Simdi bir bölüm daha ...
Bugün yine boş boş oturuyor musun?
Kalk etrafındaki güzellikleri kesfet ve keşfin sonucunu bir bir not ederek ,bitir.Git doğayı keşfet,bilmediğin kelimelerin anlamlarını keşfet ama notta et.
Sen boş durmak istersin gözün kapanmıştır.Kalem,hareket etmek ister o bom boş sayfalarda ama elini uzatmadığın için bu imkansızdır.Aslında imkansız değildir.Biz zor gördüğün için sana,imkansız gelir ki bu da çoğu şeyi imkansız görmeye başlamaktır.Ne demişler:
"Zor,kolaydır.İmkansız, biraz zaman alır."Bence bu durumlar için sözler durumunda birinci yerde olması gerekir.
"Bence,not etmekte çok güzeldir".Neden mi?Öğrendiğin yenilikleri yazınca unutabilirmisin? Boş insanlar,gibi peki etrafta dolaşırmısın?Yeni bir konu hakkında edindiğin bilgileri yazmanın nesi kötü veya bilmediğin kelimelerin anlamlarını yazmanın sana hiç bir faydası olmayacağını mı sanıyorsun sen o zaman baştan yanlış yoldasın.5 dakikan var bunları yapmanın nesi kötü?
Sen yazmak istemediğin sürece kalem,kağıt rafa kaldırılır.Sen o zamanlardada bir şey yapmadığın sürece belki kağıt yırtılmış,belki örümcek ağlarıyla kaplanmış,kaleminde kağıttan farkı yoktur.Sen artık belli bir yerden başlamak istediğinde sıfırdan başla çünkü yine aynı hataları yapmayacağın ne malum sıfırdan başla çünkü o kalemle kağıt gibi temizlenebilir,onarılabilir tekrar eski haline dönebilirsin kalem bir müddet yazar mürekkebi biter sonra yeni bir kalem alırsın,kağıt yırtılır yeni bir,kağıt koyarsın ve sıfırdan her şey'i not etmeye başlayabilirsin.
Eğer kalemin mecali kalmadığında,mürekkebi bittiğinde...Kağıtın,artık o bom boş sayfaları hep notlarla dolduğunda yazılacak yer kalmadığında güzel yerlerde ilerlemiş bulunmaktasın,ve bu notlar emin ol ki bu fani hayatta karşına çok güzel bir şekilde çıkacaktır.Şüphesiz(!)
Yazmak,güzeldir.Bir kağıda ümit verir,can kazandırmak gibi bir şeydir.Peki o kalem o yazdıkça bir çocuğa seker almıssında o derece sevinmistir.Aslındahiç birinin duyguları yoktur.Sadece biraz empati cansız varlıklar sonuçta sadece iyi yerlere gelmen için yapılmış bir taktir bu oysa...
"Sen ve senin hayatın ve benim senin hayatına renk katmaya,çalışan yazılarım,eğer burada okuduklarını uygulayacaksan ne mutlu sana ama hayattan ümidini kesmişsen ki hayır öyle bir şey olmayacak çünkü benle sen bunun için çabalıyoruz"....
Çünkü biz bunun için çabalıyoruz değil mi?Simdi de örnek öğrenci olmak için burada yazanları uygula ;Hiçbir şey kaybetmessin.
Hatta hayatında yeniliklere yer açıyorsun,sen bile farkında olmadan, ne güzel bir şey...
Bu,düzenin içinde,yenilikler içinde çabalaman en güzel şey'dir. Çaba iyidir ve seni,çevrendekilerini iyi yerlere getirir.
Bir planın daha oldu bunu uygulamak zor değil sadece yaşam stilini,buna alıştırman gerekiyor ki buda zor bir iş,değil o zaman ne duruyorsun başla...Bu yapacaklarınıUnutma(!)
"Başarmak,için temellerini iyi atmalısın".
"HAYDI DURMA BASLA"NELER OLDU hayatainda paylasmak istermisin parmaklarin oy tusunu fikrin yorumlardan bulussun bir sonraji bolumde gorusmak uzere kendine iyi bak...Bu uzun bolumu yorum ve oy kutusuyla taclandirmaya nedersin bolumu nasil buldunuz onu yazin bari cunku ben bu bolum 4 kez yazip sildim emege saygi deme efem cooook seviliyniz 😘😘en tatli yorum ve oy kisminda bulusalim heee nedersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERS ÇALISMA TAVSIYELERI (DUZENLENECEK )
Non-FictionTek ders çalışmak degil senin hayatında,iyi yerler gelmesi için hem ders hemde hayat dersleri veren kitabı okumaya nedersin emin ol ki pisman olmayacasın....