Gyerekkorod óta a legjobb barátod egy édes aranyos Lee Jinki nevezetű fiú. A megismerkedések egy igazi tündérmesébe illő pillanat volt. A játszótéren voltatok mindketten a szüleitekkel Jinki a homokozóba játszott, még te a mászókán voltál el, még nem jött egy nagyobbacska gyerekcsapat, akik egyből piszkálni nem kezdtek. Jinki ezt egyből meglátta és rögtön a védelmedre kelt. Nagyon hálás voltál neki, ezért a maradék ott töltött időt vele töltötted. Már lassan 1 órája röhögve szórakoztattok egymással, amikor megjelent az édesapád megfogta a kezed és hazavitt. Ennek már 3 éve és erre mindig szívesen emlékezel vissza. Ma mindketten az iskola első napjára készültök, a szüleitek ugyanabba az iskolába írattak benneteket, mert az évek alatt ők is szoros barátságot kötöttek egymással. Ahogy teltek az évek ő egyre férfiasabb, markánsabb helyesebb lett, még te egyre nőiesebb, csinosabb, bájosabb és csinosabb. Már a gimi második évébe jártattok, mikor észrevetted,hogy többet érzel iránta,mint puszta barátságnál, az elején nem tudtad ezt ,hogyan kezelni. Az anyukád segítségével, persze később már ment, kisebb nagyobb hibákkal. Jinki az utolsó év előtt, elment az egyik leghíresebb Ent meghallgatására, ők észrevették a tehetségét és felvették gyakornoknak Nagyon rossz volt neked nélküle mindennap, fájt a szíved, hiányzott. Eljött az érettségi ideje, sikeresen vetted ezt az akadályt, a szereli bánatod ellenére is a tied lett a legjobb érettségi az egész iskolába. Egyetemi szüneted volt, mikor a tv-ben megláttad Jinkit énekelni, egyből minden elnyomott fájdalmad előrekerült és látni akartad. Szerencsédre elmondták, a műsorba, hogy másnap a te városodba lépnek fel. Amint ezt kimondta az egyik tag, te észrevetted, hogy szerelmed arckifejezése megváltozott. Egészen addig g mosolygott, utána elszomorodott, ezt nem tudtad hova tenni. Kinyomtad azt a masinát, amit néztél, a neten megvetted a jegyet, és készültél a nagy találkozóra. Egész éjszaka nem aludtál semmit, az izgalomtól, de még is fitten keltél. A koncertig elvégezted a szokásos teendőket, majd a koncert kezdése előtt félórával elindultál. Tökéletes helyet fogtál ki, nem volt se túl közel se túl távol, te őt tökéletesen láttad, de ő téged nem mert azért még is csak igyekezted magad takarni. A koncert után volt egy kis dedikálás és fotózás. Beálltál az ő sorába egyből. Előtted csak 3-an voltak. Amikor meglátott téged elpirult és leesett az álla, amíg dedikálta a pólód a füledbe súgta, hogy várd a színpad mögött beszélni akart veled. Te úgy is tetted, egy bő óra múlva meg is jelent. Elmondta, hogy nagyon hiányoztál neki, és a gyakornoksága alatt tudatosult benne, hogy szerelmes beléd, de nem tudta, hogyan közölje veled. Amikor folytatni akarta, te gyorsan cselekedtél és birtokba vetted puha ajkait. A csók után nem volt kérdéses, hogy rájött ő se közömbös neked. A csók után simogatni kezdte az arcod, közbe megkérdezte, hogy lennél e a barátnője, te óriási örömmel ugrotta az ölébe és igent súgtál a fülébe. Azóta is együtt vagytok és ti vagytok a legboldogabb emberek a világon illetve , az egész földön.
YOU ARE READING
Kpop KE storyk ( Szünetel)
Short StoryItt pár kpop idolall írt rövid történeteket olvshatok. Mielőtt megszerettem volna a rockot vagyis inkább a nehezebb fajtáit,addig hatalmas Kpoper voltam.