Descartes"Kitap okumak,geçmiş zamanların iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir".diyor...Okuma sonrasında edindiğimiz bilgiler hayatın somut göstergelerinde eğer bizim için bir yön çizmiyor,bir program yapmıyor ve bir değişiklik yaratmıyorsa ya okuma tekniğimiz ya da okuduğumuz kitap türlerini değiştirmeliyiz.
Okuma bizi bize tanıtmalıokuduğumuz her paragrafın içinde yeni bir şey bulmalı;hayatımızdan örnekler vermeliyiz peki ya sen sen okuduğun her kitap'tan her paragraf'dan bir şey arıyormusun "Okumak ruhu yücelltir."
Tek ruhumu yücelltiğini sanıyorsun,eğer öyleyse düşünme tarzıni değiştir. Niye mi?okumak ruhu yücelttiği kadar bedenide,bilgileride,anlayış şeklini de yüceltir.
Bol kitap okuyorsan test çözerken soruyu hemen anlamanda yardımcı olacağınıda bilmelisin.Unutma ama bu senin hangi tür hangi yazı biçimi okuduğunada bağli bir kere tek şu yönden düşünmeyi hemen bırakmalısın;-"Kitap okuyorum bilgilerim artsın".Peki hangi kitabı okuyorsunda bunu söylüyorsun.
Okuduğun kitabın seni tek bilgilendirdiği yanda akışını hızlandırıyor vs...
Ama kitap okurken boş zamanını değerlendirmek,için okuma ne için o kitabı okuduğunu bil...
Kitap okumak hayatında sana katabileceği o kadar şey varken engellerini kaldır ve sana özlemle bakan kitabı oku ama -"Ne için okuduğunu iyi bil!UNUTMA!"...
"HAYDİ DURMA BAŞLA"OKUMAYA basla diysan yaz ne icin okuyorsun hangi kitabi turu bunlari simdi o yorum kutusu bilgilenmek istiyor durma okumaya basla yorum kutusunu bos birakma
OY VE YORUM KUTUSU ASAGIDA...ANLAYIS ANLAYYISSSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )
Non-FictionTek ders çalışmak degil senin hayatında,iyi yerler gelmesi için hem ders hemde hayat dersleri veren kitabı okumaya nedersin emin ol ki pisman olmayacasın....