MART AYI YAKLASIYOR

471 44 4
                                    

Evet arkadaslar,diğer bőlűmdede sőylediğim gibi martta sinavlar basliyor.Ve sizde  sinavlar baslasin telefonu hayatimdan silicem,oyunlari silicem,tekrar yapicam diyorsunuzdur birkaciniz .Yanilmiyorsam dogru cunku usengec insan hep bir şeyleri ya yarım bırakır ya yapmaz yada erteler sınavlar baslamadan once tekrarlarinizi yapmaya baslayin cunku sinav zamani gozunuz korkmasin cok gec kalmis degilsiniz.2.Donemden itibaren baslayin ne őğrendiyseniz tekrar edin çünkü hayatıniz sizin ellerinizde...

  Illaki bos birzamanıniz olur mesela wattpedde kitap okuyacaginiza dera calısabilirsiniz Soyle diyebilirsiniz"sen niye watppeďesin ben tek kendime bir gün izin veriyorum ve bu gunum hepsi tabiki telefonda gecmiyor.Dersimj tekrar ediyorum ogun izleyecej birsey yoksa waatpede falan girip herseyi yapiyorum ama hedefim telefonun sarjini bitirmek cunku sarji varsa beni telegona bagimli birakiyor ve emeinimki bitkacinizda boyle olabiliyordur.

   Ve simdi aynanin karşısına geçin ve bu benin hayatım bu benim ve basari yonunden ilerleyecegime kendime söz veriyorum bunu boyle devam ettirin.Umuyorum ki ufakta olsa bi umut yerlesecektir.Ivinize umufunuzu yitirmeyin...


  

Okuduktan sonra alttaki 🌟a bassan bir sey olamaz dimi


      🌟     ⬅⬅⬅        oyla oyla tusu yanda
     

DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin