne yapıyoruz rehber hocalarımızasorunlarımızı ,dertlerimizi,sıkıntılarımızı anlatıyoruz ki belli bir çizgimiz olsun bizde burada bu çizgimizde önemli temellerimizi atalım...
  Başarı yönünden kaçma,saklanma sen de biliyorsun bunların hepsi birgün son bulacak.Ama şimdi değil şuan ki hayatın senin hayat biçimini oluşturuyor.Sor başkalarına sor; davranışlarını sor,onlara verdiğin güvenin nerede olduğunu sor ama başarının , nerede olduğun anlaman için o kapı arkasındaki sen iyi yerlere gel diye,sana fikir oluşturan insana sor...
  Şimdi bir planın daha oldu değil mi? Rehberlik, inan bana rahatlarsın illa hoca seni veya başka birilerini çağıracak, diye bir kural yok .Sen kendine güveniyorsan,bir yerden başlayabilirim diyorsan emin ol ki bu yoldan şaşmazsan, burada bu yazıyı okuyup şuanda uygulayacaksan, rehberlikle başlayabilirsin.Bir kağıt verir bir söz söyler .Belki senin veya çevren icin parlak bir adımdır!Yarın ki planın belli oldu.Yarın 'rehberliğe' gidiyormusun?Parlak bir gelecek icin temellerini atıcak mısınn...? Bu da soru olmassın temmelerini güçlendiriyorsun e ozaman ne duruyorsun ama dur ilk önce planını hazırlamalısın.-ki-zaten planın belli oldu. yarın ilk durak neresiymiş yanlış duymadın yarın ilk,durak senin için rehberlik...
"Bir umut içine serpildiyse,filizlenen çiçek gibi sende bu yazdığımla aydınlandıysan,yavaş yavaş bir yerden başlamalısın kimse seni bi şey'le sına-mıyor,ne sen bir 4.5G internetsin öyle hızlı çalışasın ne de önunde bir engel var...
"Başarmak için,temellerini iyi atmalısın".Unutma(!)
"HAYDI DURMA BAŞLA"
 
OKUDUN BARI OYLA EMEGE SAYGI SUANDA ICIMDE BULENT ERSOY KOPUYOR BILMIYREM,AMA  SOYLEMEK GELDI OY VE YORUM KUTUSU SENI BRKLUYOR XANIIM SEVILIYORSUNUZ bayyyyyyy😘😘😘

DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin