Bir önceki bölümde umarım hayat dersinizi sınavînızı,anladığını umuyorum...
Gelelim konumuza "bügün tekrar yaptın mi"?Neleri tekrar ettin:haydi söylesene neleri tekrar ettin?Yoksa,bir cevabın yok mu?Ah!ne acı bir durum bundan sonra neyi anlayana kadar tekrar ettin. Ettiysen,test çözdün mü?Artık bunların hepsini bir yere,not ediyorsun!Tamam mı?Ilerlememiz gereken yerde "olduğumuz gibi sayıcakmiyız?Asla!"O zaman dediklerimi uygula bugün ne yaptın ?Tekrar et,test çöz ama şu telefonu elinden bırak gün feldiğinde tekrar,ettiğin için kendinle,başarınla gurur duyacağın,hatta tek kendini takdir etme gereği duymadan diğerlerininde seni taktir ettiği,günler varken ah bir de haline bak...
Tekrarlarda önemlidir.Bunu sakın unutma(!)bu sene tekrarların,seneye karşına çıkabilir hatta sınavlarda bile kolaylık olurken sen oturmuş şuanda bilmem hangi uygulamadasın.Buna bir son ver.Sonuç:İnstagram,facebook 'u sınavda sormayacaklarına göre.Twkrarlarına çalışmalarına acilen başlamalısın ki unutma vakit az ve senin şuanda en önemli yarışın:1.Zaman:zaman her zaman geçiyor.Durmuyor ki dur dediğimiz de dursa anın tadını çıkarsak ama bu mümkün değil o zaman sende çalışmaya tekrar etmeye başla zaman az vakit geçiyor emin ol ki bu düzene,bu uyuma bu ölćüye kendini alıştırırsan o istek büyür ve hep tekrar etmek istersin ve bu yarışın galibi de belli olur."Şampiyon,nasıl gidiyor şimdiki hedeflerin belli mi?"(Görelim seni hadi)
Durma!başla bir düzen içinde bunları uygulamaya bak ve gör,kazanan yine sen olucaksın kazanıcaksın kazanıcaksin,bunları düşün ...(2 dakikan var düşün)
Düşündüğüne gore,önündeki engelleri kaldır.Ve tekrar etmeye bak unutma bunu isteyerek yap çünkü hayallerin var.Hayallerini düşün, emin olduğunda test,çöz.Ve tekrar ettikten sonra istediğini yapmakta serbetsin eee seninde sınavların bu... Unutma(!)
"Başarmak için,temellerini iyi atmalısın"
"HAYDİ DURMA BAŞLA"
Peki sen sampiyon sen tekrar ediyormusun bugun neler yaptigini yazmak icin yorumlarda bulusalim sampiyo olur mu haydi oy ve yorum kutusunu bekletme emege saygi kural bu gorusuruz simdilik
BOLUMLER DUZENLENMEYE DEVAM EDECEKTIR(!)...SEVILIYORSUNUZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )
Non-FictionTek ders çalışmak degil senin hayatında,iyi yerler gelmesi için hem ders hemde hayat dersleri veren kitabı okumaya nedersin emin ol ki pisman olmayacasın....