Not tutuyor musun?Ah hayatımızın °/•90'ı zaten not tutmakla geçiyor değil mi?
Peki sen bu notları veya hocanın,hocalarınızın kitapta(başka bir şey de olabilir.)eve gidince o okulda çizdirdiği şeylere göz gezdiriyorsundur umarım.
Ciz,karala ama boş insanlar gibi durma anlamadığın halde yune çiz orayı yine oku,ama anladığına emin ol.
Annen senin karnın doyduğunda yemekten kalkacağını anlıyor,metoloji havanın yarının bize nası olacağını anlatıyor.Peki sen anlıyor musun?Sorun burada başlıyor o kitabı eline al çizilmedik yer,bırakma hatta durma hırs et,hayal et ama çiz...
Çizmak,insanı bir hedefe de odaklayabilir,bir boşluğa da o an neyi hissettiğine bağlı ders çalışırken o kitabın altını çiziyorsan,bir hedefe ulaşmak için ciziyorsun.He ama yok can sıkıntısından çiziyorsan boşu boşuna boş hayalletin üstüne ,bir hayal daha ekleme ama hedefine kara çizgiler at...Umutlarına kara çizgiler at...Sinav kağıtlarına,boş sayfalara ama ne için bir çizik,attığıni bil ona göre çiz belki sen bir şeyler çizerken "hayatta sana yeni şeyler için için bir şeyler çiziyordur"?Nereden bile bileceğiz.Eğer ümidin varsa çiz,hayallerin varsa çiz,imkansızlıklara çiz ama ,boş insan olmak için o kalemin ucuna boşuna bitir me olur mu?
Çünku seni bekleyen ama hala hayallerini çizemeyenlere ver o kalemi ama hayattan ümidini kesme,ammavelakin hayat o zaman işte sen yanlış şey'ler çizdiğinde,sana yanlış şeyler vererek senin önceden o kadar insanı bekleyip hala bir hedefin olmadığı icin,sana yanlış şeylere bahşeder. "Sonuçta hayatta en büyük sınav'dır".
Hedeflerine ulaşmak için çiz o zaman
"HAYDI DURMA BASLA"
Oy kutusu asgida haydi gec kalma oyla oylaaaaaaa yorumlarada gonlunden geceni yaz mak serbest... dok icin rahatlaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )
Non-FictionTek ders çalışmak degil senin hayatında,iyi yerler gelmesi için hem ders hemde hayat dersleri veren kitabı okumaya nedersin emin ol ki pisman olmayacasın....